Úpravy a doplnění:
- indikace síy signálu TMC v obrazovce TMC (díky Fitore)
- 1 zprůhledněná lišta infa o průběhu trasy
- 2 indikace frekvence TMC a síly signálu TMC na mapě (v dolním proužku při zaplé liště infa o průběhu trasy na místo GJ mini infa o průběhu trasy a vpravo u ikony TMC na mapě při vyplé liště infa o průběhu trasy, kdy je tudíž viditelné GJ mini info o průběhu trasy). Podklad frekvence = proužek síly signálu TMC a je tmavě šedý a hodnota frekvence je černým písmem= nenaladěno. Jeli TMC naladěno, šedý podklad se začne měnit na bílý, tzn. jeli naladěno je černý text frekvence TMC na bílém pokladě, čili čitelný. Bílý poklad současně odpovídá bílému GJ proužku s údaji o satelitech, nadm.v…)
- 3 v tlačítku TMC na mapě je vlevo indikace směru jízdy s ohledem na světové strany (SZ=severozápad,…)
- 4 v tlačítku TMC na mapě je vpravo číselná hodnota počtu událostí na trase dle amatérova řešení, díky Mirku
- 5 počeštěn kompas (rotující písmena) a změněny barvy písmen pro den a noc
- 6 u aktuální rychlosti má GJ údaj o průměrné rychlosti jízdy, nalevo je přidán údaj i o celkové průměrné rychlosti, tzn. i vč. zastávek a kdy se poloha GPS nemění a údaj o max.dosažené rychlosti na trase. Tyto hodnoty se nulují s nově naplánovanou trasou, nebo resetem tripcomputeru
- 7 hlasové hlášení radarů + velké ikony radarů vizuálního varování a ikony radarů na silnici z iGO8 viz viewtopic.php?p=48978#p48978 (nutno použít složku audio (běžně je složka audio ve skinu, ale jelikož skiny jsou dva (pro den a noc), je vhodnější mít audio zvlášť a jen ji doplňovat o nové zvuky, než mít audio v každém skinu, máš-li např. v content/skin více skinů různých verzí), dále nutno mít mít extra ui_igo9 nebo soubory z ní nakopírovat do data.zip a zápisy v sys.txt
- Kód: Vybrat vše
- [warning]
 ;speedcam_warning="1"
 is_spoken=0
 warn_distances=90:400,60:150,50:120,30:80
 ; S P E E D C A M - C A T : 0
 [speedcam_category:0]
 approach_beep_distances="250,250"
 approach_beep_sound="CSF_warning_0"
 overspeed_sound="spcovs"
 warn_alt_tolerance="100"
 tolerance="100"
 overspeed_tolerance="100"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 1
 [speedcam_category:1]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_warning_1"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 2
 [speedcam_category:2]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_warning_2"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 3
 [speedcam_category:3]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_warning_3"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 4
 [speedcam_category:4]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_warning_4"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 5
 [speedcam_category:5]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_Railroad"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 6
 [speedcam_category:6]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_Give_Way"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 7
 [speedcam_category:7]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_warning_1"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 8
 [speedcam_category:8]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_Speed_Breaker"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 9
 [speedcam_category:9]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_Children"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 10
 [speedcam_category:10]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_Dangerous_turn"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 11
 [speedcam_category:11]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_Tunnel"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 12
 [speedcam_category:12]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_Dangerous_way"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 13
 [speedcam_category:13]
 approach_beep_distances="150,150"
 approach_beep_sound="CSF_POI"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
 ; S P E E D C A M - C A T : 14
 [speedcam_category:14]
 approach_beep_distances="450,450"
 approach_beep_sound="CSF_RPS_Post"
 overspeed_sound="spcovs"
 min_frc=5
a dále je vhodné (nutné) použít Jasper dB rozšířených radarů "Plus" viewtopic.php?p=15#p15 )
- 8 kulatá značka limitu rychlosti radaru je umístěna "přes" značku rychlostního limitu na silnici, takže nejsou vedle sebe, jako v originálu
- 9 zvětšeny fonty v tlačítku "všechny údaje pohromadě" viewtopic.php?p=54101#p54101
- 10 změněny barvy písma GJ hodnot na mapě (manévry, tripcomp., spodní proužek) z hnědé na modrou
- 11 přidáno skryté tlačítko pro odstřelení/vyvolání windows lišty - v místě navišipky na hlavním displeji dle amatérova řešení, díky Mirku
- přidány tlačítka volání externích aplikací (A - Klávesnice, B - TotalCommander, C - UKEditor, D - ResInfo a E - Kontakty) po kliku na mapu - Všechna doplněná tlačítka se dají vypnout v Menu/Nastavení/Gurjonovo nastavení/Nastavení systému – úplně na konci.
Cesty k aplikacím i odstřelení/vyvolání windows lišty jsou adresovány na My Flash Disk/APP/aplikace a pro jejich funkci jsou nutné externí programy z balíku programů APP+SYS_uni, který je možné stáhnout z webu TomášeII:
- Kód: Vybrat vše
- http://www.tomasii.cdc.cz/app+sys_uni.html
- Tlačítko Kontakty je adresováno do windows MIO.
Cesty k aplikacím lze změnit viz soubor GJM_CODE.LUA:
- Kód: Vybrat vše
- - /My Flash Disk/APP/ShowTaskbar/ShowTaskbar.exe
 - /My Flash Disk/APP/ToggleInputPanel/ToggleInputPanel.exe
 - /My Flash Disk/APP/FileMan/Cecmd.exe
 - /My Flash Disk/APP/UKEditor/UKEditor.exe
 - /My Flash Disk/APP/ResInfo/ResInfo.exe
 - /Windows/Contact.exe
Další úpravy:
- zmenšeny rozměry návěští
- amatérova rozšířená klávesnice viz viewtopic.php?f=77&t=1121&start=150 , díky Mirku (nutno použít extra ui_igo9 nebo soubory nakopírovat do data.zip),
- v extra složce ui_igo9 jsou i zelené šipky manévrů
Instalace:
Jelikož se změny týkají nejen samotných skinů, ale i sys.txt, audio a extra složky ui_igo9, v příloze je po rozbalení příslušná struktura umístění jednotlivých souborů a tu je nutné dodržet.
Moc děkujeme amatérovi za nápady, které jsme použili, za konzultace a za spolupráci.







 
  

 ) ale myslím, že nebude problém to zase "dodělat" až Gurjon přijde se skinem kompatibilním s Primo 1.1.
 ) ale myslím, že nebude problém to zase "dodělat" až Gurjon přijde se skinem kompatibilním s Primo 1.1.


 
 