mimochodom,tu planovaciu DiMkovu obrazovku som pomahal svojim navrhom tvorit aj ja....
V podstate mi o co.
Modelova situacia: chcem planovat viac prejazdovych bodov(omnoho viac ako par...100-200) a klasickym sposobom s neustalym vychadzanim z plan. obrazovky a opatovnim navracanim sa a znovuzoomovanim ma to prestalo bavit po par bodoch.Mozno sa pytate,preco tolko bodov,jednoducha odpoved.Jazdim vela po nespevnenych cestach a aj mimo pokrytia vektorovymi mapami a tu pouzivam,resp.chcem pouzivat rastrove mapy.kde si jednoducho naklikam prejazdove body podla satelitneho terenu bez toho aby som neustale menil pracovne prostredie,stale som v jednej obrazovke a az ked mam celuu trasu naplanovanu,potom prejdem do navigacnej obrazovky.Ja nepopieram,ze vacsine beznych uzivatelov je tento jednoduchy styl a la la MyWay prinosnejsi a jednoduchsi na pouzivanie,ale ja som vzdy pozadoval od navigacie trosku viac,ako len tuknut do mapy a naviguj ma tam.....chcem si precizne naplanovat trasu v aute a potom jazdit,len vdaka rastrovym mapam som vydrzal pri iGO8,ze prejdem na PRIMO,aby som mal iba jednu navigaciu na kazde jazdenie.Ale ako sledujem ten vyvoj uz od cias zpred iGO2006 tak tieto funkcionality sa pomaly stracaju.Osobne najlepsiu upravu som pouzival skin od Riksa v iGO2006,potom GJ,lebo DiMka mi robil casto problemy,i ked planovaciu obrazovku mal excelentnu. Problem a stale pretrvavajucim je,ze casto sa robia nepodstatne veci vzhladoveho chrakteru,ale zakladna ergonomia pracovneho prostredia tej navigacie pokulhava.Pouzivam navigaciu neustale a za tie roky jazdenia sa mi presne vyformulovali poziadavky,co by mala mat,aby splnila moje ocakavania.Zial posledne dva roky som PRIMO nepohol pouzivat,kvoli HW,ale uz teraz po par dnoch pouzivania,ma zacina par veci dost vytacat.Zial strateny cas nicim nenahradis a vlak mi uz usiel,jedine,ze by som sa vratil v historii spat a vsetko si nastudoval znovu,odkedy som to zacal sledovat a to bude problem.Hlavny problem skinerov vidim,ze tvoria upravy od stola,v emulatore,vypada to pekne,prepracovane ikonky,serepeticky,ale to je tak vsetko,clovek s tym vbehne na cesty a funkcionalita sa strati...kto jazdi vela,ako ja,tak vie o com hovorim.Samozrejme nespochybnujem kvality,ktore jednotlivi useri dosiahli tym dlhorocnym vyvojom a ucenim sa.Je to vskutku obdivuhodne a ja by som to nedokazal,ale znovu opakujem,niekedy je to kontraproduktivne.prepacte mi moju otvorenost,ale tento nazor s prestavkami prezentujem uz par rokov a urcite ho nezmenim.Keby mozne pouzivat rastrove mapy na iGO8 a dali by sa zlepsit vypocetne rutiny tras a nejake lepsie statistiky a podpora map,zrejme by som nevahal a ostal pri klasike,zial vyvoj pokracuje stale dopredu(i ked niekedy spatnym smerom) Pekny den vsetkym priaznivcom iGO.