Rychlost místo menu:- [+] SPOJLER - klikni pro zobrazení nebo skrytí jeho obsahu
- V simulaci:
<layer ui_SimulationStop z=46 visible=%navigation.is_in_simulation>
<DIV class="cockpit">
<BUTTON btnSim_Stop_Easy class="btn_main simulation_stop" onrelease=sc_btnSim_Stop_Easy_onrelease onlongclick=sc_longBackFromSim rawkey=27>
<TEXT class="textpadding color_map_main" z=46 text="Back">
</BUTTON>
</DIV>
</layer>
na
<layer ui_SimulationStop z=46 visible=%navigation.is_in_simulation>
<DIV class="cockpit">
<BUTTON btnSim_Stop_Easy class="btn_main simulation_stop" onrelease=sc_btnSim_Stop_Easy_onrelease onlongclick=sc_longBackFromSim rawkey=27>
<TEXT class="textpadding color_map_main" left=(-12%) top=(10%) w=(120%) z=140 align="CENTER" textmodel_speed="navigation.car.current_speed" mode=1 displaypart=2>
</BUTTON>
</DIV>
</layer>
Při navigaci:
<BUTTON class="menu_button btn_main" visible=(!%navigation.is_in_simulation && !%lua.vEasyNavMapMenuOpen) onrelease=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_OpenMapMenu : sc_back) onlongclick=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_back : undef)>
<TEXT class="textpadding font_main_large color_map_main" text="Menu">
</BUTTON>
na
<BUTTON class="menu_button btn_main" visible=(!%navigation.is_in_simulation && !%lua.vEasyNavMapMenuOpen) onrelease=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_OpenMapMenu : sc_back) onlongclick=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_back : undef)>
<TEXT class="font_double bd" left=(-12%) top=(10%) w=(120%) z=140 align="CENTER" textmodel_speed="navigation.car.current_speed" mode=1 displaypart=2>
</BUTTON>
Centrování tlačítek a popisků, na to není jednoznačná odpověď, ale ve většině případů se jedná o zápisy konkrétního tlačítka (BUTTON), jeden příklad:
- [+] SPOJLER - klikni pro zobrazení nebo skrytí jeho obsahu
- <BUTTON class="btn_main topleft" left=0 top=0 w=50% h=48% onrelease=sc_OptimizeWaypoints_OnRelease enabled=(!%lua.waypointsOptimized && %route.list.navigated.waypoints.list.size > 3)>
<TEXT class="font_main_large textpadding" left=0 top=20% bottom=20% right=0 z=20 align="CENTER" valign="BOTTOM" text="Optimize Waypoints">
<SPRITE left=0 top=20% bottom=20% right=0 z=20 align="CENTER" valign="TOP" bmp="ico_OptimizeWaypoints_mid.bmp#3">
</BUTTON>
Jde o řádky TEXT a SPRITE, kdy hodnoty left a right určují horizontální umístnění ikony ve vymezeném prostoru (v tomto případě tedy od levého po pravý okraj), dál je důležitá hodnota
align=, zde jsou tři vatianty:
align="LEFT" - ikona bude u levého okraje vymezeného prostoru
align="CENTER" - ikona bude uprostřed vymezeného prostoru
align="RIGHT" - ikona bude u pravého okraje vymezeného prostoru
Hodnoty top= a bottom= určují vertikální umístnění ikony ve vymezeném prostoru (v tomto případě tedy v prostoru 20% od horního okraje tlačítka a 20% od spodního okraje tlačítka)
hodnota hodnota
valign= určuje
valign="TOP" - text bude u horního okraje vymezeného prostoru
valign="CENTER" - text bude uprostřed vymezeného prostoru
valign="BOTTOM" - text bude u spodního okraje vymezeného prostoru
Co se týče úvodní obrazovky Start, tu lze uzpůsobit dle libosti v souboru
start.ui- [+] SPOJLER - klikni pro zobrazení nebo skrytí jeho obsahu
Screenshot_2013-06-23-21-15-27.png
Ale to není jen o tom umístnit někam ikonku, na to navazuje spousta zápisů a vytvoření nových layerů. Pokud chceš vědět jak na to stáhni si skin fmilan&amater a zkus si to podle něj přidat. Za každým zápisem
onrelease= je příkaz co má ikonka (tlačíto) otevřít.
Vše co jsem popisoval, je o základních zápisech v PRIMO, je možné, že ve skinech to jejich autor udělá trochu jinak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.