Ono asi bude záležet ještě na něčem jiném - možná i na hardware. Já zase (a pokud vím, tak i amatér) máme u 53558 menší potíže: po každém novém spuštění iGo8 se TMC samo nechytí, je třeba provést ručně autodetekci. A pak to fachčí obstojně až do dalšího restartu iGo8. Na stejném HW se stejným nastavením (C720) a skinem (GJ 5.11) je 64873 zcela bez problémů - TMC naskočí samo, během pár sekund (neměřil jsem, ale je to určitě pod minutu) se naladí nějaká stanice a vypadne z ní (teď ráno je tady nejlepší ČR3) kolem 50-80 událostí. Ale je pravda, že skenuje stanice pořád dokola (když to má povoleno). U 53558 jsem použil ten "její" DATA.ZIP, u 64873 pak "velký" DATA.ZIP v9b.
Podle mého není nějaký zásadní rozdíl v počtu přijatých událostí; ale ta nutnost pouštět po každém zásahu či experimentu autodetekci mě nakonec přiměla opustit 53558 a dát se na 64873
A při těchhle pokusech jsem konečně přišel na to, proč někdy vidím ikonu TMC červenou a jindy modrou (u GJ): pokud mám nastaveno zobrazení jen podél trasy (a po většinu času je tedy seznam událostí "prázdný" a nesvítí "obálka"), pak červená barva indikuje, že TMC skenuje stanice; modrá se pak rozsvítí, když zrovna "drží" nějakou stanici a načítá zprávy.
Ještě to musím prozkoumat podrobněji (ono se to při jízdě dělá blbě a od stolu to taky není úplně to pravé

), ale domnívám se, že naopak to časté skenování přináší jistou výhodu - při každém novém načtení se mi totiž podle aktuální polohy zobrazí u každé nové události změněná vzdálenost k ní; a podle současného stavu poznání ty změny skutečně odpovídají průběžně ujeté vzdálenosti. Ale jak říkám: tohle je ještě na delší průzkum; chce to testovat v autě, vždycky kus popojet, všechno to zaznamenat, zase kus popojet atd... Kdyby mi na takovouhle věc přišli doma, tak budu za blbce
