Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Který skin ve verzi 8.3.x.xxxxx nejčastěji používáte, resp., který se vám nejvíc zamlouvá ?

Originál data.zip, popř. jeho úpravy
16
19%
IconX
4
5%
Riks
6
7%
Micsan
6
7%
diMka
7
8%
Bidru
0
Žádná hlasování
Gurjon
44
52%
PSOL
0
Žádná hlasování
Magellan
0
Žádná hlasování
Choup
1
1%
 
Celkem hlasů : 84

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod PVZ v 15 lis 2008 18:49

To čo sa Ti zobrazuje 54 Sokolovská 56 sú čísla domov orientačné, ale ja mám také skúsenosti že na jednej strane sú párne a na druhej nepárne /teda sudé a liché.
Prestigio GV 5850HDDVR Android s PRIMOM 2, 9.6.29.365016; skin fmilan & amater v. 2.4,1_a a BE-ON-ROAD EUROPA; iPhone 5 s Navigonom
Usporiadateľ klubových zrazov na Slovensku
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
PVZ
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 960
Registrován: 16 čer 2008 19:50
Bydliště: Pezinok

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod dvaadva v 15 lis 2008 19:01

No,
to jsem uvedl jen jako příklad bez ohledu, co a v jakém řazení to je. Mi se jedná o to, abych tam ty orientacní čísla vůbec nějaká viděl.

Něco, jak je tady na tomto obrázku od SvoDa (dole modře)

http://forum.entershop.cz/download/file.php?id=441&mode=view

Dík
JarY
dvaadva
 

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod PVZ v 15 lis 2008 19:09

Ale to záleží od mapových podkladov niekde tie čísla sú a niekde nie
Prestigio GV 5850HDDVR Android s PRIMOM 2, 9.6.29.365016; skin fmilan & amater v. 2.4,1_a a BE-ON-ROAD EUROPA; iPhone 5 s Navigonom
Usporiadateľ klubových zrazov na Slovensku
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
PVZ
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 960
Registrován: 16 čer 2008 19:50
Bydliště: Pezinok

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod amatér v 15 lis 2008 19:18

dvaadva píše:Omlouvám se, klasika, špatné vysvětlení.

To, co se v mapě zbrazuje v originálním skinu dole u názvu ulice jako napr."54 Sokolovská 56"

Dík
JarY

ještě doplním svůj dotaz ohledně vystředění na obrazovce. V data.zip nastavení ui_igo8/400_240/ui/script400_240.ui (nebo navigatemap400_240.ui)
navigační šipku mám ve středu obrazovky 400/2, ale zbytek je cely doprava (k hodnotě 250?), jak čísla silnic, názvy ulic, tak i šipky pruhů a
<script sc_FullScreenMap>
map.x 0
map.w 400
map.y 0
map.h 240
</script>

Asi to chce někde přepsat hodnoty x, ale kde.

V navigate map, bys měl mít zápis
<layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber z=51 visiblemodel="!navigation.car_on_planned_route&ui.vShowStreetsLayer&!ui.vRouteCalculation&!ui.vPresetOn">
<SPRITE xxx bmp="blackstripe_hnum.bmp" x=156 y=200 z=0 visiblemodel="map.follow&!ui.vRouteCalculation&map.cursorpos.lefthousenumber.valid">
<TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=txt_map x=158 y=200 w=63 textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod dvaadva v 15 lis 2008 20:14

amatér píše:V navigate map, bys měl mít zápis
<layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber z=51 visiblemodel="!navigation.car_on_planned_route&ui.vShowStreetsLayer&!ui.vRouteCalculation&!ui.vPresetOn">
<SPRITE xxx bmp="blackstripe_hnum.bmp" x=156 y=200 z=0 visiblemodel="map.follow&!ui.vRouteCalculation&map.cursorpos.lefthousenumber.valid">
<TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=txt_map x=158 y=200 w=63 textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">

Díky Amatere,
to je ono. Tento zápis tam mám. Nevím proč, ale byl zakomentovaný.
Teď se mi, když klepnu kdekoli na displej, tak se mi zobrazí u ulice toto "20 Husova" jestli kliknu vlevo nebo vpravo v ulici, tak je to jen vlevo, asi ještě nejaký středník někde.

Ale když dám simulaci, tak to už zase císlo žádné nenapíše. :-(

Jdu hledat středníky, když tak ještě tady budu sledovat, jestli přijde nějaké upřesnění

JarY
to moře čísel je šílené, jak se v tom můžete tak orientovat)?
dvaadva
 

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod SvoDa v 15 lis 2008 20:25

Ve verzi iGO8.0.0. řádky týkající se čísla domů (housenumber) byly v souboru navigatemap_xxx_yyy.ui ve stejné sekci, jako příští a aktuální ulice (nextstreet, actulal street).
Ve verzi 8.3.1. jsou housenumbers z nějakého mně neznámého důvodu ve své vlastní sekci a v tomto řešení se nezobrazují, je je nutno překopírovat do sekce s ulicema, jako ve verzi 8.0.0.
U skinů Riks a Micsan, které jsem předělával, proto čísla domů fungují, ale u "originál" Riks ani Micsan to nezobzarovalo čísla domů, kdybych to neopravil. IconX to měl "postaru" a proto tam to jede bez úprav

Např. originál Riks - nefunkční zobrazování ulic:
<layer ui_NavigateMapGPSPosInfos z=50> ; (ulice)
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMINextStreetName template=txt_map y=103 w=347 h=26 y=-1 align="CENTER" valign="CENTER" textmodel_wstr="navigation.next_street_enc" fonttype=FontStreetName font="tahomabd" fontsize=18 color2=#000000 color3=#000000 glowsize=2 visiblemodel="!ui.bLaneinfoSignpostValid|!map.follow|ui.vPresetOn">
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMIActualStreetName template=txt_map x=117 w=326 h=26 y=246 align="CENTER" valign="CENTER" textmodel_wstr="navigation.current_street_enc" fonttype=FontStreetName font="tahomabd" fontsize=18 color2=#000000 color3=#000000 glowsize=1 visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">

</layer>

<layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber z=51 visiblemodel="!navigation.car_on_planned_route&ui.vShowStreetsLayer&!ui.vRouteCalculation"> ;(čísla domů)
<TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=xtxt x=445 w=35 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" fontsize=18 font="tahomabd" glowsize=1 color=#f4fd03 textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
<TEXT sprNMIActualHouseNum2 template=xtxt x=80 w=35 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" fontsize=18 font="tahomabd" glowsize=1 color=#f4fd03 textmodel_wstr="map.cursorpos.righthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">

</layer>

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
moje úprava Riks - funkční úprava
<layer ui_NavigateMapGPSPosInfos z=50> ; (ulice + čísla domů)
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMINextStreetName template=txt_map y=103 w=347 h=26 y=-2 align="CENTER" valign="CENTER" textmodel_wstr="navigation.next_street_enc" fonttype=FontStreetName font="tahomabd" fontsize=24 glowtype=1 color=#0033cc color2=#ffffff color3=#000000 glowsize=2 visiblemodel="!ui.bLaneinfoSignpostValid|!map.follow|ui.vPresetOn">
<ROADSHIELDEDTEXT sprNMIActualStreetName template=txt_map x=70 w=347 h=26 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" textmodel_wstr="navigation.current_street_enc" fonttype=FontStreetName font="tahomabd" fontsize=18 glowtype=1 color=#ffffff color2=#0033cc color3=#000000 glowsize=2 visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">

<TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=txt_map x=167 y=230 w=30 align="right" align="right" valign="CENTER" fontsize=14 color=#FFffff glowtype=1 glowsize=3 color2=#0033cc textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
<TEXT sprNMIActualHouseNum2 template=txt_map x=287 y=230 w=30 align="left" align="left" valign="CENTER" fontsize=14 color=#FFffff glowtype=1 glowsize=3 color2=#0033cc textmodel_wstr="map.cursorpos.righthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">

</layer>

<layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber z=51 visiblemodel="!navigation.car_on_planned_route&ui.vShowStreetsLayer&!ui.vRouteCalculation">
; <TEXT sprNMIActualHouseNum1 template=xtxt x=445 w=35 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" fontsize=18 font="tahomabd" glowsize=1 color=#f4fd03 textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
; <TEXT sprNMIActualHouseNum2 template=xtxt x=80 w=35 y=249 align="CENTER" valign="CENTER" fontsize=18 font="tahomabd" glowsize=1 color=#f4fd03 textmodel_wstr="map.cursorpos.righthousenumber" visiblemodel="navigation.car_pos_valid&map.follow_gps">
</layer>
Naposledy upravil SvoDa dne 15 lis 2008 20:39, celkově upraveno 1
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod amatér v 15 lis 2008 20:29

Asi bych už nehledal žádné středníky. Zkusil bych to nejprve v reálu, a potom řešil další. A nebo dej simulaci po trase, o které víš, že je zde hustá zástavba.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod SvoDa v 15 lis 2008 20:34

No právěže Mirku v originálech Riks a Micsan to ty čísla neukazovalo (ani v reálu a ani při průletu) a proto jsem ty sekce překopíroval k ulicím a původní řádky vystředníkoval a běží to korektně.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod amatér v 15 lis 2008 20:40

Jenže on se ptal na origo (zákadní) skin iGO8? Alespoň tak jsem to pochopil.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Úpravy originálního skinu iGo8 8.3.1.xxxxx

Příspěvekod SvoDa v 15 lis 2008 20:48

Teď jsem se díval do data.zip.
Originál data.zip ty řádky housenumer má ve správné sekci (u ulic) vystředníkované a vytvořenou novou sekci layer ui_NavigateMapGPSPosHouseNumber jako Riks či Micsan, ve které to ale čísla domů nezobrazuje.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron