Já si myslím, že za to mohou soubory .fsp, popř. hsp a pravděpodobně i .hnr, které pro výpočet trasy v jednotlicých úsecích zohledňují nejen ten či onen den v týdnu, ale i čas v onom dni, kterého se trasa týká ve vztahu k hustotě dopravy, a to s ohledem na jeho "průjezdnost" (dosažitelnou prům. rychlost).
V pátek odpoledne bude pravděpodobně doprava kolem Mnichova hustší => pomalejší, než kolem Linze a ty jsi tu trasu plánoval nyní, kdy by ses měl právě v pátek odpoledne pohybovat kolem Mnichova).
Bez .fsp, .hsp či .hnr souborů, popř. po vypnutí jejich zohlednění v nastavení, by naplánovaná trasa měla v jednotlivých režimech (rychlá, krátká,...) vypadat stejně bez ohledu na to, kdy si ji Primo počítá.
V Primu 1 i 2 jsme měli utilitu viz
viewtopic.php?p=86881#p86881, kterou šlo odpojit čas GPS a nastavit čas a den startu a shlídnout trasu právě s ohledem na vymoženosti souborů .fsp, popř. hsp či .hnr, čili v čase, kdy bude opravdu absolvována a ne v okamžiku jejího naplánování.