Stránka 17 z 25

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 15:03
od Ivo K
Amatér má odkazů na mapy(na stopařově webu) plnej podpis! ;) :D

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 16:41
od w32honza
A co jinak říkáte na přebaráčkovanou prahu? Mě se líbí že už to je alespon v tomhle stadiu, ale ta kvalita modelů není nijak oslňující.

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 16:45
od Lakva
Myslím standartní 3DCčko...
Kvalitní modely jsou v 3DL.
Je to docela fajn, už jsem s tím i jezdil. Akorát jsem si upravil vzdálenosti zobrazování a zprůhledňování v okolí manévrů v sys.txt

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 17:17
od humbuk
mno já sem už 3dc smazal, bo to vypadá strašně a dost to znepřehledňuje navigaci. Ty 3dl jsou alespoň pro zábavu ...

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 18:24
od w32honza
Muze mi nekdo prozradit cim se 3dl a 3dc lisi? Je to jen kvalitou nebo cim?

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 18:27
od SvoDa
3dl jsou jednotlivé propracované budovy po celé ČR - viz amatérova tabulka viewtopic.php?f=9&t=131&start=141 , 3dc jsou jen jakési "siluety" bloků ulic a zatím jen v Praze

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 18:31
od Lakva
3DL jsou 3D Landmarks - tedy výrazné krajinné body. Takže to nemusí být jen budovy. Jsou mnohem líp modelované a je jich jen "pár".
3DC jsou asi 3D City blocks - bloky budov. Jejich ambicí není vytvářet plně realistickou krajinu, ale spíš pomoci orientaci kde budovy jsou a kde ne, přípaně jestli odbočit hned za rodinným domkem nebo až za panelákem.
Efekt je ale v obou případech sporný a záleží na gustu každého - někdo je nadšen, někomu se to totálně nelíbí a řadě lidí je to jedno... V každém případě jsou to informace doplňkové a spíš možná vyloženě "čokoláda pro pasažéry" ;-)

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 18:40
od w32honza
Děkuji za vyčerpávající odpovědi. Jen se teď nemohu rozhodnout. Nechat je tam či nenechat. Protože místy to v uzkých ulicích spůsobuje nepřehlednost. :|

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 22:07
od Lakva
To je důvod, proč mám v sys.txt následující řádky:
[3d]
building_camera_distance_near=60 ; 100
building_camera_distance_medium=120 ; 120
building_camera_distance_far=180 ; 150
fade_distance_for_car=3 ; 20 snižuje vzdálenost, na níž se účinnost stává transparentním
fade_distance_for_guidance_arrow=50 ; 50 zabraňuje budov okolo průhlednosti šipky průvodce ??
fade_overlap_tolerance=70 ; 50

První řádek je název sekce, ten je jasný...
Další 3 řádky mění zprůhlednění budov podle vzdálenosti kamery (to je tam spíš kvůli 3D benzínkám).
5. snižuje vzdálenost od auta - jsou-li budovy blíž, budou poloprůhledné (takže auto nezakryjí)
6. jak vidím nakonec ponechává (původně jsem ji prodlužoval na 80) vzdálenost od manévrových šipek. Opět, co je blíž bude poloprůhledné.
7. (pokud tomu správně rozumím) nastavuje toleranci na překrytí trasy - čím vyšší číslo, tím agresivněji se kontroluje, zda budovy nepřekrávají plánovanou trasu - tedy čím vyšší, tím spíše budou budovy v okolí trasy poloprůhledné. Aspoň myslím, že je to tak.
Experimentoval jsem s tím minulý týden a pak jsem s tímhle nastavením o víkendu jezdil po Praze - k plné spokojenosti. Ale samozřejmě si nastav vlastní hodnoty podle libosti :-)

Re: Building

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 23:05
od amatér
Tohle nastavení mi také vyhovuje, skopčil jsem to od Lukáše už dříve, a je to opravdu dobré.