To je důvod, proč mám v sys.txt následující řádky:
[3d]
building_camera_distance_near=60 ; 100
building_camera_distance_medium=120 ; 120
building_camera_distance_far=180 ; 150
fade_distance_for_car=3 ; 20 snižuje vzdálenost, na níž se účinnost stává transparentním
fade_distance_for_guidance_arrow=50 ; 50 zabraňuje budov okolo průhlednosti šipky průvodce ??
fade_overlap_tolerance=70 ; 50
První řádek je název sekce, ten je jasný...
Další 3 řádky mění zprůhlednění budov podle vzdálenosti kamery (to je tam spíš kvůli 3D benzínkám).
5. snižuje vzdálenost od auta - jsou-li budovy blíž, budou poloprůhledné (takže auto nezakryjí)
6. jak vidím nakonec ponechává (původně jsem ji prodlužoval na 80) vzdálenost od manévrových šipek. Opět, co je blíž bude poloprůhledné.
7. (pokud tomu správně rozumím) nastavuje toleranci na překrytí trasy - čím vyšší číslo, tím agresivněji se kontroluje, zda budovy nepřekrávají plánovanou trasu - tedy čím vyšší, tím spíše budou budovy v okolí trasy poloprůhledné. Aspoň myslím, že je to tak.
Experimentoval jsem s tím minulý týden a pak jsem s tímhle nastavením o víkendu jezdil po Praze - k plné spokojenosti. Ale samozřejmě si nastav vlastní hodnoty podle libosti