Tady se nedá vyhledávat, když chc najít téma "úpravy data.zip", tak se mi "úpravy" ignorujou a "data" je tu asi 2870 krát, takže to dám sem:
Tak tady mám Lakva Planning pro jednadvojku. Omlouvám se, že to trvalo, ale prostě si s novou verzí hraju teprv druhej den...
Úprava funguje v GJ 3.8, ale stejně jako v 1.1 počítám, že se standartem poběží taky a do Dimky to doplní Tomsoft.
Napozicované je to v 800x480, ale protože 1.2 používá procenta a všechny úpravy se týkají souborů v common, pro 480x272 to bude nejspíš stejné.
ve 
Variable_def.uiv 
<userlist myRouteLocalMenukamkoliv do seznamu (já to mám za "Load Route") přidat 3 řádky:
	<row    text="Optimize Waypoints" icon="ico_OptimizeWaypoints_mid.bmp#3"  onrelease=sc_OptimizeWaypoints_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 3)>
    <row    text="Optimize Route"     icon="ico_OptimizeRoute_mid.bmp#3"  onrelease=sc_OptimizeRoute_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>
    <row    text="Reorder"            icon="ico_Reorder_mid.bmp#3"  onrelease=sc_ReorderRoute_OnRelease enabled=(%route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>
ve stejném souboru v 
<userlist lm_st_FindOnMap -Pro originál Data.zip: například za "Delete Destination" přidat
-V GJ skinu je první výskyt tohoto seznamu zakomentovaný a až ten druhý, označený 
;-gj find on map more, je aktivní, takže do něj
 	<row    text="Optimize Waypoints" icon="ico_OptimizeWaypoints_mid.bmp#3"  onrelease=sc_OptimizeWaypoints_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 3)>
    <row    text="Optimize Route"     icon="ico_OptimizeRoute_mid.bmp#3"  onrelease=sc_OptimizeRoute_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>
    <row    text="Reorder"            icon="ico_Reorder_mid.bmp#3"  onrelease=sc_ReorderRoute_OnRelease enabled=(%route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>
	<row    text="Simulate Navigation" icon="ico_SimulateNavigation_mid.bmp#3"  onrelease=sc_Simulate_Navigation_OnRelease enabled=(%navigation.has_navigable_path && !%navigation.calculation_todo && !%route.list.navigated.off_road) visible=(!%route.list.navigated.off_road)>Dále v 
<userlist lm_st_wFindOnMapDragje pitomě nastavené návratové tlačítko, aby šlo pokaždé do kokpitu, takže to přenastavuju na logičtější "tapnutím zpět, přidržením do kokpitu". Ale tahle blbost asi bude jen v GJ.
    <row    text="Back"                  icon="gj_ico_close.bmp#3"     onrelease=sc_back_to_cockpit onlongclick=sc_back_to_cockpit>nahradit 
    <row    text="Back"                  icon="gj_ico_close.bmp#3"     onrelease=sc_back onlongclick=sc_back_to_cockpit>V souboru 
route.ui v 
<layer ui_EasyRouteMenu_Find (je to až na konci toho layeru, takže možná bude jednodušší najít si 
<layer ui_EasyRouteMenu_Find_Warnings, od něj je to pár řádků nahoru) nahradit tlačítko		
<FOOTERBUTTON btn_EasyRouteMenuGo class="btn_footer right_onmap" x=66% top=0 icon_hueshift=%lua.iconhue iconspr="ico_footermap_go.bmp#3" text=(sc_SetGoNavCountdown(%ui._idle_time, DoCountDown)) onrelease=(%lua.mainMenuMode ? 'sc_GoToMap()' : 'sc_VRModeToClick() gLoadRoute_StateExit = false sc_GO_onrelease() StartNavigation:trigger()') visible=(!%lua.routeMethodScreen && !%lua.GoButtonDisabled) enable=goEnabled vrcapable=1>dvojicí
		<FOOTERBUTTON btn_EasyRouteMenuGo class="btn_footer right_onmap" x=66% top=0 w=17% icon_hueshift=%lua.iconhue iconspr="ico_footermap_go.bmp#3" text=(sc_SetGoNavCountdown(%ui._idle_time, DoCountDown)) onrelease=(%lua.mainMenuMode ? 'sc_GoToMap()' : 'sc_VRModeToClick() gLoadRoute_StateExit = false sc_GO_onrelease() StartNavigation:trigger()') visible=(!%lua.routeMethodScreen && !%lua.GoButtonDisabled) enable=goEnabled vrcapable=1>
      <FOOTERBUTTON btn_zpetNaMapu class="btn_footer right_onmap"  x=83% top=0 w=17% z=200 icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) text="Plan on Map" onrelease=sc_FindOnMapOnrelease>v 
<layer ui_MyRouteMenu (a zase, je to jen pár řádek nad 
<layer ui_MyRouteMenu_List nahradit přehledovou mapu
	    <BUTTON class="btn_main 50_33" left=50% top=33%						onrelease=sc_Overview_Onrelease enable=(%route.list.navigated.has_navigable_path || OffroadRoute  && %navigation.has_route)>plánovací mapou
	    <BUTTON class="btn_main 50_33" left=50% top=33%						onrelease=sc_FindOnMapOnrelease>v souboru 
place.ui v 
<layer ui_FindOnMapnahradit návrat na pozici
		<BUTTON class=cursor_restore	onrelease=sc_lock_plan_mode iconspr=(%lua.LockToCar ? "ico_browsemap_centercar.bmp#3" : "ico_browsemap_restorecursor.bmp#3") enable=(%map.cursor.position!=%map.primary.center || (%lua.LockToCar ? %map.cursor.position!=%navigation.car.position : %ui.lmSavedPos[0].item.position != %map.primary.center))>zoomem na trasu
	<BUTTON xxx class="fitroute_restore" onrelease=sc_routemenu_info_fit_open_from_main onlongclick=sc_lock_plan_mode enabled=(1==1) enabledmodel="">pak jsou 2 zoomovací tlačítka, která zůstávají:
		<BUTTON class=zoomin			onclick='MODEL.map.primary.zoom_start(1)'  onrelease='MODEL.map.primary.zoom_stop()' onmouseleave='MODEL.map.primary.zoom_stop()'>  
		<BUTTON class=zoomout			onclick='MODEL.map.primary.zoom_start(-1)' onrelease='MODEL.map.primary.zoom_stop()' onmouseleave='MODEL.map.primary.zoom_stop()' > 		A pod ně se hodí tlačítka pro volání hledání adresy, POI, oblíbených a historie z plánovačky
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=-10% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) onrelease='sc_NextStateAnim(st_FindAddress, "3d", 0, trFindFlip..trFindAddress)'>
  <SPRITE class=icon_center z=10000 text="" bmp="ico_address_big.bmp#3" zoom=500>
</BUTTON>
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=18% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) align="CENTER" valign="CENTER" iconspr="ico_places_sml.bmp#3" iconalign="CENTER" iconvalign="CENTER-2" onrelease='sc_NextStateAnim( st_FindPlaces, "3d", 0, trFindFlip..trFindPlaces)'>
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=46% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) align="CENTER" valign="CENTER" iconspr="ico_favorites_sml.bmp#3" iconalign="CENTER" iconvalign="CENTER-3" onrelease=sc_btnAMDM_Favorite_OnRelease enabledmodel="!poi.flat_search.list.isempty" dtooltip="You have no favourites yet.">
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=74% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) onrelease=sc_FindHistory enabledmodel="!mydata.history.list.isempty" dtooltip="You have no items in your History yet.">
  <SPRITE class=icon_center z=10000 text="" bmp="ico_Showall_mid.bmp#3" zoom=800>
</BUTTON>No a to je, pokud se nemýlím, všechno.
Testoval jsem zatím jen já sám a jsem už dost unavenej, tak mě za případné chybky, prosím, nekamenujte. Chci to dát co nejdřív ka dispozici, aby se toho mohl chytit SvoDa, případně Jablonex.
Další diskuse prosím zde 
- Kód: Vybrat vše
 http://www.mio-treo.info/viewtopic.php?f=102&t=4466&p=54199#p54199
Dobrou!