Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod SvoDa v 14 pro 2009 10:13

Pokud se někomu s jiným rozlišením než 480x272 úpravy tSi (nebo některé z nich) zamlouvají a má-li někdo na to čas, není už pak takový problém porovnat "moje" .ui soubory v ui_igo8_da/480_272 s originálem, poznačit si změny a pokusit se je zapracovat do .ui souborů s jiným rozlišením s tím, že půjde jen o to vyladit souřadnice. Pak již jen překopírovat .bmp soubory ze složky ui_igo8_da/480_272 do jiné.
Změny, co jsou v ui_igo8_da/common jsou totiž společné pro všechna rozlišení.

EDIT: V souvislosti s diskuzí jinde jsem si dovolil umístit do tohoto vlákna na chvíli anketu ohledně toho, kterou verzi skinu Gurjon pro rozlišení 480x272. jde nám o další vývoj a směr úprav tohoto skinu a proto prosím hlasujte pouze ti, kterých se to týká, tzn. ti, kteří používáte skin v rozlišení 480x272.
děkujeme.

EDIT2: Dovoluji si taktéž požádat ty, kteří provádějí další vlastní úpravy jak originálu, tak _tSi či _tSi_big, zdali by se nemohli podělit o popis svých změn a příp. byste mohli přiložit i příslušné screeny toho, co upravujete. Mohlo by to být inspirací jak pro _tSi tak pro tSi_big ;) Díky.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod SvoDa v 15 pro 2009 16:26

Ještě taková drobnost pro ty, co používají externí ContryInfo. měl jsem to nachystané, ale zapomněl jsem to do 6.14. zapracovat, tak podud chcete, tak si to můžete jednoduše zapracovat sami:
Soubor navigatemap_480_272.ui:

<LAYER ui_CockpitStatus z=30>
<BUTTON btn_CSBT template=footer4_1a text="Bluetooth" onrelease='START_APPLICATION "\Windows\MioBTM.exe" "-phoneui"'>
<BUTTON btn_CSTMC template=footer4_2a text="TMC" onrelease='NEXTSTATE st_TmcEventsList' enabledmodel="tmc.present|!tmc.events.list.isempty" >
<BUTTON btn_CSGPS template=footer4_3a text="GPS" onrelease='NEXTSTATE st_SettingGPS'>
<BUTTON btnMT_Vid template=footer4_4a text="Informace\no zemích" onrelease='START_APPLICATION "\My Flash Disk\APP\countryinfo\countryinfo.exe" ""'>


bude vypadat rychlé menu takto:
display_1.jpg
a externí CountryInfo lze spouštět vpravo dole v liště vedle GPS
a můžeš tudíž samozřejmě vystředníkovat to stávající tlačítko s červenou ikonou pro volání CI
; <BUTTON btnMT_Vid template=sld_lb5a x=366 y=35 bmp="Country_ico.bmp" onrelease='START_APPLICATION "\My Flash Disk\APP\countryinfo\countryinfo.exe" ""'>


Analogicky tolze pochopitelně upravit i v jiných rozlišeních či skinech.
Fígl je v tom, že zápis
template=footer3_1a až 3a zobrazuje dole v liště 3 tlačítka (kromě tlačítka zpět (šipka) a zápis
template=footer4_1a až 4a zobrazuje dole v liště 4 tlačítka. No a pro to čtvrté si můžeš nastavit co chceš, já zvolil externí CI.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod Ivo K v 15 pro 2009 21:17

Díky Danečku za podnětné informace a za rychlou a perfektní úpravu skinu Gurjon v 6.14_tSi.
Skin funguje naprosto korektně.
Otestoval jsem ho i za jízdy a vše OK. Díky. ;) :D
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5669
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod Lakva v 15 pro 2009 21:24

Dane, nemáš tuchy, kdy by mohla bejt finální verze? Mě se to v těch 5 rozlišeních nechce předělávat - s představou, že třeba druhej den se do toho můžu pustit znova...
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod SvoDa v 15 pro 2009 21:27

Měla by se objevit do Vánoc. Ptal jsem se ho, proč tu betu vypustil - prý ho lidi bombardovali, proč se tak dlouho nic neděje :lol: Je fakt, že od 5.10. (2 měsíce) se nic neobjevilo, a to je na Giurjona hrozně dlouhá doba. Nicméně gró je venku, prý už jen dolaďuje kosmetiku a nic převratného ve final 6.14 už nečekej
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod amatér v 15 pro 2009 21:34

Tak to Lukáši spusť, a pak se spoléhej jen na ctr+c a ctr+v, ne vážně myslím, že na tebe čekají lidé, kteří mají jiné rozlišení než jen 480x272.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod Lakva v 15 pro 2009 21:45

Asi jo... Zejtra jedu na zkoušky do Plzně, uvidím jak se vrátím, ale asi se na to vrhnu.
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod SvoDa v 15 pro 2009 21:49

V Plzni se už zase zkouší :?: :!: :lol: :lol:
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod Lakva v 15 pro 2009 21:57

No, když se něco dálkově dostudovává, zkouší se furt ;-)
Ale já jsem dělal půlku zkoušek v předtermínech i na denním, nechtělo se mi tam zůstávat přes zkouškový, tak jsem to dycky vodfláknul dřív ;-)
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Příspěvekod SvoDa v 16 pro 2009 09:42

Nechal jsem se inspirovat dalším Mirkovým nápadem (díky Mirku) - vzdálenost k POI, při použití velkých ikonek, kdy ikonka údaj o vzdálenosti překrývala, který popisuje zde viewtopic.php?p=35832#p35832 a doplnil do do Gurjona.

V Gurjonovy je problém v tom, že u hledání POI (ale pouze u hledání POI "Na trase") na tom samém místě po střelkou kompasu - směru k POI je údaj o "velikosti zajížďky" k tomu POI (vzdálenost k POI od trasy), takže bylo potřeba vyladit souřadnice i jinde a tu "hodnotu zajížďky" jsem hodil nad střelku a vyladil pozice, aby se tam tyto údaje nad sebou vlezly.
Před úpravou:
benzina.jpg

Po úpravě:
benzina2.jpg


Úpravy se týkají souboru poi_480_272.ui a červeně jsem vyznačil změny u přísl. řádků:
<TEMPLATE txt_poidist x=399 y=38 z=2 w=46 fontsize=11 font="tahomabd" align="CENTER" valign="CENTER" fonttype=bw>;POI listaban az ikon alatti tavolsag

<element_template et_POIItemStructuredList>
<VSPRITE xxx x=411 y=15 z=3 vec="$mini_compass.vpr" rotatemodel="*.direction" updatemodel="*.calc_dir" visiblemodel="*.direction.valid">
Pro lenochy přikládám již takto upravený
<SPRITE xxx x=409 y=13 z=2 bmp="$mini_compass_bg.bmp" visiblemodel="*.direction.valid">
<TEXT xxx template=txt_poidist x=396 y=1 combined_textmodel="+$*.detour_length.full_text$" visiblemodel="*.detour_length.valid" watchstate=btnPOIItemStructuredList%ID%>

<element_template et_POIItemStructuredListQS>
<VSPRITE xxx x=411 y=15 z=3 vec="$mini_compass.vpr" rotatemodel="*.direction" updatemodel="*.calc_dir" visiblemodel="*.direction.valid">
<SPRITE xxx x=409 y=13 z=2 bmp="$mini_compass_bg.bmp" visiblemodel="*.direction.valid">
<TEXT xxx template=txt_poidist x=396 y=1 combined_textmodel="+$*.detour_length.full_text$" visiblemodel="*.detour_length.valid" watchstate=btnPOIItemStructuredListQS%ID%>

<element_template et_POIItemFlatListQS>
<VSPRITE xxx x=411 y=15 z=3 vec="$mini_compass.vpr" rotatemodel="*.direction" updatemodel="*.calc_dir" visiblemodel="*.direction.valid">
<SPRITE xxx x=409 y=13 z=2 bmp="$mini_compass_bg.bmp" visiblemodel="*.direction.valid">
<TEXT xxx template=txt_poidist x=396 y=1 combined_textmodel="+$*.detour_length.full_text$" visiblemodel="*.detour_length.valid" watchstate=btnFindPOIFlatListQS%ID%>

<element_template et_POIItemFlatList>
<VSPRITE xxx x=411 y=15 z=3 vec="$mini_compass.vpr" rotatemodel="*.direction" updatemodel="*.calc_dir" visiblemodel="*.direction.valid">
<SPRITE xxx x=409 y=13 z=2 bmp="$mini_compass_bg.bmp" visiblemodel="*.direction.valid">
<TEXT xxx template=txt_poidist x=396 y=1 combined_textmodel="+$*.detour_length.full_text$" visiblemodel="*.detour_length.valid" watchstate=btnFindPOIFlatList%ID%>


Pro lenochy přikládám již takto upravený poi_480_272.ui
poi_480_272.zip
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků