Před vánocemi si známý koupil TomTom via 130, nezkontroloval si na prodejně balení (páč tomu nerozumí) a teď po 1/2 roce se zjistilo, že nemá právě tuto miniUSB nabíječku do auta, místo ní má jinou s kulatým konektorem, čili je mu na nic. Jelikož má rakovinu kostí v posledním stádiu, a před vánoci chtěl navštívit své příbuzné v Praze (kteří by sami za ním nejeli), koupil ji aby nebloudil. Jéénže má poruchu 12Volt zásuvky v autě a tak vyjel tak, jak byla nabitá z výroby. Cestou zpět to "chcíplo" a když dorazil domů, nevěděl, že ji musí nabít a hodil ji do šuplíku. Po pár dnech však skončil na infuzích, chemoterapiích atd., prostě měl asi jiné priority, něž se starat o věci doma, to dá rozum. Nyní je mu o něco lépe a zase se šourá po domě - no a vzpomněl si na tu svou "novou" navigaci. Když mi volal, a prozradil, jak to všechno proběhlo, od nákupu až po to pohřbení baterie v navigaci, bylo mi ho líto. Říkám mu - zkus to reklamovat, uvidíš zda s tím něco půjde. Samozřejmě v jeho stavu ztratil účtenku od té navi, takže to nemůže vrátit, nemá správnou nabíječku díky nepoctivému prodejci a teď to bude muset na servis. Je mi ho líto ...
No a proto jsem reagoval na tu informaci, že to jde na všechny uvedené modely MIO, vzpomněl jsem si na známého, jak dopadl ....
