Lidi, já myslel, že jsem tu jediný blázen, ale když už to PVZ načal.... Byl jsem taky zvědavý jak se bude iGO chovat v letadle. Po počáteční hlášce signál GPS nenalezen a pohledech spolucestujících jsem se trochu červenal, jo jsem holt pomalejší a vypnout zvuk mě napadlo až po tomto trapasu

. Pro cestu do Itálie jsem zvolil uchování polohy na vozovce, tota volba se při sledování trasy neosvědčila, šipka pořád hledala kam, respektive na jakou silnici by se vrtla, to samé se opakovalo i při přeletu moře, stále hledala nejbližší trajektovou trasu. Cestou zpět jsem vypl volbu uchování pozice na vozovce a posun šipky byl normální, žádné přeskakování ani otáčení. Při hlášení letové hladiny a rychlosti údaje odpovídaly, až do momentu, kdy jsme se dostali na nějaké vyhýbky

, prý to byly jen malé turbolence

nebo tak něco, jen jsem si nemohl ověřit kapitánovo hlášení o venkovní teplote -61°C

SvoDa & TomasII nešlo by to nějak v nastavení sys
Cesta Neapol ostrov Ischia a Ischia Capri perfektní, navigace sledovala trasu trajektu a na okolních trasách bylo hlášení o jakou trasu (odkud kam) se jedná, celkem dobré byly i přechody z moře na pevninu. Na pevnině už to bylo horší taxíkář měl snad pocit, že ho kontroluju, něco breptal, kroutil hlavou, ale já mu stejně nerozuměl, tak jsem ho nechal a navigace nás ledovala po celém ostrově Ischia až do hotelu. Po Ischii a Capri jsem navigaci používal i v režimu chodce, a nikdy jsem nepřišel pozdě na večeři

Přesto, že při zadání cíle na jiném ostrově se objeví hláška
Váš cíl je v nedostuopné oblasti, při potvrzení, navigace naviguje do zadaného cíle, jen rychlost kolem 40 km za hodinu mezi Ischií a Capri je deprimující

, obzvlášť, když místy problikne i nejvyšší povolená rychlost 90km/hod

. Ještě horší je trajekt Neapol Ischia rychlost 19km/h, při nejvyšší povolené rychlosti na trase 50km/h

Ještě musím podotknout, že ve vzduchu a na moři jsem navigaci zapínal jen při strartu a přistání, baterka tak dlouho nevydřží, což jsem zjistil po necelé hodině letu z Prahy.
