Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

iGO Navigation

Zde řešíme problematiku pouze programu iGO PRIMO - skiny, konfigurační soubory, schemata...
Pravidla fóra
1. Nikdy nepoužívejte citaci pro předchozí příspěvek.
2. Než položíte otázku, tak se podívejte zda již nebyla v minulosti zodpovězena (používejte funkci HLEDAT).
3. Odkazy směřující mimo toto fórum, vkládejte do "CODE"
4. Nezveřejňujte zde odkazy na nelegální software a mapy.

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Martin_J v 25 črc 2017 07:00

Oficiální odpověď na upozornění o problémech s aktualizací map 2016 od NNG, nicméně již jsem to měl vyřešené viz výše.
[+] SPOJLER - klikni pro zobrazení nebo skrytí jeho obsahu

Thank you for your interest in our products.
I apologise for my late reply
As a first step, we suggest you reset the application to factory defaults.
This can be done the following way:
In iGO Navigation please go to Settings > Select the little arrow in the bottom right corner > Select Factory Reset.
After this is done, in iGO Navigation, go to Shop > Purchased Items > Tap on the arrow in the bottom right corner > Restore Purchases.
If this didn't work, as a last step, I can recommend deleting then reinstalling the app from App Store > Updates > Purchased > Not on this iPhone for iOS or Google Play > My Apps > All for Android.
Please note that after re-installation first you will have to select one of the trial packages in order to enable the 'Restore Purchases' option.
Thank you for your cooperation.
If you have further questions, do not hesitate to contact us!
Best regards,
Ryan
Sony Xperia Z3 compact, Android 6.0.1, iGo Primo, iGo Navigation
Martin_J
 
Příspěvky: 20
Registrován: 24 led 2011 09:45

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Ivo K v 25 črc 2017 12:59

Už se mi aktualizace (2016.Q4) také povedla. :D :? :roll: :zed:

Obnovení všech nastavení, nepomohlo.

Aplikaci jsem musel odinstalovat a znovu nainstalovat.

Po spuštění nové instalace, při zapnuté WiFi, jsem "prošel" nutným základním nastavení a v záložce "Obchod" postupně instaloval jednotlivé zakoupené položky, které i nabízeli.
Položka "Europe Navigation Package" tam ale NEBYLA (ta byla jen mezi placenými).
Po nainstalování jednotlivých položek, které nainstalovat šly, mi byla pro jednotlivé položky nabídnuta aktualizace, která proběhla bez problému.
Stále jsem po jednotlivých restartech aplikace klikal na "Obnovit nákupy" - > buď to vyhodilo chybu 108 nebo zůstalo vše beze změny (tedy bez položky "Europe Navigation Package" :x )
Po instalacích jednotlivých povolených-placených položek (Europa 3D Package, Premium Geo. Map Package, Europe Trafic) jsem stále neměl žádné mapy (ani 2015.Q3)!
Při vypnuté WiFi i mobilních datech jsem spustil iGO a položka "Europe Navigation Package" se zobrazila a nabídla mi mapy 2015.Q3.
Nainstaloval jsem Česko - restartoval - obnovil nákupy - synchronizace a nic, tak jsem dále nainstaloval Slovensko - restartoval - obnovil nákupy - synchronizace a konečně nabídka aktualizace map 2016.Q4.

Doufám, že tento proces nebudu muset dělat po každé aktualizaci (jestli ještě nějaká bude).
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5506
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Martin_J v 25 črc 2017 13:17

Ještě prosím koukni do adresáře ... /InappShop, měl jsem tam po tomto postupu adresáře .../Mount a .../Mount_1 v jednom byly jenom mapy, v druhém vše. Tak jsem si zopakoval odinstalaci a instalaci, .../mount mám nyní jenom jednou a EuropeNavigationPackage už nabízí rovnou ve verzi 2016 jako koupený. Rovnou vymazat .../mount_1 se mi nechtělo a dál jsem nepátral.
Sony Xperia Z3 compact, Android 6.0.1, iGo Primo, iGo Navigation
Martin_J
 
Příspěvky: 20
Registrován: 24 led 2011 09:45

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Ivo K v 25 črc 2017 13:31

JJ. mám tam oba adresáře Mount i Mount1.
Asi to tedy ještě jednou přeinstaluji.

EDIT: Po odinstalaci a zpětné instalaci, mám už také jen adresář Mount.
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5506
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Luke v 26 črc 2017 03:56

Tak jsem na 1. zařízení celé iGo Navigation odinstaloval, znovu ho nainstaloval, ale už mi to nabídlo, abych si koupil "nové" mapy a v sekci Zakoupené položky už mám vše až na mapy.
Obnova nákupu pořád vyhazuje tu chybu 108. :-(
Takže ted mám iGo naprosto nepoužitelné a k dalším mapám se už nedostanu bez toho, abych si je musel znovu koupit. :x
Vážně už nevím, jak postupovat, abych mapy získal zpět. :zed:
... a anglicky pořádně neumím, abych jim napsal a pořádně jim za tuhle svinárnu vynadal a případně žádal o navrácení peněz. :-(
Luke
 
Příspěvky: 225
Registrován: 04 říj 2011 07:56
Bydliště: Trutnov

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Martin_J v 26 črc 2017 06:31

Oficiální odpověď od NNG na stejný problém je o pár příspěvků výše, nicméně moc nepomůže. Pravděpodobným klíčem pro aktualizaci je nová instalace jedné či více map ze starého balíku EuropeNavigationPackage 2015. K tomu se dostaneš jenom při spuštění iGo na zařízení s vypnutými mobilními daty a WiFi. Nasměrování najdeš v příspěvcích Iva a mých o něco výše. Nainstaluješ mapu 2015 a potvrdíš restart (pro instalaci musíš data samozřejmě zapnout), po restartu to většinou nabídne aktualizaci samo. Pokud ne, přejdeš na další mapu etc etc.
Sony Xperia Z3 compact, Android 6.0.1, iGo Primo, iGo Navigation
Martin_J
 
Příspěvky: 20
Registrován: 24 led 2011 09:45

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Luke v 26 črc 2017 07:55

Návody jsem četl, jenže když si vypnu jakákoli data, tak mi zešednou všechny položky a nic samozřejmě nejde nainstalovat. :-(

Původní mapy 2015.Q3 jsem tam zahlédl jen na chvilku, ale pak mi zmizely a ted už vidím jen ty "nové" placené, takže mám po ptákách ... :cry:
Luke
 
Příspěvky: 225
Registrován: 04 říj 2011 07:56
Bydliště: Trutnov

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Ivo K v 26 črc 2017 10:49

U mne byl fór asi v tom, že po první odinstalaci a opětovné instalaci jsem začal stahovat nejprve Premium Geo. Map Package-2015.Q3 a restartoval aplikaci.
Po restartu jsem dále stahoval Europa 3D Package-2015.Q3 a zase restart a po restartu mi aplikace sama nabídla aktualizaci Europa 3D Package-2016.Q4.
Takže už jsem měl jednu aktualizaci hotovou!
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5506
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Luke v 26 črc 2017 11:15

Ted mě napadlo, že kdybych vyhodil ještě z navigace Geo Premium, 3D budovy a další, jestli by to pomohlo.
Rozhodně by asi nebylo dobré si smazat TrafficInfo, abych o něj nepřišel úplně. ;-)
Luke
 
Příspěvky: 225
Registrován: 04 říj 2011 07:56
Bydliště: Trutnov

Re: iGO Navigation

Příspěvekod Ivo K v 26 črc 2017 11:34

Podle mého názoru je potřeba "získat" nabídku aktualizace 2016.Q4, alespoň některé součásti aplikace.
Uživatelský avatar Člen Klubu přátel iGO
Ivo K
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 5506
Registrován: 26 čer 2008 12:01
Bydliště: Brno u Olomóce - Městská část: Spojené státy Maloměřické(Majlont)

PředchozíDalší

Zpět na iGO PRIMO pro Android

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků