Rychlostní limity jsou slabá stránka TA - třeba u nás ve Varech jsou na staré části průtahu špatně už strašně dlouho beze změny, a na nové části byly napřed špatně, načež je v nové verzi opravili na sice lépe, ale pořád ještě ne dobře

Odhaduju že špatná rychlost je u TA na pětině až třetině délky.
Na druhou stranu, v mapách NQ jsou buď správně a nebo vůbec, s tím že "vůbec" asitak na polovině délky. A asi chybí nejen maximálky, takže podle toho to routuje...
A CEDA... No, přiznám se že jsem ty mapy nezkoušel nijak dlouho... ale nepamatuju si, že bych tam někde maximálku vůbec viděl (prosím znalejší o případnou opravu...)
Holt se s tím musí počítat a vždycky koukat na značky. Což na druhou stranu platí obecně - i výrobci sami upozorňují, že se uživatel má vždy řídit reálnou dopravní situací a pokyny navigace poslouchat pouze pokud to není v rozporu.
Asi aby se předešlo žalobám od takových případům, jako jistá německá řidička, která v Polsku podle navigace vlítla s meďákem do přehrady.
Pravda, bylo to v noci... Na druhou stranu ale přehlídla kromě značky "slepá ulice" (což bych ještě pochopil) taky silničářské kuželky (to už chápu míň) a těsně před břehem i závoru (tou rovněž směle a bez brzdění projela, což už teda fakt při vší snaze nepochopím).