Ještě přímo k be-on-road - já už jsem v prosinci, když jsem testoval trial verzi na všech třech mapách (NQ i CEDA i Openstreet) psal na podporu, jestli by se nedalo vyřešit to, že navigace se chová správně v tom, že pokud cíl trasy není přímo v některé z "neprůjezdných silnic" (např. vede i po nezpevněných polních či lesních cestách) či s ohledem na dopravní předpisy (pěší zóny, parky, uzavřené areály, atp.), navigace se jim vyhne. Pokud si ovšem nastavím cíl trasy např. přímo do pěší zóny, pochopitelně mne tam navede, ovšem aniž by o těch "neprůjezdných úsecích" byla někde (např. v itineráři zmínka) či aniž by se objevilo nějaké upozornění v rámci výpočtu trasy, podobně jako je to v Primo.
V BeOnRoad je dále sice možnost ručního zakázání (blokování) určitých silnic, ale to by uživatel předem musel vědět, že takové úseky na jeho trase, kterou nezná, jsou.
Dostal jsem téměř obratem odpověď, že "... za Vaši připomínku týkající se upozornění na vjezd do zakázaného úseku děkuji, uznávám, že by to bylo vhodné a v příští verzi aplikace by se to tedy již mohlo objevit ...
Omezení průjezdnosti různých úseků trasy je z velké části určeno mapovými podklady, nejpřesnější je CEDA. Neprůjezdnou komunikaci poznáte tak, že je zobrazena červeně, pokud tedy narazíte na další případy, kde je ve skutečnosti zákaz, ale v navigaci je silnice/ulice brána jako průjezdná, budeme rádi, když nám o tom řeknete, abychom to mohli nahlásit poskytovateli mapových podkladů k opravě.
V případě dalších dotazů nebo připomínek mě neváhejte opět kontaktovat."
------------
konec komunikace s B-O-R
------------
Jinak jsem s navigací B-O-R velmi spokojen, uvítal bych krom výše uvedeného např. možnost navolit do spodní lišty i čtvrtou hodnotu, abych tam mohl mít krom aktuální rychlosti i čas v cíli/PB, zbývající čas k cíli/PB i vzdálenost k cíli/PB