Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly. |
|
deusexx píše:Tady tomu dost nerozumím: robil som update karty.Znamená to,žes ju co?Dával novou verzi iGo8,formátoval kartu....Napadjí mě dvě věci.Něco se ti mohlo špatně nakopčit na kartu a nebu ti ve tvém HP iPAQ rx3715 zůstalo něco z předešlé verze igo 8 ve složce program files.Tam se tuším taky zapisuje soubor sys.txt Ten bych asi vymazal.A podívej se,jestli máš správně označenou cestu a název karty ve tvém sys.txt.Pokud ti to dříve chodilo tak porovnej tvůj dřívější sys s tím, co sis nejspíš nakopčil s novou verzí.Pokud teda beru to,žes updatoval igo8 na kartě a nahrál vše nové.
amatér píše:Původně jsi měl na kartě iGO nebo iGO8?
tomasii píše:Naviextrax mi od konečně od verze 1.0.5.122 jede a dokonce stáhl i jeden update (stále ale na verzi iGO8 8.0.0.49545). Jinak mi nabízí jen věci za penízky. Měl by obdobně jet i pro iGO6. Zatím jsem nezjistil žádný přínos oproti původnímu Content manageru, ten jel od počátku spolehlivě.
Doufám, že jsi si udělal jako první Backup a z něho můžeš v Toolboxu udělat Restore a mělo by to jet. Pak bych zkusil znovu My Updates a znovu vyzkoušel, zda to nepojede.
PS.: dělal jsem vždy jen update karty přes usb čtečku připojenou k pc.
tomasii píše:To je divné, mě to běží. Pokud se nikam nemůžeš dostat, pošli Naviextras Troubleticket z jejich webu, funguje to, já s nimi korespondoval právě o těch verzích Toolboxu, protože mi nejel.
Denis_ba píše:tomasii píše:To je divné, mě to běží. Pokud se nikam nemůžeš dostat, pošli Naviextras Troubleticket z jejich webu, funguje to, já s nimi korespondoval právě o těch verzích Toolboxu, protože mi nejel.
dik za radu, skusim to
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků