Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod Lakva v 28 črc 2009 09:04

Nebo ty řádky hledej podle konců....
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod jirkous3 v 28 črc 2009 09:28

Jo, dobrý nápad. Budu to stejně dělat v TC takže si prostě nychám vyhledat ten řetězec a pak ho nahradím novým textem s Tvého příspěvku. Myslím, že by to neměl být problém. Myslíš, že bude potřeba provést softreset celého zařízení nebo by to mělo IGO po startu hned zanamenat?
MIO P560 (240x320), IGO 8.3.2.83157, GURJON 6.11p_da
jirkous3
 
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2008 11:38
Bydliště: Jižní Morava

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod Lakva v 28 črc 2009 09:33

Stačí spusti iGo, skin se načítá pokaždé znovu. SR PDAčka s tím nemá nic společného, leda by kvůlu třeba chybě ve skinu iGo padlo, nebo hůř ani nepadlo a zůstalo viset v paměti.
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod jirkous3 v 28 črc 2009 17:12

Lakva píše:Jirkousi, jestli myslíš ten bluetooth co je na podržení tlačítka "kurzor" nebo "pozice" (nebo jak to tam....), tak změň tyhle dva řádky:
<BUTTON btnNMB_Cursor template=btn_map bmp="$4scr_use_cur_btn.bmp#2" y=89 text="Cursor" onrelease='nPlaceForPos.set 0, run sc_btnNMB_Use_OnRelease' onlongclick='run d_Bluetooth_Swith 0'>
<BUTTON btnNMB_Pos template=btn_map bmp="$4scr_use_btn.bmp#2" y=89 text="Pos." onrelease='nPlaceForPos.set 1, run sc_btnNMB_Pos_OnRelease' onlongclick='run d_Bluetooth_Swith 0'>

na

<BUTTON btnNMB_Cursor template=btn_map bmp="$4scr_use_cur_btn.bmp#2" y=89 text="Cursor" onrelease='nPlaceForPos.set 0, run sc_btnNMB_Use_OnRelease' onlongclick='SKIPNEXTVIAPOINT, run sc_RefreshRouteInfo'>
<BUTTON btnNMB_Pos template=btn_map bmp="$4scr_use_btn.bmp#2" y=89 text="Pos." onrelease='nPlaceForPos.set 1, run sc_btnNMB_Pos_OnRelease' onlongclick='SKIPNEXTVIAPOINT, run sc_RefreshRouteInfo'>

A bacha na ty Y-nové souřadnice - já to beru z rozlišení 320x240, Ty budeš mít asi jiné.


Super! Funguje to, stačí chvíli podržet prst na tlačítku s kurzorem a následující pr. bod zmizí! Ještě to vyzkouším za jízdy! Zatím jsem upravil asi polovinu těch rozlišení ve skinu. Jestli by ale někdo měl o upravený skin zájem, udělám všechny rozlišení a mohu to někam dát na stažení. Popravdě řečeno je ale úprava dle výše uvedeného návodu velmi snadná. Navíc je to udělánotak, že nejde nechtěným zavaděním o tlačítko smazat pr. bod - musí se totiž chvíli držet stisknuté.
Díky moc všem za rady, moc mi to pomohlo.
MIO P560 (240x320), IGO 8.3.2.83157, GURJON 6.11p_da
jirkous3
 
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2008 11:38
Bydliště: Jižní Morava

Nové mapy

Příspěvekod Lakva v 29 črc 2009 14:31

SvoDa píše:add C - v inforámečku se vždy ukazovaly i nezobrazovatelné POI
Ono je to vlastně logické - na co vypisovat ty, co jsou už zobrazené...
Jenže jak píšu, tuhle funkci nepoužívám, tak ani nevím jak přesně funguje... Teda... Nevěděl jsem ;-)
SvoDa píše:add radary - taky bych uvítel ikonky radarů na silnici nějak odlišené, ale to by musely být jednotlivé scripty typů radarů ve skinu přepsány tak,aby si šahaly každý typ radaru pro svou ikonu tak, jak to dělají pro zobrazení upozornění na radar - a zrovna ta malinká ikonka typu radaru v políčku upozornění na radar by se mohla zobrazovat na silnici. Máš prázdniny, tak do toho ;) :lol: :lol: :lol:
No a myslíš, že jsem to už nezkoušel? ;-) :D
Jenže jediný způsob jak to najít (kterej mě napadl) byl najít název té bitmapy (speedwarn.bmp). Jenže není ani ve skinu ani v datazipu. A SPR taky ne.
Takže hádám, že tohle kreslí přímo exáč a je to neovlivnitelné... (nebo pouze vypnutelné přes sys.txt)

EDIT: A dokonce se zobrazujou v mapě i když v nastavení kompletně vypnu varování před radary...

Máš nějakej nápad co bych ještě mohl zkusit?


A k tomu vykreslování (ikonce adresy): To stejně nemá cenu mít zapnuté. Zkoušeli jste si s tímhle hodit simulaci? Neřikejte mi, že to na vašich šochtlích běží plynule...
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: Nové mapy

Příspěvekod SvoDa v 29 črc 2009 17:34

speedwarn.bmp
speedwarn.jpg
je ve skinu v common a mohl by se z toho udělat 15-ti ikonový proužek

speedwarn.spr je tamtéž a má zápis
BmpFlags = 0
DefFlags = ALPHA_PIXEL | GRAB_CENTER
DefPhase = 0
Stripes = 20

a mohl by mít zápis jako speed_cams_def.spr pro jednotlivé typy radarů
BmpFlags = 0
DefFlags = ALPHA_PIXEL
DefPhase = 0
Stripes = 30

nebo jako u speed_cams_big.spr
BmpFlags = 0
DefFlags = ALPHA_PIXEL
DefPhase = 0
Stripes = 58

Proč se liší počet proužků u speed_cams_def.spr a speed_cams_big.spr (30 a 58), když je 15 typů radarů a proč má default speedwarn.spr stripes=20, když je 5 jen typů, netuším.

No a pak již jen najít způsob, jak to volání dopsat kdoví kam, aby se konkrétní typ kamery (jeden z těch 15-ti)
speed_cams_def.jpg
, jejíž ikonu to ukáže v upozornění, ukazovalo již předtím i na mapě, místo stávající ikony speedwarn.bmp .
Nějak jsem to neřešil a ani o tom nepřemýšlel, jen jsem hledal speedwarn.bmp a koukl se do těch .spr
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Nové mapy

Příspěvekod Mikis v 29 črc 2009 18:22

Kód: Vybrat vše
BmpFlags = 0
DefFlags = ALPHA_PIXEL | GRAB_CENTER
DefPhase = 0
Stripes = 20


Mohl by mi někdo prosím napsat co znamenají jednotlivé řádky tohoto zápisu? Díky
Mikis
 
Příspěvky: 1
Registrován: 28 črc 2009 15:42

Re: Nové mapy

Příspěvekod Lakva v 29 črc 2009 21:46

:o Dane, jsi to opravdu Ty???
To mi přijde, jako bys psal ze spaní... Nebo teda možná já jsem něco brutálně nepochopil a bude nutno mě zkorigovat a já se potom půjdu Obrázek

Speedwarn.bmp přece ve skinu je, jen pokud chce skinner ikonku v mapě jinou (třeba Gurjnovi se z nějakého důvodu líbí žlutá místo defaultní bílé).
Jinak je v datazipu.
Ale je tam jen ta bitmapka, ve scriptech skinu se ale neuvádí, takže skin jí nevolá. Volá a zobrazuje ji jádro, iGo8.exe...

Zápis Stripes=X v SPR jsem měl za to, že udává výšku každé ikonky v proužku (aby jádro vědělo, po kolika pixelech to má sekat)

Různý údaj Stripes v speed_cams_def.spr a speed_cams_big.spr je tam proto, že ty ikonky jsou jinak velké - v DEFu jsou po 30 pixelech a v BIGu po 58 (což náhodou souhlasí s šířkou těch obrázků, ale od nějaké verze iGo prý už souhlasit nemusí... říkal asi Tomsoft...)
Tomu taky odpovídá třeba výška těch obrázků - např. speed_cams_def.bmp je vysoký 450 pixelů, což je 30 (stripes) x 15 (počet ikon). A Speedwarn.bmp je vysoký 20px (pro low res), tak má stripes=20 (proč musí mít SPR, když to vlastně není proužek, to je mi záhadou...)

A dopisovat nějaké volání... Tohle přece volá přímo iGo, tak není co kam dopisovat... Pokud teda nechci kráknout jádro, ale tryskomyš fakt nejsem!

Nebo ne??? :o

Teď jsem teda tak zmaten, že nevím... Pokud si to celou dobu myslím špatně, tak vracím občanku, rezignuji na členství v druhu homo sapiens a vracím se na strom (do oceánu si netroufám, delfíni by se urazili!!!)


Jsem teda teď ale v pokušení zkusit ten proužek Speed_Cams_def.BMP resiznout na šířku 20, přejmenovat na speedwarn a zkusit esli to iGo náááááááhodou nevezme!Obrázek
Naposledy upravil Lakva dne 29 črc 2009 22:11, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: Nové mapy

Příspěvekod Lakva v 29 črc 2009 22:09

Tak jsem to opravdu vyzkoušel a bez efektu :-(
Exáč tam vrazí všude tu první ikonku z proužku. Sestavení 79297.
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: Nové mapy

Příspěvekod SvoDa v 30 črc 2009 06:50

@Lakva: vždyť píšu, že jsem se těmi .spr moc nezabýval.
Jen jsem si s tím trošku hrál, když jsem vyráběl poslední verze gj_xx_tSi, ve kterých jsem implementoval do skinu pár .bmp ze složky oasis, aby tento skin měl pod multimediální verzí 53558 tlačítka pro spouštění v iGO8.exe implementovaného přehrávače mp3 v koptíku (tlačítko neviditelné) a v rychlém menu (viditelné, klikem se střídá ikona play/stop) a přitom aby tento skin běžel i pod jinými (nemultimediálními) verzemi iGO8, kdy v nich je to tlačítko v rychlém menu zešedlé a pochopitelně nefunkční. Nestačilo použít příslušné adresářové struktury oasis jen s .bmp, tak jak je to v origo data.zip. ale musel jsem "udělat i .spr, přestože .spr v to multimediálním data.zip vůbec není (hledal jsem je dlouho a nenašel), ta .bmp, přestože jsou proužková (po kliknutí na play, se tlačítko změní na stop ), jsou tam prostě bez .spr, tak jsem je musel vyrobit a těmi hodnotami stripes je vyladit na výšku, jak sám píšeš.

Já jsem se dost špatně ve svém příspěvku vyjádřil, tak mne nekamenuj. :!: ;)

Kromě toho jsem svou reakci psal spíše v souvislosti s tím, že jsi psal, že
Lakva píše:Jenže jediný způsob jak to najít (kterej mě napadl) byl najít název té bitmapy (speedwarn.bmp). Jenže není ani ve skinu ani v datazipu. A SPR taky ne.

a tak jsem si to vyložil tak, že jsi nenašel speedwarn.bmp a speedwarn.spr a jak jsem psal
SvoDa píše:Nějak jsem to neřešil a ani o tom nepřemýšlel, jen jsem hledal speedwarn.bmp a koukl se do těch .spr


Vím, že speedwarn má gj žlutý a když jej smažu, bude defaul bílý z data.zip a taky tápu, proč musí mít .spr když to není proužek, jak jsem psal.
Máš asi pravdu v tom, že funkce těch zobrazování radarů bude přímo v iGO8.exe (viz. chybějící .spr v data.zip pro play/pause u multimediální verze) a co se týče radarů, tak hlavně asi proto, že jsou pro země ze zakázanými radary (viz diskuse na inspiračním fóru) takto iGO8.exe upravené, aby v těchto zemích radary neukazovaly.
Pouštím prozatím zobrazování více typů radarů přímo na silnici z hlavy a pokud jsem psal bludy a mátl tě, tak se omlouvám.
Fakt jsem si myslel, že jsi přehlédl speedwarn.spr :oops:
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků