Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Přípitek

Tady většinou popíjíme, zapíjíme a slavíme :lol:

Moderátor: deusexx

Re: Přípitek

Příspěvekod Ivo K v 15 říj 2010 22:06

Já už jsem si vypil pár skleniček a jdu spát. Dobrou noc.
Přeji ti Jardo pěknou zábavu na zítřejší oslavě, i když nebudeš moc pít. ;)
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5669
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: Přípitek

Příspěvekod tomasii v 16 říj 2010 11:22

Sice s křížkem po funuse: Jarouši, ty nesleduješ televizi přes svou síť? :lol: :lol: :lol:
Tomáš


Obrázek
Uživatelský avatar Moderátor
tomasii
Moderátor
 
Příspěvky: 3508
Registrován: 16 čer 2008 18:47
Bydliště: Praha 4

Re: Přípitek

Příspěvekod Jarouš v 17 říj 2010 08:35

Tomáši,moje síť má co dělat aby utáhla všechny ty počítače :!: :( Stejně je nejde pustit najednou :!:

Ale musím se s vámi podělit o jednu dost nepěknou zkušenost.
Včera jsem jel na oslavu padesátin do jedné malé vesničky za Novým Borem.Asi v polovině cesty jsem zjistil,že se mi přehřívá motor a tak jsme s s přestávkami do té vesnice dojeli.Na místě jsem čuměl do motorového prostoru,ale stejně jsem nic nevyčuměl.Ti naši známí zavolali nějakému známému,který konstatoval,že to je z největší pravděpodobností vodní pumpa v hajzlu.Tak jsme chvíli dumali a ženu napadlo,že přeci máme zaplacenu v havarijním pojištění asistenční službu.Tak jsme tam zavolali (byly asi čtyři hodiny odpoledne) a to si přátelé nedokážete představit :!: :!: S asistenční službou České pojišťovny moje žena s přestávkami mluvila dvě hodiny čistého času,operátor nám několikrát zdělil,že shání nějakého technika,který by k nám přijel,že mu neberou telefony :!: :!: :!: Upozorňuji,že v námi zaplaceném rozsahu služeb asistenční služby máme dvě hodiny mechanika zdarma.(Potřebovali jsme ho tam,protože těmto věcem ani já nerozumím a chtěli jsme vědět,jestli je to opravdu porucha vodní pumpy a jestli bychom s tím mohli s určitými omezeními dojet domů)Soudruzi,technika jsme do Skalice u České Lípy dostali v devět hodin večer,tedy po pěti hodinách :!: :!: :!: :!:(Přijel z České Lípy,tedy asi ze vzdálenosti 1O km) My jsme měli štěstí,protože jsme na něj mohli čekat v bytě a v teple,ale vůbec si nedovedu představit,že jede někde samotná ženská,někde po cestě se ji stane nějaké porucha,bude leden a -2O °C.To než přijede asistenční služba České pojišťovny non - stop,tak bude zmrzlá :!: :!: :!: Jsem na Českou Pojišťovnu tak strašně nasran.j,že jim okamžitě dávám výpověď a jdu k Mirkovi (tam to snad bude lepší a když nebude,tak mám koho seřvat).Poprvé v životě jsem od nic podobnou službu potřeboval a do pojistek,které České pojišťovně platím,jsem nasypal minimálně 250 tisíc :!: :!:
A ještě dodatek:Je to vodní pumpa.Jet nám technik s tím zpátky nedoporučil,takže nám nabídli smluvní odtahovou službu za 2 000 Kč (je to asi 65 km).Místní odtahová služba nám to dnes odpoledne doveze za 700 Kč :!: :!: :!: Ještěže nám naši známí půjčili své auto,abychom se vůbec dostali domů.Mám to dobře pošefované,protože přivezou moje auto sem,tady se složí a naloží auto našich známých a odvezou jim ho zpět.To je pane služba :!:
Shrnutí:Pokud máte sjednané Havarijní pojištění u České pojišťovny v které již je zahnuta nějaké minimální asistenční služba,doporučuji v následujících měsících vozit v autě nějaké opravdu teplé oblečení,případně nějakou láhev chlastu,aby jste se mohli že vzteku ožrat :!: :!:
Acer Iconia 8´,Lenovo tab 8'
mapy HERE 2017/Q3
Samsung S7 Edge, Xiaomi POCO X3 NFC
EFENDI A STRÁŽCE ČISTOTY FÓRA
Uživatelský avatar Administrátor
Jarouš
Administrátor
 
Příspěvky: 5752
Registrován: 01 črc 2008 14:14
Bydliště: Liberec 30 - Vratislavice

Re: Přípitek

Příspěvekod xroman v 17 říj 2010 09:09

A co takhle "asistenční služba mio-treo" - nebo jak se to jmenuje. Určitě jí máš v navigaci. Tu jsi nezkoušel? Ty takový velký propagátor.....
Naposledy upravil xroman dne 17 říj 2010 09:15, celkově upraveno 1
Samsung Galaxy S22+
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
xroman
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 14 črc 2008 18:17
Bydliště: Přelouč

Re: Přípitek

Příspěvekod Jarouš v 17 říj 2010 09:11

Široko daleko nikdo,Nejblíž by byl asi Mirek a to okolo 50 km.
Acer Iconia 8´,Lenovo tab 8'
mapy HERE 2017/Q3
Samsung S7 Edge, Xiaomi POCO X3 NFC
EFENDI A STRÁŽCE ČISTOTY FÓRA
Uživatelský avatar Administrátor
Jarouš
Administrátor
 
Příspěvky: 5752
Registrován: 01 črc 2008 14:14
Bydliště: Liberec 30 - Vratislavice

Re: Přípitek

Příspěvekod xroman v 17 říj 2010 09:17

Chyba.... tak je potřeba tam někoho uhnat. :D
Samsung Galaxy S22+
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
xroman
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 14 črc 2008 18:17
Bydliště: Přelouč

Re: Přípitek

Příspěvekod mikels v 17 říj 2010 10:37

Jarouš.. hele jinak asistenční služby i v případě poruchy jsou v povinném ručení.. Jinak problém nebude u České pojišťovny ale v nasmlouvaným servisu... Třeba tady v HK je servis nonstop ale bohužel pouze na telefon a než se člověk dovolá někdy i přes hodinu protože dlouho.... dlouho to nikdo nezvedá a mechanik je vzdálen ve 20 km vzdálené vesnici a než přijede na servis než si nafasuje a dojede na místo možná to těch 5 hodin taky dá. A ještě k tomu největší servis v HK, ale chodí to tam jak za nejhlubší totality... :lol: :lol: Co se týká odtahu po nehodě tak se mi stala v 16.00 hodin... odtahoval mě něco málo okolo půl osmý...a ještě mě nevrátil nějaký papíry jo služby někdy stojí za 2 věci a rozčilovat se nebudu :lol:
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
mikels
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 457
Registrován: 24 lis 2008 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Re: Přípitek

Příspěvekod mahud v 17 říj 2010 19:07

Jarouši a co brnknout do servisu, kde to auto běžně servisuješ. Mají přeci non-stop službu, ne? Jestli auto nejelo, tak bych nesháněl technika, ale odtah do servisu a nejklépe tak, aby přivezl náhradní auto, jak je to už dnes naštěstí běžné. Pravda něco to stojí, ale jezdíš jakmile stihne přijet. ;)
MIO C520FT R02+3+9911+1018... iGo8 8.3.2.93112
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
mahud
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1101
Registrován: 02 črc 2008 14:46
Bydliště: Praha 4

Re: Přípitek

Příspěvekod Jarouš v 18 říj 2010 05:58

Ale já jsem nechtěl náhradní auto ani odtah.Odtah jsem si zajistil místní (za méně než poloviční cenu toho,co mi bylo nabízeno) a auta na cestu zpět jsem si mohl půjčit dokonce dvě a naprosto zdarma.Tady doma už mám Kangoo a poradím si.já jsem chtěl jenom vědět od fundované osoby,co tomu autu je a jestli s tím můžu s přestávkami dojet domů.Moje asistenční služba mi dává příjezd mechanika a dvě hodiny jeho práce zdarma,tak jsem toho chtěl využít.
Acer Iconia 8´,Lenovo tab 8'
mapy HERE 2017/Q3
Samsung S7 Edge, Xiaomi POCO X3 NFC
EFENDI A STRÁŽCE ČISTOTY FÓRA
Uživatelský avatar Administrátor
Jarouš
Administrátor
 
Příspěvky: 5752
Registrován: 01 črc 2008 14:14
Bydliště: Liberec 30 - Vratislavice

Re: Přípitek

Příspěvekod xroman v 18 říj 2010 09:21

Dobře jsi to myslel. Alespoň jsi to zkusil. Mě by to ani nenapadlo, že něco takového v pojistce mám. Musím se vůbec podívat, co mám za pojistku. Jedno vím určitě, že jakousi záruku mobility snad na 10 let mám v rámci 7 leté záruky auta. Je pravda, že mnoho z nás ani neví na co má právo a co je součástí pojitky.
Samsung Galaxy S22+
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
xroman
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 14 črc 2008 18:17
Bydliště: Přelouč

PředchozíDalší

Zpět na Vítejte přátelé ;-)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků