Ahoj bMajkle, přiznám se, že Tvému popisu zde na fóru, ani v zaslaném mailu asi zcela nerozumím. Prakticky není rozdíl v tom, jestli s daty pracuješ když je karta ve čtečce, nebo když je karta v navigaci a navigace USB kabelem připojená k PC. Respektive rozdíl je v rychlosti čtení a zápisu - čtečka karet je rychlejší
Jak jsem již psal – nejlepší by bylo kdybys mi zavolal, protože probrat to po telefonu je v tomto případě opravdu mnohem rychlejší a jednodušší, než to řešit emailem.
Pokud jsi si z originální karty vymazal obsah složky POI (jak uvádíš v emailu), tak všechny soubory POI jsem Ti nyní uložil na RapidShare, odkud si je můžeš stáhnout po kliknutí na tento odkaz:
- Kód: Vybrat vše
http://rapidshare.com/files/332276610/poi.rar.htm
Stažený archiv rozpakuj do složky "MobileNavigator/CONTENT/POI"
Nicméně trošku mne znepokojuje jedna věc – Ty sis neudělal po zakoupení navigace kompletní zálohu originální SD karty???
V průvodním dopisu (který vkládáme ke každé navigaci) mimo jiné důrazně upozorňuji na to, že provedení zálohy je velmi důležité.
Zvláště pak v případě, kdy člověk začne provádět různé pokusy, úpravy, instalování doplňků, apod.
Kdyby sis udělal zálohu, tak bys možná teď neřešil problém s nefunkčními POI. To prosím neber z mé strany jako že Ti něco vyčítám - ber to jako doporučení, aby sis zálohu co nejdříve provedl (pokud jsi to ještě neudělal).
V podstatě všechna data na originální SD kartě jsou nahraditelná - tzn. já se snažím si už několik let udržovat databázi obsahů jednotlivých verzí programu a map a jejich revizí většiny navigací (značek a modelů), které mi procházejí rukama. Takže v případě kdy si uživatel něco vlastní vinou smaže, tak jsem většinou schopen potřebná data zákazníkovi dodat (poslat). Ovšem to co je nejpodstatnější je licenční soubor ve složce "license". Tento soubor je zcela unikátní (licenční soubor je generovaný na ID konkrétní SD karty) a pokud si uživatel tento soubor smaže a nemá od něj zálohu, tak má prostě smůlu...