od velsak v 23 dub 2011 11:06
kdyby někdo chtěl měnit velikost autíčka tak:
1. tohle si přidejte někam do menu - já to mám v smart_detour.ui v gj menu jako poslední položky v <layer ui_gj_arrive_settings z=30>, ale je to jedno - prostě jak se vám chce
<SPRITE class="btn_main 100_25" left=0% top=184% z=40 >
<TEXT class="btn_main" left=0% z=45 w=33% text="Car size in 3D cockpit" padding=8 >
<TEXT txt_gjaadcs class="btn_main bd" left=33.5% z=46 w=8% text="" padding=8 >
<HSMARTSCROLL class=scroll left=37.5% min=50 max=150 step=5 dragable=1 valuemodel="lua.vgjCarSize" onchange=sc_vehicle_size >
</SPRITE>
<SPRITE class="btn_main 100_25" left=0% top=184% z=40 >
<TEXT class="btn_main" left=0% z=45 w=33% text="Car size in 3D cockpit" padding=8 >
<TEXT txt_gjaadcs class="btn_main bd" left=33.5% z=47 w=8% text="0" padding=8 >
<HSMARTSCROLL class=scroll left=37.5% min=50 max=150 step=5 dragable=1 valuemodel="lua.vgjCarSize" onchange='txt_gjaadcs:TEXT(tostring(MODEL.lua.vgjCarSize()))' >
</SPRITE>
(pozn. pokud má někdo lepší řešení jak to udělat jinak, než plácnout přes sebe sprostě dvě položky, tak rád uvítám, zkoušel jsem ledacos, ale bez úspěchu - neumím v onchange zavolat dvě věci najednou - nastavení proměnné k zobrazení a zovolání funkce)
2. do persistent.lua přidat definici (iniciální hodnotu se dejte jakou chcete)
MODEL.SETPERSISTENT.lua.vgjCarSize = INT_MODEL(95)
3. do customized.lua přidejte
sc_vehicle_size = function()
local var_CarSize = MODEL.lua.vgjCarSize() * 100000 / 142857
MODEL.map.car_display.map_scale = var_CarSize
MODEL.map.car_display.display_scale = var_CarSize
MODEL.map.car_display.viewer_scale = 100
end
a ve stejném souboru někam do st_Start.init = function() dejte sc_vehicle_size()
Honor 10 - 1520*720, 4GB RAM, DUAL SIM, OREO 8.1.
NextGen 9.18.27.734842, skin PONGO 31.1.2018