Stránka 69 z 72

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 15:24
od happy66
@Svoda: Já naprosto chápu Tvoji situaci, mě by taky naštvalo, kdyby někdo zneužíval mé práce k vlastnímu zisku. Bohužel taky nevidím řešení, jak oddělit zrno od plev. To je zcela na Tobě, jak se k tomu postavíš. Tento skin v Si úpravě mě vyhovuje nejvíce ze všech publikovaných. V každém případě my poctiví máme smolíka, nebo zbývá zvyknout si na "čistého" Gurjona.... :( :(

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 15:44
od tomasii
Je to problém a s postupem Dana souhlasím. Jakmile něco vyvěsíš, tak to různí vykukové prodávají na aukčních a slevových webech, nebo to lze stáhnout za peníze z jiných webů a fór. Proto byl zvolen tento postup, který bohužel odnášejí ti, kteří naše výdobytky používají jen ke svým koníčkům. Ale jinak to nejde.

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 20:06
od Miroš
:o To jsou věci. :cry:

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 22:31
od vu5936
Omlouvám se za možná trapný dotaz, ale dneska jsem jako chodec zabloudil v cizím městě v cizí zemi a musel jsem použít navigaci, abych se dostal zpátky (P1.2.1, čistý GJ 3.10.1_920). Jenže pěší mód ve 2D ukazuje mapu orientovanou stále směrem na sever a po chvíli se mi naplánovaná cesta ztratila dole pod okrajem navigace a neměla se k posouvání. Bohužel jsme potřeboval jít na jihozápad, takže nebýt občasného přepočítávání, kdy se mi ukázal cípek naplánované trasy, tak jsem prakticky neviděl, kam mám jít.
Je možné nějakou jednoduchou úpravou skriptů přidat ke stávajícímu 3D módu a 2D mapě orientované stále na sever i orientaci mapy ve směru trasy? Díky.

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 22:37
od Bruca66
Skousel jsi kliknout na kompas uprostred ? Melo by to menit orientace.

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 22:58
od vu5936
jojo, zkoušel, ale v čistém GJ skinu pro P1.2 se střídá jenom 3D a North head up :(

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 07:08
od Lakva
Pokud se nepletu, šlo to přepnout v nastavení. Muselo se přepnout něco jako "2x 2D pohled" nebo tak nějak...

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 07:14
od SvoDa
já používám pěší režim (ve 2D i 3D) chcili se pěšky dostat do nějakého bodu pěšky, a to v módu "silniční" ve městěch (naviguje i přes podchody, dokonce průchody a průjezdy, cestami pro pěší v parcích) ... a mód terénní pak v krajině (naviguje po přímce bez ohledu na silnice či chodníky).

To, co popisuješ se může stát při terénním módu až když ťukneš na display a jsi v tzv. dragmapě (mapa se zastaví a kurzor utíká a když klikneš na kompas, mapa bude orientovaná na sever). Jsi li v normální navigační obrazovce, mapa se hýbe s tebou a kurzor je stále tam, kde má být a z mapy neodchází.
Můžeš ještě zkusit v režimu chodec přepínat mezi módem "silniční" a "terénní", jestli se něco změní.

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 14:42
od velsak
Rád bych poprosil zdejší zkušené duše o objasnění následujícího:
Bitmapové soubory tlačítek obvykle obsahují 3 proužky, při použití pak ve skinech vidím zápis "nazev.bmp#3". Chápu to správně jako použití třetího proužku?
K čemu jsou tam ostatní? Ten druhý je jak odhaduji použit při zmáčknutí, ale co ten třetí?
A jak primo pozná jak je proužek vysoký? Vezme výšku bitmapy a dělí třema?
Díky moc za váš čas.

Re: GJ skin pro PRIMO 1.2

PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 15:18
od SvoDa
ano skutečná výška ikona = výška proužku / 3.
Co se týče významu všech tří (proužků ?) nemyslíš náhodou ikon v proužku ?, tak dej sem jako přílohu odkomprimovaný/é ten proužek/ky, o který/é ti jde