Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

GJ skin pro PRIMO 1.2

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod SvoDa v 13 dub 2011 18:24

jj, originál skinu GJ+AK je pro 40x272 i 800x480, Kirk dělá i 320x240 (již je i verze 3.8.0.).
Odkaz na litevskou stránku s origo skinem GJ+AK je v prvním příspěvku tohoto vlákna.

Zdejší "Si" úpravy jsou pro Primo 1.2. ale jen v 480x272 :!: (zatím)
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod Lakva v 13 dub 2011 22:46

Tady se nedá vyhledávat, když chc najít téma "úpravy data.zip", tak se mi "úpravy" ignorujou a "data" je tu asi 2870 krát, takže to dám sem:

Tak tady mám Lakva Planning pro jednadvojku. Omlouvám se, že to trvalo, ale prostě si s novou verzí hraju teprv druhej den...

Úprava funguje v GJ 3.8, ale stejně jako v 1.1 počítám, že se standartem poběží taky a do Dimky to doplní Tomsoft.
Napozicované je to v 800x480, ale protože 1.2 používá procenta a všechny úpravy se týkají souborů v common, pro 480x272 to bude nejspíš stejné.


ve Variable_def.ui
v <userlist myRouteLocalMenu
kamkoliv do seznamu (já to mám za "Load Route") přidat 3 řádky:
<row text="Optimize Waypoints" icon="ico_OptimizeWaypoints_mid.bmp#3" onrelease=sc_OptimizeWaypoints_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 3)>
<row text="Optimize Route" icon="ico_OptimizeRoute_mid.bmp#3" onrelease=sc_OptimizeRoute_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>
<row text="Reorder" icon="ico_Reorder_mid.bmp#3" onrelease=sc_ReorderRoute_OnRelease enabled=(%route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>


ve stejném souboru v <userlist lm_st_FindOnMap
-Pro originál Data.zip: například za "Delete Destination" přidat
-V GJ skinu je první výskyt tohoto seznamu zakomentovaný a až ten druhý, označený ;-gj find on map more, je aktivní, takže do něj
<row text="Optimize Waypoints" icon="ico_OptimizeWaypoints_mid.bmp#3" onrelease=sc_OptimizeWaypoints_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 3)>
<row text="Optimize Route" icon="ico_OptimizeRoute_mid.bmp#3" onrelease=sc_OptimizeRoute_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>
<row text="Reorder" icon="ico_Reorder_mid.bmp#3" onrelease=sc_ReorderRoute_OnRelease enabled=(%route.list.navigated.waypoints.list.size > 2)>
<row text="Simulate Navigation" icon="ico_SimulateNavigation_mid.bmp#3" onrelease=sc_Simulate_Navigation_OnRelease enabled=(%navigation.has_navigable_path && !%navigation.calculation_todo && !%route.list.navigated.off_road) visible=(!%route.list.navigated.off_road)>



Dále v <userlist lm_st_wFindOnMapDrag
je pitomě nastavené návratové tlačítko, aby šlo pokaždé do kokpitu, takže to přenastavuju na logičtější "tapnutím zpět, přidržením do kokpitu". Ale tahle blbost asi bude jen v GJ.
<row text="Back" icon="gj_ico_close.bmp#3" onrelease=sc_back_to_cockpit onlongclick=sc_back_to_cockpit>
nahradit
<row text="Back" icon="gj_ico_close.bmp#3" onrelease=sc_back onlongclick=sc_back_to_cockpit>




V souboru route.ui v <layer ui_EasyRouteMenu_Find (je to až na konci toho layeru, takže možná bude jednodušší najít si <layer ui_EasyRouteMenu_Find_Warnings, od něj je to pár řádků nahoru) nahradit tlačítko
<FOOTERBUTTON btn_EasyRouteMenuGo class="btn_footer right_onmap" x=66% top=0 icon_hueshift=%lua.iconhue iconspr="ico_footermap_go.bmp#3" text=(sc_SetGoNavCountdown(%ui._idle_time, DoCountDown)) onrelease=(%lua.mainMenuMode ? 'sc_GoToMap()' : 'sc_VRModeToClick() gLoadRoute_StateExit = false sc_GO_onrelease() StartNavigation:trigger()') visible=(!%lua.routeMethodScreen && !%lua.GoButtonDisabled) enable=goEnabled vrcapable=1>
dvojicí
<FOOTERBUTTON btn_EasyRouteMenuGo class="btn_footer right_onmap" x=66% top=0 w=17% icon_hueshift=%lua.iconhue iconspr="ico_footermap_go.bmp#3" text=(sc_SetGoNavCountdown(%ui._idle_time, DoCountDown)) onrelease=(%lua.mainMenuMode ? 'sc_GoToMap()' : 'sc_VRModeToClick() gLoadRoute_StateExit = false sc_GO_onrelease() StartNavigation:trigger()') visible=(!%lua.routeMethodScreen && !%lua.GoButtonDisabled) enable=goEnabled vrcapable=1>
<FOOTERBUTTON btn_zpetNaMapu class="btn_footer right_onmap" x=83% top=0 w=17% z=200 icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) text="Plan on Map" onrelease=sc_FindOnMapOnrelease>



v <layer ui_MyRouteMenu (a zase, je to jen pár řádek nad <layer ui_MyRouteMenu_List
nahradit přehledovou mapu
<BUTTON class="btn_main 50_33" left=50% top=33% onrelease=sc_Overview_Onrelease enable=(%route.list.navigated.has_navigable_path || OffroadRoute && %navigation.has_route)>
plánovací mapou
<BUTTON class="btn_main 50_33" left=50% top=33% onrelease=sc_FindOnMapOnrelease>




v souboru place.ui v <layer ui_FindOnMap
nahradit návrat na pozici
<BUTTON class=cursor_restore onrelease=sc_lock_plan_mode iconspr=(%lua.LockToCar ? "ico_browsemap_centercar.bmp#3" : "ico_browsemap_restorecursor.bmp#3") enable=(%map.cursor.position!=%map.primary.center || (%lua.LockToCar ? %map.cursor.position!=%navigation.car.position : %ui.lmSavedPos[0].item.position != %map.primary.center))>
zoomem na trasu
<BUTTON xxx class="fitroute_restore" onrelease=sc_routemenu_info_fit_open_from_main onlongclick=sc_lock_plan_mode enabled=(1==1) enabledmodel="">

pak jsou 2 zoomovací tlačítka, která zůstávají:
<BUTTON class=zoomin onclick='MODEL.map.primary.zoom_start(1)' onrelease='MODEL.map.primary.zoom_stop()' onmouseleave='MODEL.map.primary.zoom_stop()'>
<BUTTON class=zoomout onclick='MODEL.map.primary.zoom_start(-1)' onrelease='MODEL.map.primary.zoom_stop()' onmouseleave='MODEL.map.primary.zoom_stop()' >


A pod ně se hodí tlačítka pro volání hledání adresy, POI, oblíbených a historie z plánovačky
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=-10% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) onrelease='sc_NextStateAnim(st_FindAddress, "3d", 0, trFindFlip..trFindAddress)'>
<SPRITE class=icon_center z=10000 text="" bmp="ico_address_big.bmp#3" zoom=500>
</BUTTON>
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=18% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) align="CENTER" valign="CENTER" iconspr="ico_places_sml.bmp#3" iconalign="CENTER" iconvalign="CENTER-2" onrelease='sc_NextStateAnim( st_FindPlaces, "3d", 0, trFindFlip..trFindPlaces)'>
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=46% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) align="CENTER" valign="CENTER" iconspr="ico_favorites_sml.bmp#3" iconalign="CENTER" iconvalign="CENTER-3" onrelease=sc_btnAMDM_Favorite_OnRelease enabledmodel="!poi.flat_search.list.isempty" dtooltip="You have no favourites yet.">
<BUTTON xxx class="info_button txt_18bd" left=88% top=74% w=11% h=29% z=50 text="" icon_hueshift=(sc_GetHueValue(%lua.iconhue)) onrelease=sc_FindHistory enabledmodel="!mydata.history.list.isempty" dtooltip="You have no items in your History yet.">
<SPRITE class=icon_center z=10000 text="" bmp="ico_Showall_mid.bmp#3" zoom=800>
</BUTTON>




No a to je, pokud se nemýlím, všechno.
Testoval jsem zatím jen já sám a jsem už dost unavenej, tak mě za případné chybky, prosím, nekamenujte. Chci to dát co nejdřív ka dispozici, aby se toho mohl chytit SvoDa, případně Jablonex.
Další diskuse prosím zde
Kód: Vybrat vše
http://www.mio-treo.info/viewtopic.php?f=102&t=4466&p=54199#p54199


Dobrou!
Naposledy upravil Lakva dne 14 dub 2011 08:01, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod jablonex v 14 dub 2011 00:52

Tak že hlasim se jako že to jde,a že to funkčny. Jenom jsem k Dimce musel přidat gj_ico_close.bmp
Dal jsem to rovnou do skinu Dimka.
display_2.jpg

Lakva zase moja velka poklona :D

EDIT. Vim že jsem Dimka nepatři jenom jsem chtěl poukazat že to jde i na jinych skinach.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
NAVON 760
Uživatelský avatar
jablonex
 
Příspěvky: 62
Registrován: 01 čer 2010 21:39

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod vovi v 14 dub 2011 05:36

Dobrá práce, chlapi!!
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7453
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod SvoDa v 14 dub 2011 06:20

Lukáši velké díky.
Ještě jsem to nezkoušel, mám kalup, ale když jsem se koukal do variable_def.ui a ty píšeš
lakva píše:v <userlist lm_st_FindOnMap například za "Delete Route" přidat

je tam tato sekce (userlist lm_st_FindOnMap) 2x a ani v jedné není "Delete Route" :? .

Myslím si, že by to mělo být za "Delete Destination", nebo se pletu ?
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod Lakva v 14 dub 2011 07:55

No jo, máš pravdu, fakt je to v GJ 2x!!!
První výskyt je ale vyřazený (zakomentovaný pomocí /* --- */). Má to přijít do toho druhého, ale nějak teď nestíhám ověřit funkčnost :-(
Příspěvek s popisem opravuji.
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod velsak v 14 dub 2011 09:20

Potvrzuji funčnost lakva routing (z toho co jsem měl zatím možnost ověřit - na GJAK-Si, v 800*480).

Jelikož si překlápím a trochu upravuji GJAK-Si do 800*480, mám jeden problémek, který zatím neumím vyřešit - kurzor ukazující pozici auta je moc nízko - jelikož je dole lišta anad tím aktuální ulice, je šipka nalepená hned nad aktuální ulici. Kde to změním? Tuším, že to bylo nějaký car_pos.y ..., ale nemůžu nějak najít ten správný výskyt v brandingu.
A ještě mám trochu nahoru posunutý náhled mapy v "Navigační mapa" (a stejně nápis "Mapa").
Díky moc za radu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honor 10 - 1520*720, 4GB RAM, DUAL SIM, OREO 8.1.
NextGen 9.18.27.734842, skin PONGO 31.1.2018
Uživatelský avatar
velsak
 
Příspěvky: 481
Registrován: 07 led 2010 12:16
Bydliště: Jilemnice

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod Ivo K v 14 dub 2011 10:55

Potvrzuji plnou funkčnost Lakva Planning ve skinu GJ+AK v.3.8.0 v úpravě _Si v rozlišení 480x272.

Lukáši, patří Ti velké poděkování! Díky! ;) :D
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5667
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod vovi v 14 dub 2011 11:08

A já hlupák si myslel, že lakvaplaning je nebezpečnej a hrozí hlavně při silným dešti :lol: :lol: :lol:
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7453
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

Příspěvekod Lakva v 14 dub 2011 11:40

To je zase Aquaplaning :lol:
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron