vovi píše:...
FSP chápu spíš tak (a Mirkova tvrzení o barvách ve stoupání a na dlažbě to potvrzují), že znázorňuje skutečný rychlostní profil dané silnice nezávisle na čase.
...
Pokud je tahle teorie pravdivá, pak by neměl být problém používat oba typy souborů současně.
...
Môj názor k tým hsp a fsp:
Je to to isté, ale v inej štruktúre.
T.j. je to hustota premávky na cestách v závislosti na čase v konkrétny deň. A Primo na základe toho podľa nejakého algoritmu upraví kaluláciu času prejazdu danou trasou. Ako som už písal, je to to ako keby ste si v maps.google.cz zapli vrstvu Dopravní informace. Akurát tam vidíte iba hustotu premávky (zaťaženosť cestnej siete) v konkrétnom čase pozerania - refreshu stránky.
A v prime si môžete tým šíbrom hore meniť čas v rámci konkrétneho dňa a ten sa dá meniť naprvo pri okraji obrazovky. Cesty sa vám na základe toho vybarvujú podľa stupnice zaťaženosti.
Myslím, že to aj dobre graficky znázornili, že na začiatku stupnice je jedno auto a na konci je viac autíčok.
Resume: - Takže sú to totožné informácie či už z hsp alebo fsp - rovnako sa to správa v tej obrazovke či už tam máte fsp alebo hsp
- sú závislé na čase
- z toho titulu by sa podľa môjho názoru nemali miešať - vždy používať iba fsp alebo iba hsp pre jeden konkrétny štát
- fsp sú sú už nejaký čas na svete, síce sú mladšie ako hsp, ale sú vydávané NQ, sú podrobnejšie a hlavne pravidelne vydávané. Ja viem, že amater deklaroval u hsp bližšie k realite v jeho oblasti ale aj tak používam fsp, lebo sú aktuálnejšie a skoro pre všetky štáty ktoré ma zaujímajú. A spolieham sa na NQ, lebo ako jediné má celú EE dobre zmapovanú a na NNG, že má ako tak dobrý algoritmus ktorý to ako tak pri výpočte priblíži k realite.
HOWGH