Podle mých bádání určí iGo směr při mimoúrovňovém křížení podle kritéria "kliknutí blíže středu vozovky". Vysvětlím. Je-li klik blíže středu spodní vozovky vybere si iGo tu spodní. Samozřejmě stejně to platí i pro vrchní komunikaci. Proto někdy není možné ten směr zadat dle potřeby. Kliknout se prostě musí na střed té správné silnice. (popř. umístit jej mimo křížení, jak popisuje vovi). A když se mi zdá, že jsem se trefil přímo do středu křížení, vybere to tu spodní, což je v rozporu s tím co vovi píše.
S tím zadáváním na POI.CZ se asi nedá nic dělat. Myslím, že většina příspěvků je tam vložena né z navigace, ale třeba z MAPY.CZ. (Kdo by taky vylézal s navigací z auta a u mobilního radaru vysvětloval policajtům, že potřebuje jejich souřadnice
) Ale pak je nutné zadat ten směr. Když se ví o co jde, není to tak velký problém. Dá se to slušně odhadnout. A Když ten směr zadán je, tak to hlásí vždy správně.
Ještě pro pořádek. Úhly bere iGo né, jak jsme zvyklí z hodin geometrie, ale od severu (sever=0° nebo 360°) ve směru hodinových ručiček.
Pro obousměrné určení je možný zadat směr stejným způsobem, nebo x°+ 180. Např. radar měřící obousměrně na komunikaci ležící sv-jz, lze určit úhlem 45°, nebo 225°.