Ikonku typu mapy (bez přepínače, tzn.pouze jako informaci) lze jistě někam dát, otázkou je, jestli je to nezbytné.
Do map changeru pro zobrazení aktuálních typů map se dostaneš dvěma krátkými stisky - prvním vyvoláš boční menu, ve kterém je ikona mapchangeru a druhým klikneš právě na ni.
Nicméně zkusím to vymyslet do rychlého menu (vmáčknout mezi ikolku "Menu" a nadmořskou výšku nedoporučuji, zobrazuje se tam číslo popisné, pokud jej máš zaplé dole a ne u kurzoru).
Co se týče připomínek fmilana. Skin Gurjon, vč. mých dodělávek, je natolik maximalistický z hlediska nabízených informací na displayi, že prakticky nemusím za jízdy na nic klikat, bo máš všechny potřebné údaje před sebou. Právě proto tento skin preferuji.
Mnozí volají po tom, aby se v tom či onom skinu objeviloto a ono, ale přitom by chtěli úudaje na mapě veliké, alepotom jim zase vadí, že pro ty údaje,které se nevejdou na mapu musí za jízdy šahat.
Volání TMC za jízdy je ve všech ostatních skinech podobné a "bezpečněji" se k němu dostaneš, kdyš si ho dáš do bočního menu, kde jsou relativně velká tlačítka a nebo z rychlého menu přes pravý dolní roh. kromě tohoproč za jízdy rozklikávat seznam TMC, když máš před sebou stav tmc a nesvítí-li ti velká ikona příští události, tak tě žádná událost nečeká. A pokud svítí, je dost veliká na to, aby ses na ni trefil (doufám, že za jízdy neklikáš pro volbu "ignorovat/vyhnout se" na tu miniikonku stavu tmc pod tachometrem, ale na tu velkou ikonu příští události co se objeví nad tachometrem v dostatečné vzdáleostí před takovouto událostí, které je dost velké na to, abys ho za jízdy neminul.
Ti, co si vzpomínají na mé začátky dodělávání skinů ví, že jsem vždy do koptíku chtěl nacpat co se dá, pokud možno tak, aby to nezavazelo. Skin GJ jsem si oblíbil právě proto, že vše mám na očích a při jízdě nemusím opouštět mapu. Co ještě by kdo chtěl za jízdy "kontrolovat"?
Měly-li by být některé údaje větší, bylo by to na úkor jiných a je jen otázka, co obětovat, abys právě potom kvůli nim musem pro ně někam klikat. Jen malá rekapitulace zobrazovaných informací na navigační mapě:
1. čas do manévru
2. směr příštího manévru
3. vzdálenost k příštímu manévru
4. grafická indikace vzdálenosti k příštímu manévru
5. směr přespříštího manévru
6. vzdálenost k přespříštímu manévru
7. ikona typu příští události TMC
8. číslo silnice příští události TMC
9. vzdálenost k příští události TMC
10. ikona stavu TMC
11. ikona typu radarů
12. vzdálenost k radaru
13. max.povol.rychlost u radaru
14. max.povolená rychlost silnice
15. ujetá vzdálenost na trase
16. prům.rychlost jízdy na trase
17. prům.rychlost celková na trase
18. aktuální rychlost
19. překročená aktuální rychlost na silnici
20. překročená aktuální rychlost u radaru
21. grafická indikace ujeté trasy
22. ikona typu automobilu
23. vzdálenost do cíle
24. zbývající doba jízdy
25. čas dojezdu do cíle
26. aktuální čas
27. typ trasy
28. nadm.výška
29. ikona placených/neplacených dálnic
30. kompas
31. směr k cíli v kompasu
32. síla signálu GPS
33. stav nabití baterie
34. název aktuální ulice
35. název příští ulice (směru jízdy)
36. čísla domů
37. stav nahrávání trasy
38. stav zvuku
39. čas jízdy
40. čas celkový
41. jméno stanice RDS pro TMC
42. frekvence stanice RDS pro TMC
43. indikátor síly signálu RDS pro TMC
snad je to všechno. To vše vidíš, samozžejmě kroměmapy a kuzoru a POI,..., aniž bychom se museli čehokoliv dotýkat.
Jak už jsem psal, jde pouze o zobrazované informace na navigační mapě pro které nemusíš nikam chodit, máš je na mapě. vypisovat tlačítka, kterými se dostaneš jedním či dvěma stisky či dlouhým stiskem dál, nemá smysl, zabralo by to moc času.
S ohledem na výše uvedené - co více ještě potřebujeme za jízdy vědět a rozklikávat? Vždyť je tu toho víc jak v letadle
Lakva píše:SvoDa píše:...Mimochodem nová verze skinu Gurjon hned tak nebude (pokud na ní nedělá Gurjonův spolupracovník DVS, který se však zaměřuje spíše na Amigo), bo Gurjon jezdí po Evropě a minulý týden byl dokonce celé jedno dopoledne i v Olomouci, ...
Vážně???
Je tu na dovolené, nebo pracovně?
byl cca 14 dní na dovolené a měli jsme domluvené setkání v Olomouci a popř.i v Brně, pak chtěl vidět taky ještě i Prahu, ale ta by pro něj po návštěvě Olomouce a Brna byla spíše zklamáním

, tak nevím, jestli tam nakonec jel

a pak chtěl směřovat ještě na jih.
Byli jsme ve spojení přes sms a já to musel zrušit, což mne štve víc, než kdyby to zrušil on. Byly to dny těch vichřic a kamarádovi za Olomoucí to vzalo střechu, tak jsem musel volil mezi GJ a likvidací následků pohromy, zvolil jsem tesařinu, pokrývačinu a uklízečinu. Nicméně prý se setkáme příště ve Vilniusu

pokud tam nebude vichřice
