od SvoDa v 15 zář 2010 08:48
je to věc názoru nebo vlastních zkušeností toho či onoho uživatele a provozovatele primo na tomto přístroji, ale hardreset je u C720 asi opravdu mnohdy jediná léčba tohoto neduhu a už jsme to tu mnohokrát psali.
Dohráváš-li do primo nové souboru nebo měníš / edituješ stávající, používáš mapchanger, popř jsi předtím měl spuštěn jiný navi SW, je nutno před spuštěním primo přístroj resetovat.
Už se tu někteří odborníci shodli, že by to mohlo souviset se zápisy do registrů, které jsou u primo "intenzivnější" než třeba u iGO8.
Problémy u Primo přetrvávají, ať se společným content, nebo s content v Primo samostatným.
Společný content Prima s iGO8 jsem např. já již opustil a problémy s Primem na C720 přetrvávají, ikdyž nejsou tak časté jako se společným contentem byly.
U C520 ty problémy "zamrznutí" jsou taky, ale dle mých zkušeností se 520ka chová o mnoho lépe než 720. Jestli je to FirmWarem nebo kapacitou a "obsazeným místem" pevného disku, těžko říct.
Je taky otázka, kolik máš v adresáři content/map map, kolik souboru .kml a .poi zapnutých pro zobrazování na mapě, atd.
Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.