Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

skin Gurjon 5.x, 6.x (iGO8.3.2. a 8.3.4.)

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod SvoDa v 09 úno 2009 09:45

Ta verze 6.0 má úplně jinou koncepci v tom, že spousta funkcí, na které jsme byly zvyklí.
Funkce radary, multitrasa, blokované silnice, vypnutí/uspání po dojezdu, externí programy, autíčka, speedometr již nejsou součástí samotného skinu, ale jsou vyhozeny mimo skin jako tzv. záplaty, do samostatných adresářů.
V čem je to dobré?
a) Snad v tom, že ti, co nepoužívají Gurjona kvůli množství funkcí,kterým v jednolivých menu nerozumí, nepoužijí záplatu a budoe pro ně skin jednodušší a nepřeplácaný funkcemi, které nepoužívají.
b) Pro tvůrce skinu je i jednodušší "nenafukovat" jednotlivé .ui soubory o nová a nová nastavení a takto řešit právě takovouto samostatnou záplatou.
c) Pravděpodobně bude možno tyto záplaty do budoucna používat u různých tipů skinů různých autorů (cesta ke globalizační unifikaci a typizaci :lol: )

Samotná instalace skinu se tedy liší v tom, že kromě nahrání skin.zip do iGO8/content/skin si musíš nahrát do iGO8/Extension adresáře těch funkcí, které z tohoto balíčku chceš.

Pokud tam chceš všechny tyto funkce mít, vč. nově přidaného digitálního zobrazení aktuální rychlosti, a volání BT (bohužel pouze HP Ipaq 31x), tak nahrej složku Extension do rootu iGO8.

do_iGO8.zip

Ti z vás, co nemají HP Ipaq 31x tak ve složce Extension nemusí mít složku "bt_hp310", která řeší pro toto zařízení volání na tel.čísla z POI, ti co nechtějí třeba digitální číslice aktuální rychlosti, tak tam nedávejte (nebo si jen pro možnost pozdějšího použití přejmenujte) složku "Digital_sp"....
Popis jednotlivých složek je vč. screenů na http://www.gurjon.com v sekci Half-Patches.

Co se týče skinu, spáchal jsem pouze pro 480x272 staré známé věci a přidal pár tlačítek do Rychlého menu.
gj_6.00_tS.zip


byly tam i nějaké změny langu, tak jsem je dal do přísl. vlákna: viewtopic.php?f=6&t=246
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod Lakva v 09 úno 2009 09:57

Další výhodou je, že nepoužité bloky se nebudou tahat do paměti, takže na slabších přístrojích bude jednodušší to uchodit.

Takže výhody známe a teď se děsím, jaké to přinese nevýhody a zmatky :evil:

Pánové, návrh na označení těchhle "half-patches" - "půl-patchů" - "záplat"...
Technicky vzato jsou to vlastně plug-iny, akorát že výchozí stav je, že tam jsou a v případě potřeby je budeme spíš vypojovat než zapojovat... Navrhuji tedy (pěkně český :lol: ) termín "plug-out", aby se to odlišilo od ostatního...
A nebo říkat prostě "modul"...
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod SvoDa v 09 úno 2009 10:03

@lakva: Plug-in záplata pro možnost plug-out modulů by bylo lepší označení :lol: .
Tím se to bude od všeho ostatního lišit 100% :lol: :lol:
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod angel v 11 úno 2009 15:32

Snažím se najít nějakou významnější výhodu verze 6.00, zatím nic... Snad až čas ukáže. Ale mám problém, prosím poraďte. Bylo to ale i ve verzi 5.11. Při vícenásobném plánování se mi na náhledové mapě všechny varianty cest vykreslí červeně. Nikoli tedy červeně rychlá, zeleně krátká, modře ekonomická atd. Ani extension MultiDraw tomu nepomohl. Máte nějakou zkušenost?

A ještě extension AutoKarta, přidává zaškrtávací pole "Show Phone on Cocpit". Ale kam, nic tam nemám.

P.S. Až to vše odhalím, přepočítám ještě ty polygony na kompas - rotující mísmena do češtiny pro ten větší kompas.
ASUS R700
iGO8 v 8.3.2.80621, skin GJ 6.04+úprava pro ASUS - na MFD, content na SD
SmartMaps ČR 1:10 000 !! na SD, přepínač MortSript
angel
 
Příspěvky: 7
Registrován: 28 pro 2008 11:27
Bydliště: Praha 6

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod humbuk v 11 úno 2009 17:19

Aby se ti zobrazily ty trasy barevne je treba ve schematu mit zapis v color.ini
planned_road_alt1 = "",255,0,0
planned_road_alt2 = "",0,190,0
planned_road_alt3 = "",0,0,255
planned_road_alt4 = "",255,255,0
planned_road_alt5 = "",0,255,255

najdes to pod zapisem planned_road_ext = .....

Ten kompas pocitat nemusis, uz je davno pocestenej, jestli mas Svoda upravu skinu....
MIO C720T; FW:R02.3.9913.1018 - Primo
HTC WildfireS - Smartmaps
Uživatelský avatar
humbuk
 
Příspěvky: 793
Registrován: 23 črc 2008 08:54

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod angel v 11 úno 2009 18:37

Díky, upravím to. Vím, že je kompas počeštěný, ale ne zase tak dávno. Dělal jsem to já a dal k dispozici 1. 2. na straně 47 jako "zápisné" do fóra, což SvoDa ocenil. Ale dělal jsem jen ten kompas, který je na základní obrazovce. Je to docela dost práce. Až bude čas, udělám i ten větší, který se zobrazuje na obrazovce "tachometr".
ASUS R700
iGO8 v 8.3.2.80621, skin GJ 6.04+úprava pro ASUS - na MFD, content na SD
SmartMaps ČR 1:10 000 !! na SD, přepínač MortSript
angel
 
Příspěvky: 7
Registrován: 28 pro 2008 11:27
Bydliště: Praha 6

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod humbuk v 11 úno 2009 19:04

aha, tak to pardon :), ten cas tak leti
MIO C720T; FW:R02.3.9913.1018 - Primo
HTC WildfireS - Smartmaps
Uživatelský avatar
humbuk
 
Příspěvky: 793
Registrován: 23 črc 2008 08:54

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod humbuk v 13 úno 2009 07:45

Na www.gurjon.com nova varka auticek Kimyaci Car Collection v3.12 Small icon.
MIO C720T; FW:R02.3.9913.1018 - Primo
HTC WildfireS - Smartmaps
Uživatelský avatar
humbuk
 
Příspěvky: 793
Registrován: 23 črc 2008 08:54

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod humbuk v 13 úno 2009 16:29

Chci si upravit zobrazovani cisla popisneho na leve strane listy, pri zobrazeni TMC ikony je cislo prekryto. Upravuji hodnotu x nize zobrazeneho radku a cislo popisne na liste se ne a ne hnout. Co delam spatne?
<TEXT sprNMIActualHouseNum2 template=xtxt x=2 w=32 y=236 align="LEFT" textmodel_wstr="map.cursorpos.lefthousenumber" fontsize=15 font="tahomabd" glowsize=1 glowtype=1 color=#FFFF00 color2=#000000 visiblemodel="ui.vHouseNumbersStatus>0&navigation.distance_to_waypoint.value<ui.vShowHouseNumberDistance">
MIO C720T; FW:R02.3.9913.1018 - Primo
HTC WildfireS - Smartmaps
Uživatelský avatar
humbuk
 
Příspěvky: 793
Registrován: 23 črc 2008 08:54

Re: skin Gurjon 5.x (8.3.2 _ 320×240,240×320,400×240,480×272)

Příspěvekod SvoDa v 13 úno 2009 18:24

Ne vše je v navigatemap...ui
V origo verzi 5.9 měl Gurjon právě v tomto chybu - po připojení TMC se neposunulo levé číslo popisné.
Vyřešili jsme to (proto je v jeho popisu TMC bag fix 480x272, 480x234. Thanks (SvoDa) :oops: ) v scripts_480_272.ui:
<script d_SetStreetCur>
runif $1 0 'TxtActualStreetName1.x 0, TxtActualStreetName1.w 480, TxtActualStreetNameAn1.x 0, TxtActualStreetNameAn1.w 480, sprNMIActualHouseNum1.x 260, sprNMIActualHouseNum1.y 204, sprNMIActualHouseNum2.x 188 , sprNMIActualHouseNum2.y 204'
else_run 'TxtActualStreetName1.x 34, TxtActualStreetName1.w 412, TxtActualStreetNameAn1.x 34, TxtActualStreetNameAn1.w 412, sprNMIActualHouseNum1.x 446, sprNMIActualHouseNum1.y 236, sprNMIActualHouseNum2.x 2, sprNMIActualHouseNum2.y 236'
runif $1 0 ''
else_runif %tmc.present 1 'sprNMIActualHouseNum2.x 32'
</script>


Tučně vyznačený příkaz znamená, že když se připojí TMC, tak se to číslo popisné posune z x=2 na x=32
Pokud to chceš mít stále x=32, musel bys upravit tu červenou souřadnici ve druhém řádku (první řádek je pro č.p. u navišipky).

ikonu TMC však překrývá č.p. jen do té doby, dokud neopustíš mapu a nevrátíš se zpět (refresh mapy), tzn. stačí např.kliknout na menu a vrátit se zpět do mapy a už je č.p. vedle ikony TMC. Nastálo se to bez refresh mapy dá opravdu jedině tím, že "natvrdo" změníš souřadnici na x=32 nastálo, ale myslím, že to refresh mapy není až takovej problém.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků