Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod expertdb v 01 srp 2010 09:35

A kde jsou? Já je nevidím :o .
Evolve Multitraxx
Igo Primo 2 + skin ZoZo_ex
expertdb
 
Příspěvky: 404
Registrován: 05 pro 2008 18:00

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod amatér v 01 srp 2010 09:47

Používáš skin GJ, toto se zobrazuje přímo z data.zip, já to jen zapomněl skrýt, je to stejně zatím nefunkční.
ffscreen_00001.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod expertdb v 02 srp 2010 19:26

expertdb píše:Jedná se o velikost příštího manévru -šipka. Našel jsem to v navigatemap_480_272.ui sekce gj next turn a gj allways. Je tam použito několik spr_NextTurn(1-5),kde se zvětší bmp="map_secdiriconbg_spr. Problém je, který NextTurn upravit? Zkoušel jsem kombinace ,ale jakmile tam vyskočí i čas do manévru,tak se podkladový bmp i velikost textu změní. V emulátoru mně skin nechodí a přímo v šochtli je to velmi nepřehledné.


Nemá někdo tušení,jak to tedy je s těmi NextTurny?
Evolve Multitraxx
Igo Primo 2 + skin ZoZo_ex
expertdb
 
Příspěvky: 404
Registrován: 05 pro 2008 18:00

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod amatér v 02 srp 2010 19:38

Možná by pomoc nebyla těžká, jenže já stále nechápu, o co jde?. Šipky jsou úměrně veliké k podkladovým butonkům. Jak je zvětšit? O kolik? Asi by stálo za to, přiložit nějaký obrázek, ze kterého by tvůj záměr byl patrný.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod expertdb v 03 srp 2010 20:19

Jednalo se mně právě o ty jednotlivé hodnoty pro butonky+ šipky +text. (Levý horní roh)
a) v případě obr.1 tzn. je aktivován čas do manévru
b) v případě obr.2 ,bez času .

ffscreen_00001.jpg

ffscreen_00002.jpg


Něco jsem popřepisoval,ale tak dost bezhlavě-mechanicky. Nepřišel jsem na to které konkrétní hodnoty na co mají vliv.
Nyní bych hlavně ještě potřeboval zvětšit text tj. vzdálenost a čas.
Kód: Vybrat vše
;amater-gj next turn
    <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 18 : 3)  y=87 z=39 iconmodel="navigation.secondary_direction_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.secondary_maneuver_is_near && %navigation.secondary_near_to_primary && !%lua.timetomaneuver && !%lua.vgjNetTurnOn)>
   <SPRITE spr_NextTurn1 x=(%lua.tripInfoVisible ? 14 : -1) y=84 z=35  bmp="map_secdiriconbg_spr@63x63.bmp" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.secondary_maneuver_is_near && %navigation.secondary_near_to_primary && !%lua.timetomaneuver && !%lua.vgjNetTurnOn) onrelease='SAYNEXTCOMMAND()' overmaplayer>      
;-gj always
   <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 18 : 3)  y=83 z=39 iconmodel="navigation.secondary_direction_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && !%lua.timetomaneuver)>
   <SPRITE spr_NextTurn2 x=(%lua.tripInfoVisible ? 14 : -1) y=84 z=35  bmp="map_secdiriconbg_spr@63x68.bmp" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && !%lua.timetomaneuver) onrelease='SAYNEXTCOMMAND()'>   
   <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 26 : 11)  y=93 z=543 iconmodel="navigation.secondary_exit_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_exit_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && !%lua.timetomaneuver)>
    <TEXT txt_NextTurn1 class=txt_20bd fonttype=mandist x=(%lua.tripInfoVisible ? 19 : 3) y=122 w=(%lua.tripInfoVisible ? 45 : 49) z=45 h=26 glowtype=1 color2=#FFFFFF fixedwidthnumbers=1 clipstyle="none" textmodel_distance="navigation.second_maneuver_distance_diff" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && !%lua.timetomaneuver)>
    <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 18 : 3)  y=87 z=39 iconmodel="navigation.secondary_direction_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid & %navigation.distance_to_maneuver.valid & %navigation.secondary_maneuver_is_near & %navigation.secondary_near_to_primary & %route.list.navigated.has_navigable_path & %navigation.distance_to_maneuver < %lua.vdjOverViewDistance & %lua.timetomaneuver && !%lua.vgjNetTurnOn)>
   <SPRITE spr_NextTurn3 x=(%lua.tripInfoVisible ? 14 : -1) y=84 z=35  bmp="map_secdiriconbg_spr@63x68.bmp" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid & %navigation.distance_to_maneuver.valid & %navigation.secondary_maneuver_is_near & %navigation.secondary_near_to_primary & %route.list.navigated.has_navigable_path & %navigation.distance_to_maneuver < %lua.vdjOverViewDistance & %lua.timetomaneuver && !%lua.vgjNetTurnOn) onrelease='SAYNEXTCOMMAND()'>
   <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 18 : 3)  y=83 z=39 iconmodel="navigation.secondary_direction_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver < %lua.vdjOverViewDistance)>
   <SPRITE spr_NextTurn4 x=(%lua.tripInfoVisible ? 14 : -1) y=84 z=35  bmp="map_secdiriconbg_spr@63x68.bmp" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver < %lua.vdjOverViewDistance) onrelease='SAYNEXTCOMMAND()'>   
   <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 26 : 11)  y=93 z=543 iconmodel="navigation.secondary_exit_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_exit_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver < %lua.vdjOverViewDistance)>
    <TEXT txt_NextTurn2 class=txt_20bd fonttype=mandist x=(%lua.tripInfoVisible ? 19 : 3) y=122 w=(%lua.tripInfoVisible ? 45 : 49) z=45 h=26 glowtype=1 color2=#000000 fixedwidthnumbers=1 clipstyle="none" textmodel_distance="navigation.second_maneuver_distance_diff" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver < %lua.vdjOverViewDistance)>

   <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 18 : 3)  y=112 z=39 iconmodel="navigation.secondary_direction_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver >= %lua.vdjOverViewDistance)>
   <SPRITE spr_NextTurn5 x=(%lua.tripInfoVisible ? 14 : -1) y=113 z=35  bmp="map_secdiriconbg_spr@63x68.bmp" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver >= %lua.vdjOverViewDistance) onrelease='SAYNEXTCOMMAND()'>   
   <SPRITE xxx x=(%lua.tripInfoVisible ? 26 : 11)  y=122 z=543 iconmodel="navigation.secondary_exit_icon" iconindex=0 visible=(%navigation.secondary_exit_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver >= %lua.vdjOverViewDistance)>
    <TEXT txt_NextTurn3 class=txt_20bd fonttype=mandist x=(%lua.tripInfoVisible ? 19 : 3) y=148 w=(%lua.tripInfoVisible ? 45 : 49) z=45 h=26 glowtype=1 color2=#FFFFFF fixedwidthnumbers=1 clipstyle="none" textmodel_distance="navigation.second_maneuver_distance_diff" visible=(%navigation.secondary_direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %lua.vgjNetTurnOn && %lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver >= %lua.vdjOverViewDistance)>
;amater--gj time to turn ---------
    <CHECKBOX xxx bmp="am_alfabut_225_30@88x28.bmp"   x=0 y=82 z=45  text="" boolmodel="lua.timetomaneuver"> ;amater skrýt čas do manévru 

   <SPRITE spr_NextTurn6 x=(%lua.tripInfoVisible ? 14 : -5) y=84 z=35  bmp="map_secdiriconbg_spr_time@88x28.bmp" overmaplayer visible=(%lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver >= %lua.vdjOverViewDistance && %navigation.distance_to_maneuver.valid)>
   <TEXT txt_CurrentTurn2 class=txt_20bd fonttype=mandist x=(%lua.tripInfoVisible ? 21 : 3) y=84 w=54 z=45 h=26 glowtype=1 color2=#000FFF fixedwidthnumbers=1 clipstyle="none" combined_textmodel="$navigation.time_to_maneuver$" visible=(%lua.timetomaneuver && %navigation.distance_to_maneuver >= %lua.vdjOverViewDistance && %navigation.distance_to_maneuver.valid)>


No napsal jsem to zase dost nesrozumitelně :oops: . Prostě jde o změnu velikosti butonků,textů a šipek v current , next turn a time to turn.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Evolve Multitraxx
Igo Primo 2 + skin ZoZo_ex
expertdb
 
Příspěvky: 404
Registrován: 05 pro 2008 18:00

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod amatér v 03 srp 2010 22:13

-Velikost a barva písma v těchto zápisech je udávána hodnotou class=txt_20bd, hodnota 20 je nejvyšší.
-Podklady můžeš roztáhnout nastavením vyšší hodnoty v zápisech ...@63x68 š/v , pak v řádku můžeš povolit i větší hodnotu w= , čímž dosáhneš optického zvětšení písma (roztáhne se).
-soubory označující směr diricon, diriconbig a diricon_small
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod expertdb v 04 srp 2010 05:28

Díky. Ještě Tě chytnu za slovo-barvu písma jsem měnil hodnotou "mandis" ve scheme_ui. V zápisu, který uvádím v předchozím příspěvku, se mění jen color2-ohraničení. Je to tak?
Jak píšeš, velikost šipek je závislá od velikosti podkladových butonků. Platí to i pro text ?
Evolve Multitraxx
Igo Primo 2 + skin ZoZo_ex
expertdb
 
Příspěvky: 404
Registrován: 05 pro 2008 18:00

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod Danny_S v 04 srp 2010 06:30

Chci se zeptat, jestli už někdo zkoušel upravit data.zip anebo další soubory v N750, aby mu chodilo i TMC.

Mně to s upraveným DZ nechce najít ani CEDU, ale když jsem dnes ráno tam vrátil původní DZ a připojil TMC přijímač z N560, tak na chvíli jsem CEDU chytil. :-)
Večer to zkusím i s TMC přijímačem pro N750, jestli se to také chytí, ale rád bych si upravoval DZ a další soubory a nepřišel zároven o TMC.


Jen nechápu, proč když mám v krabičce zdířku pro připojení ext. TMC, tak proč to musí vést přes USB. :?:

P.S. Tu zdířku mám nahoře nad zdířkou pro sluchátka, ale zajímavé je, že se o tom v Návodu k obsluze nepíše, ani není zobrazený na obrázku. :-)
Danny_S
 
Příspěvky: 393
Registrován: 05 kvě 2009 08:26

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod amatér v 04 srp 2010 08:29

@ expertdb
velikost obrázků šipek je pevně daná, není závislá na velikosti podkladového butonku. Text je vždy závislý na centrování a ohraničení, tak aby nedocházelo k jeho přesahu přes okraje podkladového butonku. pokud je příliš dlouhý je slovo nebo číslice nedokončená.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Skiny a úpravy DATA.ZIP pro PRIMO

Příspěvekod fmilan v 04 srp 2010 14:40

Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
fmilan
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1991
Registrován: 10 bře 2009 17:22
Bydliště: Blansko

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron