Úprava nepomohla, pořád stejné
vypadá to takhle, ještě je tam jeden řádek, nemůže za to on?
;-gj next turn
<BUTTON class="diricon" visible=(%route.list.navigated.has_navigable_path && %navigation.next_street_with_shield && %navigation.is_in_simulation) overmaplayer disable alpha=0>
<BUTTON class="diricon" visible=(%route.list.navigated.has_navigable_path && %navigation.next_street_with_shield) onrelease=sc_ShowItinerList overmaplayer alpha=%lua.vgjALPHAtop >
<SPRITE class="diricon_bitmap" iconmodel="navigation.direction_icon" visible=(%navigation.direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %route.list.navigated.has_navigable_path)>
<DISTTEXTGLOW class="dist_to_maneuver" color=#000000 glowtype=1 color2=#FFFFFF glowsize=2 distance=%navigation.distance_to_maneuver visible=(%navigation.direction_icon.valid && %navigation.distance_to_maneuver.valid && %route.list.navigated.has_navigable_path && %navigation.direction_icon != -1)>
;;; <TIMESPANTEXT class="time_to_maneuver" fonttype=gjft_blue timespan=(%navigation.time_to_maneuver) formatmodel=5 visible=(ui_PropLayer.ShowTimeToManeuver)>
</BUTTON>
ještě mi to při prvním startu hází chybu: Chyba načítání souboru: i18n\320_240\eula.xhtml
Chybu odklepnu a jede to dál. Pak to hází ještě jednu podobnou a je to vždy po smazaní save. Jestli to s tím může souviset
Díky