
Každopádně, s Itálií to jde řešit ještě tak, že se vypnou silnice s "mýtným za použití", což jsou v Itálii všechny. Sice se tím připravíme i o Brennerskou nebo Tauernskou dálnici v Rakousku, ale kdo by tam zabloudil...
Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly. |
|
SvoDa píše:V nastavení trasy je přece položka "Vynechat speciální úseky" a tam si v seznamu najdeš ty placené úseky, které chceš objet a potvrdíš navrhovanou objíždku a trasa se ti přepočítá a na onu placenou část trasy už tě tahat nebude. Stejně tak můžeš vynechat/objet konktrétní hraniční přechody (program najde jiné a nabidne ti je) nebo průjezdy přes nechtěné státy, atp.
Alternativou je použít funkci blokováni silnice.
Odesláno z mobilu.
Ano, Primo vždy bude hledat další nejoptimálnější trasu, i s využitím placených úseků. Musí se to "vynechávání placených úseků" provádět tak dlouho, až tam placené úseky nebudou. je to zdlouhavé, ale pokud na to máš před cestou čas, alespoň víš předem, jak dlouho bude cesta trvat a kudy povede.ovecka píše:... když vynecháš dálnici Brenner > Padova, začne ti to rovnou nabízet cestu na východní cíp Itálie přeš Villach a Udine po jiné dálnici.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník