Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Přestalo to fungovat

Zde řešíme problematiku pouze programu iGO8 - skiny, konfigurační soubory, schemata...
Pravidla fóra
1. Nikdy nepoužívejte citaci pro předchozí příspěvek.
2. Než položíte otázku, tak se podívejte zda již nebyla v minulosti zodpovězena (používejte funkci HLEDAT).
3. Odkazy směřující mimo toto fórum, vkládejte do "CODE"
4. Nezveřejňujte zde odkazy na nelegální software a mapy.

Přestalo to fungovat

Příspěvekod tiller v 27 zář 2010 15:49

Zdravím,mám navigaci no name koupenou a na ní byl instalovaný igo8,dostanu se pouze do menu,a když chci spustit navigaci tak to vubec nereaguje nic to nedělá,,co stím??samozřejmě nemám zálohovanou kartu(
tiller
 
Příspěvky: 2
Registrován: 29 čer 2010 14:37

Re: Přestalo to fungovat

Příspěvekod amatér v 27 zář 2010 16:22

Vzpomenout si na poslední zásah a pokusit se ho napravit. Jinak tato otázka je tak obecná, že se na ni těžko odpovídá.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Přestalo to fungovat

Příspěvekod lulu v 27 zář 2010 16:33

Někde v setting si zkontroluj jak máš nastavenou cestu k navi programu (např. SDMMC/IGO8/igo8.exe)
a na kartě by mělo být nahráno výše uvedené IGO8/igo8.exe a adresář IGO8/CONTENT s dalšími soubory.
Pokud se ti přesto IGO8 nespustí tak nejlepší bude je znovu celé nakopírovat na kartu.
Uživatelský avatar
lulu
 
Příspěvky: 144
Registrován: 19 čer 2009 18:41

warning

Příspěvekod tiller v 04 říj 2010 18:29

Tak mám jnej problém,,hlásí mě to hlášku The application failed to start last time.Do you want to reset to factory defaults and lose all zour POIs tracks and setting? Yes NO
když dám cokoliv tak to nic neudělá a zjistil jsem že ve složce save je jenom adresář routes a tracks a jsou prázdné,tak nevím co stím,vždycky to přehraju kompletně nově,a tak po zadání 3-5 navigačních míst to hodí tu hlášku a už to negunguje,,kde může být problém??
tiller
 
Příspěvky: 2
Registrován: 29 čer 2010 14:37


Zpět na iGO8 - navigační software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků