Stránka 13 z 17

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 07:23
od SvoDa
amatér píše:Pro odzkoušení jsem upravil proužek poi_bank.
poi_bank.rar
Mirku, výsledek je stejný, neřeší to tu neprůhlednost při blízkosti ikony :(
to co píše vovi ohledně nějakého (phasemodel=...) by snad šlo, jelikož některé verze, např. 53558 a i Primo, to umí zobrazovat tak, jak si v souvislosti s neprůhledností "blízké" ikony představujeme a navíc všechny verze to "umí" s velkým náklonem. jen kde tu závislost hledat?

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 08:06
od amatér
O průhlednosti nebo neprůhlednosti při přiblížení jsem nepsal. Jen jsem chtěl upozornit, že zápisy ALPHA_PIXEL a ALPHA_LAYER můžeš přidáním zápisu DefAlpha = 30 regulovat průhlednost pouze ve 2D náhledu, ve 3D je ikonka sice také průhledná, ale konstantně, bez ohledu na hodnotu DefAlpha = xx.

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 13:42
od fmilan
Jj, jak píše Míra.
Navíc odstraněním zápisu ALPHA_LAYER se stane ikona trvale neprůhlednou i ve 3d.
Ovšem podle mě je to co nás zajímá (změna průhlednosti v závislosti na vzdálenosti) zašitý někde v exáči. Jinde jsem to nenašel :(
Taky by mě zajímalo, k čemu jsou ve sprajtech zápisy "BmpFlags = x" a "DefPhase = x" . Po změně "x" i po jejich úplném vymazání jsem nepozoroval žádné změny.

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 13:49
od vovi
To "phase" jsou hodnoty, které lezou z Phasemodelů a řídí právě to, co se tím řídit dá - typické je to třeba u radarů, kde typ blížícího se radaru získává příslušný skript právě z nějakého Phasemodelu. Podle mého to DefPhase právě natvrdo nastavuje nějakou takovouhle hodnotu - teď chybí už jen maličkost ... vědět jakou ;)

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 13:51
od fmilan
No jo Vojto, ale: změnil jsem na =0, pak 2, pak vymazal úplně a pořád ve 3d stejný :?

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 13:58
od vovi
Nojo - však ona je taky otázka, co vlastně (a jestli vůbec něco) ta hodnota Phase řídí. A jestli třeba tenhle zápis není jen od toho, aby takové řízení v případě potřeby povoloval - to by pak asi zařizovala hodnota 1?? Ale to všechno jsou jen moje dohady ;)

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 14:15
od fmilan
Jo, ta jednička tam je origo

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 16:45
od amatér
Pánové bez záruky, třeba příjdete ještě na něco jiného.
Kód: Vybrat vše
nastavení DefFlags
================================================================
; FLIPVERT - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
; GRAYSCALE - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
; COLORCORRECT - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
; GRAB_CENTER - zarovnání ikon v menu. Ikona  v nabídce centrována k levému hornímu rohu.
; GRAB_VCENTER - zarovnání ikon v menu. Ikona  v nabídce centrována k levému hornímu rohu.
; GRAB_HCENTER - zarovnání ikon v menu. Ikona nahoře uprostřed, k levému hornímu rohu v menu.
; GRAB_RIGHT - zarovnání ikon v menu. Ikona v pravém horním rohu, v nabídce v levém horním rohu.
; GRAB_BOTTOM - zarovnání ikon v menu. Ikona vlevo dole, k levému hornímu rohu menu.
; GRAB_TOP - zarovnání ikon v menu. Ikona vlevo dole, levý horní roh menu.
, ROTATE_270 - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
, ROTATE_180 - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
, ROTATE_90 - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
, FLIP_BOTH - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
, FLIP_VERTICAL - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
, FLIP_HORIZONTAL - v zobrazení 2D a menu ikonky nejsou vidět, ve 3D ikona transparentní
, BLT_DARKEN - v zobrazení 2D a menu ikona obsahuje alfa, barevné ikony inventirovány ( mírně tmavší než BLT_DYNAMIC), ikona 3D transparentní
, BLT_DYNAMIC - v zobrazení 2D a menu ikona obsahuje alfa, barevné ikony inventirovány, ve 3D transparentní
, BLT_LIGHTEN - v oblasti 2D a menu je ikona zakázána, alfa průhlednost u bílé, nejvíce transparentní černá - průhledné barvy transparentní, v závislosti na barvě šedé ikony v 3D transparentní
, BLT_NORMAL - ve 2D a menu alfa vypnuta, ikona je transparentní ve 3D
, ALPHA_SEMI - v zobrazení 2D a menu ikonku není vidět, ve 3D transparentní
, ALPHA_PIXEL - v zobrazení 2D a menu obsahuje alfa ve 3D ikona transparentní
, ALPHA_LAYER - v zobrazení 2D a menu obsahuje alfa ve 3D ikona transparentní


nastavení BmpFlags
================================================================
; GRAYSCALE - převede ikonku na čb
; ROTATE_270 - přidává žlutou
; ROTATE_90 - přidává žlutou a zelenou
; FLIP_BOTH - invertuje barvy a převádí obraz do černé a bílé
; FLIP_VERTICAL - invertuje barvy ikony
; FLIP_HORIZONTAL - převádí ikonu do černé a bílé
; RZ_HQROTOZOOMED - přidává zelenou
; RZ_ROTOZOOMED - přidává modrou
; RZ_ZOOMED - převádí vše do černé

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 16:48
od fmilan
Míro jsi kouzelník, kde jsi to vyhrabal :o
Jdu testovat, co z toho bude ;)

Re: ikony POI

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 16:53
od amatér
Při toulkách, už ani nevím, kde to bylo, něco jsem odzkoušel, něco ne, je to jen hrubě přeloženo. Tam kde by se vám zdálo, že se jedná o totéž (alfa a transparentnost) není to totéž, alfa je řízena DefAlpha = xx. Transparentnost je bez ohledu k zápisu DefAlpha = xx.