Raději nebudu psát, kolik času mi zabere louskání jeho mailů, kdy spolu semotamo komunikujeme.
No holt, hlavně že je dobrej v tvorbě skinů, angličtinu mu odpouštím

K tomu problému "Deleting route to load the iGO"
odpovídá:
If the output from the iGO was a route (or balance), then when loading the iGO it can be automatically removed. If not, then no.
Если перед выходом из иГО оставался какой-либо маршрут (или его остаток), то при загрузке иГО он может быть автоматически удален. Если нет, то нет
Pokud jsem to tedy dobře pochopil, tak bych to asi "volně a srozumitelně" přeložil:
Pokud ti před ukončením iGO8 zbývá ještě zbytek trasy k cíli, tak může být tento zbytek trasy automaticky smazán, když pak znovu spustíš iGO8 (když ne, tak ne).
Už se nedivím tomu, že nám to nešlo nasimulovat s naplánovanou trasou, bo kus naplánované trasy musí být nejdřív ujet, pak je nutno ukončit iGO8 a pak znovu zapnout a ten zbytek trasy bude smazán (volba výmaz) nebo se to na výmaz zeptá (volba výběr) nebo trasa zůstane nedotčená (volba VYP).
V praxi to může mít význam snad jen tehdy, když máš naplánovanou trasu k cíli, ke kterému již nepojedeš, bo skutečný cíl tvé cesty je třeba o pár metrů jinde a pak ti furt zůstává na obrazovce i po znovuzapnutí iGO8 viset ten kousíček do cíle (k praporku). To však lze celkem snadno odstranit ručně, popř. ten zbytek smaže nově naplánovaná trasa.
Riziko toho, že budeš mít tuto funkci aktivní při nutnosti ukončit iGO8 v průběhu cesty a zmizí ti tak pracně naplánovaná trasa je však v poměru s výhodou automatického odstranění kousíčku trasy zbývajícího do plánovaného cíle, do kterého vlastně už nechceš, naprosto neměřitelné.