Co je potřeba:
1) Máte soubor *kml např. CZ-Pramen_reky.kml
2) vyberete si ikonku např.
3) ke každé nové ikonce musíte vytvořit soubor *.spr v našem případě reky.spr (společně s *.bmp patří do ui_igo9/common)
Hodnota spripes je velikost ikonky, tato je 22 x 22 pixlů, proto Stripes = 22 a soubor reky.icon (patří do ui_igo9\icons\poi)BmpFlags = 0
DefFlags = ALPHA_PIXEL | ALPHA_LAYER | GRAB_BOTTOM | GRAB_HCENTER
DefPhase = 1
Stripes = 22
$reky.bmp
$reky.spr 0
$reky.spr 0
$reky.spr 0
4) otevřete soubor poi_visiblities.txt je v save, třeba na jeho konec přidáte zápis:
CZ-Pramen Reky (KML)|reky|500
CZ-Pramen Reky (KML) = název souboru *.kml
reky = název souboru *.bmp
500 = vzdálenost na kterou se má ikonka zobrazit.
Pozor! Zápisy musí oddělovat tento znak |
POZOR!!! soubory KML bývají pojmenovány se znaménky: - a _, v našem případě se soubor KML jmenuje CZ-Pramen_reky.kml, při zápisu do poi_visiblities.txt je potřeba ale vložit CZ-Pramen Reky spodní podtržítko totiž pro PRIMO znamená, že následující písmenko je velké.
Pro odzkoušení jsem připravil soubory do složek, do kterých je musíte nakopírovat. Pokud budete postupovat dle návodu žádné mazání save a restart není potřeba.
Jiný způsob, přímo zápisem do *.kml zde
Popisovaný postup funguje u normálních souborů *.kml, pro sloučené řešení zde.