Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

GJ skin pro PRIMO 1.1.

Moderátoři: SvoDa, Ivo K

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod Danny_S v 17 čer 2010 09:27

Nevíte, jestli bude nějaký nebo jestli už je nějaký softík na úpravu textu, barev apod., jako to má klas. GJ?
Ten by se mi docela dost hodil, protože použité barvy se mi zdají být poněkud neštastné.
Také si vzpomínám, že snad už v předposlední verzi Gurjona šlo přímo editovat pozice jednotlivých objektů a textů a kdyby bylo něco takového i pro Primo ... ;-)
Danny_S
 
Příspěvky: 393
Registrován: 05 kvě 2009 08:26

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod SvoDa v 17 čer 2010 09:51

Kdyby byl, najdeš ho jistě na gurjon.com
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod vovi v 17 čer 2010 10:14

@miroš: dočkáš se určitě - amatér dělá na své verzi, já už mám taky něco rozdělaného. A jakmile to bude zveřejněníschopné, tak se to tady určitě objeví ;)
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7453
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod Jiří Zeman v 17 čer 2010 10:21

Miroš píše:Já bych si taky vypůjčoval, kdybych tomu rozuměl a věděl, kde co je :) . Takže jsem odkázán na to, co tady pustíte s popisem, co kam nakopírovat. Máte pánové můj obdiv. V iGO8 mi vyhovoval jednoduchostí skin Plus. Doufám, že jednou tady nebo u Tomáše uveřejníte nějaký vlastní skin nebo kuchařku, kde jak co.

Ta debata o skinech GJ je trefná. Taky si sním hraji, někdy i peru (pouze v iGO8), ale v praktické navigaci je tam spousta zbytečností, které při navádění nevyužívám. Proto se snažím uchovat Primo v základu a doplnit o některé velmi praktické vychytávky od Vás z tohoto fóra. Poslední dobou se mi zdá, že snaha se podělit o praktické rady s námi programově o úroveň níž postavenými ve věci úprav - např.vyzobání prvků z GJ- vyprchává. Zrovna popis těchto úprav by mě osobně zajímal víc, než dílčí krokové změny v GJ. Třeba se to zlepší a nebo je to záměr nepustit systém vylepšení základu na veřejnost?! :( Díky JZ
jura
Uživatelský avatar
Jiří Zeman
 
Příspěvky: 80
Registrován: 10 lis 2008 15:55
Bydliště: Jihlava, Březinova ul.

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod amatér v 17 čer 2010 10:42

Žádný záměr v tom nehledej, to co lze přidat pouhým zápisem jednoho dvou řádků se tu průběžně objevuje. Popisovat ale postup, kdy v jednom souboru měníš jeho celkovou strukturu, a ve dvou dalších přidáváš doplňující zápisy, krom toho musíš v editoru vytvořit příslušné .bmp, by bylo na dlouhé, a pro mnohé, nepřehledné zápisy v konkrétním příspěvku. Navíc cest jak dosáhnout výsledku může být několik stačí v celém zápisu jen nepatrná odchylka, někdo, kdo ví kde ten příslušný zápis může být, se podívá do origo souboru, a přidá další příspěvek, že to nemá být takto, ale takto, aniž by sledoval další souvislosti, a poznal, že je to záměr, protože zápis je směrován k jinému umístění než originál.
Co z toho vznikne?
Chaos, guláš, prostě něco, co nebude nikdy fungovat.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod Jiří Zeman v 17 čer 2010 11:23

Asi máš pravdu a je to škoda. Mě by se zrovna líbila funkce BT na hlavním panelu. Zkusím prošťourat GJ a třeba tu potřebnou definici, včetně ikon najdu. Nemyslel jsem to ve zlém. Dík JZ
jura
Uživatelský avatar
Jiří Zeman
 
Příspěvky: 80
Registrován: 10 lis 2008 15:55
Bydliště: Jihlava, Březinova ul.

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod vovi v 17 čer 2010 11:28

Tak abys neřekl, že se nepodělíme o jednoduchou úpravu - tady je ten tachometr v butonku pro MENU. Já osobně považuji své úpravy za trvalé, takže si dělám změny přímo do DATA.ZIP (samozřejmě si udržuji několikastupňovou zálohu, abych se v případě nepovedeného kroku mohl vrátit zpět).
Kromě dále popsané úpravy v NAVIGATEMAP_480_272.UI (ve složce ui_igo9\480_272\ui ) je třeba ještě nakopírovat bitmapu gjm_ovs_map_menu_btn.bmp "červené tlačítko" do složky ui_igo9\480_272. Tady je zazipovaná:
červené tlačítko.zip


Vše se týká layeru (v originál DATA.ZIP je hned první v tomto souboru), který začíná zápisem
Kód: Vybrat vše
<layer ui_EasyNav_Main z=40 visible=(!%lua.dragMode)>


Po úpravě by ten začátek měl vypadat takto (původní GJ úprava je tam ponechaná, jen jsou ty jeho řádky zastředníkované - čili řádek se středníkem na začátku použít vůbec nemusíš):
Kód: Vybrat vše
<layer ui_EasyNav_Main z=40 visible=(!%lua.dragMode)>
   <BUTTON class="txt_20 color_map_main" x=389 y=231 w=88 z=45 bmp="map_infobtn_first.bmp#3" align="CENTER"     text="Demo" valign="CENTER-2"  clicked_coloring=1 leading=_0.85 visible=(%lua.showDemoBtn && %other.trips[1].distance_total < 20000) onrelease=sc_GoToLoadDemoMap>
;   <BUTTON class="txt_20 color_map_main" x=((%lua.tripInfoVisible && %navigation.has_route) ? 14 : -1) y=231 w=88 bmp="map_menu_btn.bmp#3" text="Menu" valign="CENTER-2" clicked_coloring=1 leading=_0.85 visible=(!%navigation.is_in_simulation && !%lua.vEasyNavMapMenuOpen)  onrelease=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_OpenMapMenu : sc_back) onlongclick=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_back : '')>
   <BUTTON  btn_Menu1 class="txt_20 bb_ww" x=-1 y=231 w=88 z=55 bmp="map_menu_btn.bmp#3" text="" valign="CENTER-5" clicked_coloring=1 leading=_0.85 visiblemodel="!navigation.is_in_simulation & !lua.vEasyNavMapMenuOpen"  onrelease=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_OpenMapMenu : sc_back) onlongclick=sc_gjm_DoExit>
   <BUTTON  btn_Menu2 class="txt_20 bb_ww" x=-1 y=231 w=88 z=60 bmp="gjm_ovs_map_menu_btn.bmp#3" text="" valign="CENTER-5" clicked_coloring=1 leading=_0.85 visiblemodel="navigation.curr_speedcam.speed_limit<navigation.car.current_speed&navigation.curr_speedcam.speed_limit.valid|!navigation.is_in_simulation&warning.driveralert.near_speed_limit && !lua.vEasyNavMapMenuOpen"  onrelease=(%lua.vEasyNavMapMenuActive ? sc_OpenMapMenu : sc_back) onlongclick=sc_gjm_DoExit>
;   <TEXT class="txt_16 bb_ww" fontsize=10 x=1 y=215 w=42 h=45 z=140 align="LEFT" text="Speed" visiblemodel="!navigation.is_in_simulation">
;   <TEXT class="txt_16 bb_ww" fontsize=10 x=1 y=215 w=42 h=45 z=145 align="LEFT" text="Speed" color=#FFFFFF visiblemodel="!navigation.is_in_simulation&warning.driveralert.near_speed_limit|navigation.curr_speedcam.speed_limit<navigation.car.current_speed&navigation.curr_speedcam.speed_limit.valid">
;   <TEXT class="txt_12bd bb_ww" x=1 y=215 w=42 h=45 z=145 align="LEFT" text="Stop" visiblemodel="navigation.is_in_simulation">
   <TEXT class="txt_20bd bb_ww" fontsize=44 x=3 y=220 w=72 h=45 z=145 align="CENTER" combined_textmodel="$navigation.car.current_speed$" >
   <TEXT class="txt_20bd bb_ww" fontsize=44 color=#FF0000 color2=#FFFFFF glowtype=1 glowsize=2 x=3 y=220 w=72 h=45 z=147 align="CENTER" combined_textmodel="$navigation.car.current_speed$" visiblemodel="warning.driveralert.near_speed_limit|navigation.curr_speedcam.speed_limit<navigation.car.current_speed&navigation.curr_speedcam.speed_limit.valid">

Řádek začíná vždy znakem < (pokud ještě před ním není středník) a končí znakem >. Tady se bohužel text zalamuje a z jednoho řádku se udělá několik.

Tak to tedy jen pro ilustraci - jde skutečně o velmi jednoduchou úpravu - v podstatě to "vyzobnutí" a drobnou úpravu velikosti textu ;)

A to ještě není úplně kompletní - kdybys chtěl zachovat i GJ funkci, kdy při dlouhém stisku tohoto tlačítka ukončíš Primo, bylo by třeba ještě najít v jeho skinu skript "sc_gjm_DoExit" a nakopírovat jej na odpovídající místo v DATA.ZIP. Já jsem to nepoužil, ale ve výše popsané úpravě ten příkaz zůstal zachován; stačí tedy opravdu ten skript překopírovat a mělo by to chodit hned.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7453
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod vovi v 17 čer 2010 11:51

Musím přiznat, že mně ten předchozí příspěvek zabral při psaní, hledání pokud možno nematoucích formulací a následné editaci asi třikrát více času, než úprava samotná. A to jde o skutečně jednoduchou věc - stačí zkopírovat pár řádek, přepsat pár znaků, najít dva soubory a překopírovat si je od GJ k sobě. Často jsou úpravy mnohem komplexnější, změny se týkají více souborů najednou a není vždy zrovna snadné objevit, co všechno je třeba změnit - řada souvislostí může vyskočit třeba jen při splnění nějaké neobvyklé podmínky. Právě proto - aspoň já osobně - nechci zveřejňovat své úpravy, dokud si je pořádně neproklepnu a nenajezdím s nimi v simulacích i naostro pár kilometrů.
Prozatímní stav mých (zveřejnitelných) úprav je patrný ze sreenshotů tady: viewtopic.php?p=48835#p48835
Na dalších dělám, ale zatím nejsem úplně spokojen. A divím se Mirkovi, kde bere čas na ty jeho úpravy - se mnou by doma nemluvila snad už ani televize :lol:
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7453
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod Miroš v 17 čer 2010 12:16

Mně manželka taky už nadává :lol: . Když si to vezmu do kanclu, tak zas stojí kšefty. A teď mi tu vystřihneš další návod.... :D
Mio C520FT, iGo Primo 9.6.13.263722 f&a - TTSpro Zuzana spouštěč
MS Lumia 640 LTE W10 a Xiaomi Redmi Note 4 Nougat - Sygic GPS Navigation
Uživatelský avatar
Miroš
 
Příspěvky: 783
Registrován: 06 čer 2009 16:11
Bydliště: Podbořany

Re: GJ skin pro PRIMO

Příspěvekod SvoDa v 17 čer 2010 12:17

Souhlasím s tím, že návody na úpravu skinů či data.zip jsou náročnější než úprava sama a aby to mělo vypovídající hodnotu, je nutné ještě přidat screen, aby ten co by to chtěl použít, věděl, jestli se mu to vůbec bude zamlouvat a na druhou stranu chápu, že návody rozšiřují druhým obzory a že jen slepě nenakopírují to, co je jim předloženo, ale že alespoň ví, co se kde změnilo a co je pro to potřeba udělat.

variant pro presentaci (zveřejnění) vlastních úprav data.zip či skinů je několik -
- rovnou celý skin či data.zip s patřičnými novými věcmi, popř.
- upravený soubor, kterým našinec přeplácne ten stávající (+ příp. ikony) a pokud se v tom chce našinec trošku orientovat, může si nový soubor třeba v Notepadu porovnat s originálem, nebo
- "změněnou" část .ui či .lua či .ini souborů + případně i příslušné potřebné ikony.
+ příslušné screeny

Psaní návodů co se kde změnilo a jak toho či onoho docílit je ale šílená otročina.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

PředchozíDalší

Zpět na Skiny a úpravy DATA.ZIPu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků