Proud nebo net připojení se přece i v rámci aktualizace může přerušit vždycky.
No těžko bycha honit.
Pokud to nerozchodíš sám, mohl by ti pomoci prodejce.
Pokud jsi to kupoval v Entershopu (dle zmiňovaného dopisu asi ano), pak ti s tím zcela jistě ponůžou a tvůj problém vyřeší, když jim navigaci pošleš.
Majitel Entershopu (Addam) tu již svůj průvodní dopis v souvislosti s nutnou (vhodnou) tvorbou záloh citoval:
addam píše:Odpověď pro všechny, kteří mají legální navigační program iGO8/iGO PRIMO/iGO AMIGO (například v navigacích NAVON).
Nejdříve si neodpustím rýpnutí a připomenu, že vždy po zakoupení jakéhokoliv software (včetně software třeba v navigaci) je nutné si udělat kompletní zálohu - právě pro případ že si následně uživatel data vymaže, poškodí, apod. Na tuto skutečnost upozorňuji už několik let a například ke každé navigaci NAVON (zakoupené u nás) osobně vkládám průvodní dopis, kde (nejen) na toto upozorňuji.
addam píše:Kdybys měl udělanou zálohu, tak bys nyní pouze přehrál zpět data do navigace a problém by byl vyřešen...
Proto dále v průvodním dopise píšu toto:
Důrazně doporučujeme, abyste si ve vlastním zájmu, zazálohovali obsah originální paměťové karty (pokud byla součástí dodávky) a obsah vnitřní paměti přístroje, do počítače (nebo na CD/DVD), pro případ že byste si data v budoucnu třeba omylem smazali, nebo poškodili.