Před vánocemi si známý koupil TomTom via 130, nezkontroloval si na prodejně balení (páč tomu nerozumí) a teď po 1/2 roce se zjistilo, že nemá právě tuto miniUSB nabíječku do auta, místo ní má jinou s kulatým konektorem, čili je mu na nic. Jelikož má rakovinu kostí v posledním stádiu, a před vánoci chtěl navštívit své příbuzné v Praze (kteří by sami za ním nejeli), koupil ji aby nebloudil. Jéénže má poruchu 12Volt zásuvky v autě a tak vyjel tak, jak byla nabitá z výroby. Cestou zpět to "chcíplo" a když dorazil domů, nevěděl, že ji musí nabít a hodil ji do šuplíku. Po pár dnech však skončil na infuzích, chemoterapiích atd., prostě měl asi jiné priority, něž se starat o věci doma, to dá rozum. Nyní je mu o něco lépe a zase se šourá po domě - no a vzpomněl si na tu svou "novou" navigaci. Když mi volal, a prozradil, jak to všechno proběhlo, od nákupu až po to pohřbení baterie v navigaci, bylo mi ho líto. Říkám mu - zkus to reklamovat, uvidíš zda s tím něco půjde. Samozřejmě v jeho stavu ztratil účtenku od té navi, takže to nemůže vrátit, nemá správnou nabíječku díky nepoctivému prodejci a teď to bude muset na servis. Je mi ho líto ...
No a proto jsem reagoval na tu informaci, že to jde na všechny uvedené modely MIO, vzpomněl jsem si na známého, jak dopadl ....


moc nefungují. Pár navigací od MIA jsem za svůj život měl a vždy stejný problém - po zaregistrování to trvalo i rok, než mi nabídli aktualizaci 3 roky steré mapy a to jsem jim i psal, kdy mi to uvolní - prý "čekejte, již brzy" a pak mi to dalo 1 rok starou mapu a to byla první a také poslední aktualizace na MIO. Vždy mi napsali, že jsem si koupil starý model, který se již nevyrábí a že aktualizace na 2 roky už proběhli a jsem prý za tímto časovým intervalem. Prý to oni počítají od uvedením na trh a né ode dn, kdy jsem to koupil. Toť oficielní vyjádření podpory MIO.

Ale věřit se dá jen kvalitním nabíječkám a ne nějakým
A to jsem ještě dopadl dobře, protože znám případ, kdy podobná nabíječka pouštěla do navigace plných 12V a mašinka následně zkolabovala 