Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Který skin ve verzi 8.3.x.xxxxx nejčastěji používáte, resp., který se vám nejvíc zamlouvá ?

Originál data.zip, popř. jeho úpravy
16
19%
IconX
4
5%
Riks
6
7%
Micsan
6
7%
diMka
7
8%
Bidru
0
Žádná hlasování
Gurjon
44
52%
PSOL
0
Žádná hlasování
Magellan
0
Žádná hlasování
Choup
1
1%
 
Celkem hlasů : 84

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod amatér v 15 lis 2008 21:06

V tom případě je to ale dobrá pecka, znamenalo by to, že každý data.zip to má jinak. Ty používáš 53228. Já mám 57021 a tam je to tak, jak jsem popisoval pouze v sekci ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber, a nikde jinde ani jiný vystředníkovaný zápis není :roll:
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod SvoDa v 15 lis 2008 21:11

Originál data.zip - vystředníkované jsou tam ulice, které neumí zobrazovat ikony čísel silnic, to umí ten tvar s ROADSHIELDEDTEXT, takže jsem přehlédl, že nejsou vystředníkované a přesunuté housenumber (sorry), nicméně to nic nemění na tom, že ty řádky s housenumber jsou opravdu jinde a ne u těch ulic a proto se bůhvíproč nezobrazují - asi to bude tím neuvěřitelně dlouhým visiblemodelem u layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber ;)
<layer ui_NavigateMapGPSPosInfos z=50>
<SPRITE xxx bmp="blackstripe.bmp" x=70 y=-1 z=0 visiblemodel="!ui.bLaneinfoSignpostValid|!map.follow|!navigation.car_pos_valid|ui.vPresetOn">
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMINextStreetName template=txt_map y=0 textmodel_wstr="navigation.next_street_enc" visiblemodel="!ui.bLaneinfoSignpostValid|!map.follow|ui.vPresetOn">
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMIActualStreetName template=txt_map x=138 w=288 textmodel_wstr="navigation.current_street_enc" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">

; <TEXT sprNMINextStreetName template=xtxt x=103 y=2 z=10 w=347 align="CENTER" textmodel_wstr="navigation.next_street" fontsize=14 font="tahomabd" glowsize=1 color=#FFFFFF color2=#000000 color3=#000000>
; <TEXT sprNMIActualStreetName template=xtxt x=103 y=254 z=10 w=347 align="CENTER" textmodel_wstr="navigation.current_street" fontsize=14 font="tahomabd" glowsize=1 color=#FFFFFF color2=#000000 color3=#000000>
</layer>

<layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber z=51 visiblemodel="!navigation.car_on_planned_route&ui.vShowStreetsLayer&!ui.vRouteCalculation">
<TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=txt_map x=98 w=35 textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
<TEXT sprNMIActualHouseNum2 template=txt_map x=431 w=35 textmodel_wstr="map.cursorpos.righthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
</layer>

Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod dvaadva v 15 lis 2008 21:32

Mi to prave zase vsechno lehlo,
tak delam HR a protoze to pripitomele HP potrebuje aspon 3 hodiny nez to pres to USB pomale, proleze, vratim se k tomu zase az rano.

Snad se mi to podari, s vasi pomoci, vsechno rozbehat.
Je pravda, ze kdyz jsem tak prcnul ten upraveny soubor od SvoDa, co jsem ukazoval tu fotku a potlacil jsem to ve scriptu na primerene zmenseni pro muj displej, tak se ty cisla v demu zobrazovali. Sice v pulce displeje, ale zretelne tam slapali. Snad to uz nejak pujde. Pokusim se tam nakopirovat vsechno, co jste mi tady napsali a pujdu stylem pokus pokus od ciste instalace, kouknu taky do registru, co tam zustalo za maras a uvidi se.

Snad to do uterka rana rozbeham. Kdyz ne, tak zase zpet na 54000 a zase az pozdeji. Je hrozne, jak ten cas u toho strasne leti

Jeste jednou mockrat dekuji a preji prijemny vecer vsem
JarY
dvaadva
 

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod SvoDa v 15 lis 2008 21:50

No hlavně že jsi tam už konečně ty čísla domů viděl. Jen to potvrzuje to, že ty řádky housenumbers musí být v sekci u ulic a ne v samostatné sekci.
Abys je dostal tam, kam potřebuješ, musíš si vyhrát se souřadnicemi x a y, ale to určitě víš ;)
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod dvaadva v 15 lis 2008 22:16

Vím,
je to všechno pouze tím, že není nikde ještě pořádně dodělané rozlišení 400x240, natož tak 800x480.

Potom se všude válí neuvěřitelné množství data zipů, které jsou víceméně všechy se stejnou grafickou chybou a potom si jen zaneřádí člověk stroj a všechno se jenom mezi sebou hádá až se ztrácí přehled kde co je. Já to potom na týden odložím a nevím kde jsem byl.

To HP by se dalo docela dobře používat, ale zase mají staré mapy jako Metuzalém a já nebudu kupovat upgrade ze starých (20070707) map na staré (20070710). Přitom je to stroj starý 3 měsíce (u mne). Kdoví, jestli už na to u HP nekašlou a neskončí s tím dříve, než začli. Kromě mne neznám nikoho, kdo by takový stroj tady měl (viz vlákno 800x480) tak jestli vůbec něco prodávají?

A když vám to tady všem chodí, musí to jít i u mne. Jen to zdlouhavé přenášení - čtečka - PC - reset a zase dokola. Jsem se ještě za život nenatrápil s navigací jako s tímto.

Ale, jak říkáte, je to hračka pro taťky tak si hrajme, no!
Já stejně už polovinu cest EU znám nazpaměť ale města a rozvozy právě na ta čísla jsou pro mne dost důležitá a přináší to pomoc a šetří čas, protože jsou fakt i dost přesná.

Ještě jednou dík a poreferuju výsledky později, jestli nějaké budou
Čauky - Čau
JarY
dvaadva
 

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod dvaadva v 16 lis 2008 13:38

SvoDa píše:
<layer ui_NavigateMapGPSPosInfos z=50> ; (ulice + čísla domů)
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMINextStreetName template=txt_map y=103 w=347 h=26 y=-2 align="CENTER" valign="CENTER" textmodel_wstr="navigation.next_street_enc" fonttype=FontStreetName font="tahomabd" fontsize=24 glowtype=1 color=#0033cc color2=#ffffff color3=#000000 glowsize=2 visiblemodel="!ui.bLaneinfoSignpostValid|!map.follow|ui.vPresetOn">
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMIActualStreetName template=txt_map x=70 w=347 h=26 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" textmodel_wstr="navigation.current_street_enc" fonttype=FontStreetName font="tahomabd" fontsize=18 glowtype=1 color=#ffffff color2=#0033cc color3=#000000 glowsize=2 visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
<TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=txt_map x=167 y=230 w=30 align="right" align="right" valign="CENTER" fontsize=14 color=#FFffff glowtype=1 glowsize=3 color2=#0033cc textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
<TEXT sprNMIActualHouseNum2 template=txt_map x=287 y=230 w=30 align="left" align="left" valign="CENTER" fontsize=14 color=#FFffff glowtype=1 glowsize=3 color2=#0033cc textmodel_wstr="map.cursorpos.righthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
</layer>

<layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber z=51 visiblemodel="!navigation.car_on_planned_route&ui.vShowStreetsLayer&!ui.vRouteCalculation">
; <TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=xtxt x=445 w=35 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" fontsize=18 font="tahomabd" glowsize=1 color=#f4fd03 textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
; <TEXT sprNMIActualHouseNum2 template=xtxt x=80 w=35 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" fontsize=18 font="tahomabd" glowsize=1 color=#f4fd03 textmodel_wstr="map.cursorpos.righthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
</layer>


Tak,
jak jsem slíbil, tak referuji, že 100% zabrala tady ta SvoDova úprava a už to běhá jak má. Jen jsem změnil ten ohromný nápis na menší hodnotu a zastínovaní jsem dal do původních hodnot.

Máš u mne panáka, pane SvoDo :oops:
Díky

A teď ješte nějak dodělat tu navigační šipku, protože, převedeno do reálu je asi tak 1,5km široká, nějak divně, všemy směry 3D šišatá a nad cestou je asi 250m. Při odbočování je tak o 2km za odbočkou což je uplně odporné. Ono, asi, jak se to upravovalo na těch 400x240 tak tam bude spousta takových problémů, ale ty už mi nebudou až tak vadit.

Všem Vám tady ještě jednou děkuji za tu velkou ochotu pomoci.

Užijte si prodlouženého vikendu naplno! Já jdu vyčistit čočky a budu dále upravovat :)
Čaute
JarY
dvaadva
 

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod SvoDa v 16 lis 2008 14:55

Navigační šipka se dá taky nastavit v sys.txt

[2d]
minguidancearrowsize=10 ; nejmenší velikost vodící šipky
maxguidancearrowsize=35 ; největší .."..
minguidancearrowsize_zoomlevel=1200 ; přiblížení, kdy se objeví nejmenší šipka
maxguidancearrowsize_zoomlevel=0 ; přiblížení, kdy bude zobrazena největší šipka
guidancearrow_disappearlevel=600 ; úroveň, ve které šipka zmizí
guidancearrow_maxshift=12 ; ???

[3d]
guidancearrow_width=1.0 ; šířka hrotu šipky
guidancearrow_thickness=0.1 ; tloušťka šipky
guidancearrow_skew=0.5 ; deformace šipky
guidancearrow_zoomfactor=1.0 ; zvětšení šipky
guidancearrow_contour=2 ; (1) obrys šipky

@JarY:
1. S těma panákama šetři ;) nebo přiješ na mizinu :lol: :lol:
2. Neoslovuj (neopisuj :D ) mne "pane", připadám si pak strašně starej :lol: a váženej :lol: , já jsem Dan ;)
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod dvaadva v 16 lis 2008 16:29

Dobře, Dane,
já jsem Jarda a panákama budu šetřit, šak jsem psal, panáka, ne panák y ( :lol: )
Ale přesto děkuji. Já se omlouvám a vážně se snažím všechno pročíst, ale nějak to nestíhám.

Až bude zimní čas, tak to bude pro mne časově, to pravé ořechové.
Jsem rád, že tady na člověka neřvete, ať si všechno vyčte a konec, ale že skutečně radíte a i na opakované dotazy.

JarY
(jdu na tu šipku, teď ještě dodělám tu mapovou obrazovku. Moc se mi nechtějí zobrazovat bitmapky tak jim budu muset pomoci jinak, po našem. Se ze mne nakonec stane snad samostatný úpravář, ne? Grafikou jsem se sice živil 10 let, ale odnesly to oči a už na ty malé věcí ho**o vidím).
:ugeek:
Hmm, staré CRT (nebo jak se ty jedovaté monitory jmenovaly), to 100% pojistily.
dvaadva
 

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod SvoDa v 16 lis 2008 16:42

dvaadva píše:a panákama budu šetřit, šak jsem psal, panáka, ne panák y ( :lol: )

Jednak to nemusela být moje poslední rada :lol: a jednak tu neradím sám :!: ;)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod dvaadva v 16 lis 2008 18:36

Tak to je pravda, dík patří vám všem!

JarY
dvaadva
 

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků

cron