
Základ je samozřejmě emulátor, abych mohl všechna potřebná rozlišení zkoušet v PC. Bez zkoušení to nejde a mít na každé rozlišení skutečné zařízení taky ne... Už tak mě překvapuje, že to SvoDa zkouší přímo v "šochtli". (Jak vlastně vzniklo slovo šochtle? To je nějakej hantec?)
Pokud něco přesouvám, pomáhá mi vycvičený odhad grafika a webaře... Ale i trocha chytrosti - když jsem umísťoval třeba TMC ikony, potřeboval jsem v rozlišeních ???x240 udělat místo mezi pravými tlačítky a kompasem. Tak jsem si při zvětšení v emulátoru spočítal, že tlačítka můžu k sobě zmáčknout o 3px - menu zůstává, 2D/3D o 3 dolů, kurzor o 6 a obchvat o 9. Miniikonky na nich o stejnou vzdálenost. No a TMC ikony... řekněme... 15px nad ně? pak jsem dělal ještě něco a až pak jsem to testnul. Potom jsem opravil obojí najednou a bylo to.
No a druhé rozlišení - tam je to přece stejné, akorát displej má rozlišení o 80px větší a ikonky jsou rovnané k pravému kraji, takže všechny X-ové souřednice +80 a Y-ové zůstanou.
Když už pak jen zapisuju ověřené úpravy do nové verze, tak hodně pomáhaj dva displeje - na jednom mám přehled změn a na druhém soubory skinu.
Ale umísťování prvků není to nejhorší, je toho málo. Mnohem náročnější je prvek, který chci měnit, napřed najít - když nemám tušení jak se daná proměnná jmenuje nebo na jakých souřadnicích přesně je prvek umístěn, je to většinou hádání názvů (tam pomáhá slušná znalost angličtiny a přiležitostně i přítelkyně angličtinářka - ale ona technické pojmy moc nezná

No a scripty... To už je fakt šamanismus, ještě štěstí, že mám Tomsofta, kterej se v těch skinech vyzná snad stejně jako autoři

Něco samozřejmě zvládnu upravit sám... ale když jsem chtěl prvně přidat vlastní scriptík, tak to prostě nejelo... protože jsem netušil, jak zadeklarovat proměnnou aby byla globální a ukládala se. Tomsoft mě zachránil

No, takže asi tak
