Stránka 2 z 7

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 09 led 2013 16:54
od amatér
Pokud dáte na mou radu, u verze 2.4 se středníků v Dictionary.lang i Dictionary.voice snažte vyvarovat.

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 15 led 2013 08:45
od SvoDa
Aktualizován dictionary.lang pro tento skin viewtopic.php?p=90710#p90710 (většinou oprava překlepů, nebo logičtější a srozumitelnější překlady).

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 27 led 2013 12:39
od SvoDa
Na fóru 4pda se objevila kolekce zajímavých ux utilit od uživatele TRAXMAN, resp. plajos.
Upravil jsem jednu (byla scriptována v maďarštině, tak jsem ji "poangličtil"), která doplňuje do menu zvuků funkci "Dynamická hlasitost" => hlavní hlasitost, nebo hlasitost pouze navigování či oboje se zvyšují s rychlostí, kterou jedeš.
Nevýhodou je, že má jedno omezení, pokud bude spouštěna v defaultu, jelikož uživatel pro změnu úrovně hlasitosti nebude moci upravovat hodnoty (intervaly) min. a max. rychlostí (např. se skinem, gurjon, který používám já, to již nastavit lze).
Tato utilita je tudíž nadstavbou skinů, které běžně obsahují takové scripty, které právě tato utilita potřebuje, ale sama o sobě je neobsahuje.
obr_44.jpg

DynamicVolume.zip
Do dictionary.lang přidat
Kód: Vybrat vše
Dynamic Volume="Dynamická hlasitost"
Dynamic Volume settings="Nastavení Dynamické hlasitosti"
Master volume settings="Nastavení hlavní hlasitosti"
Voice guidance volume settings="Nastavení hlasitosti navigování"
Dynamic Volume Type="Typ dynamické hlasitosti:"
Simple="Jednoduchý"
Master volume="Hlavní hlasitost"
Main and Navigation="Hlavní a Navigování"
Maximum master volume="Maximum hlavní hlasitosti"
minimum speed="Minimální rychlost:"
maximum speed="Maximální rychlost:"
Navigation max. at this speed the volume="Max. hlasitost navigování při rychlosti:"
Volume Navigation="Hlasitost navigování"
Navigation max. volume="Max. hlasitost navigování"
Minimum speed setting="Nastavení Maximální rychlosti"
Maximum speed setting="Nastavení Minimální rychlosti"
Set the max speed. force driving instructions="Nastavení max. rychlosti pro max. hlasitost navigování"


Zde je amatérova úprava této ux utility pro default a ostatní skiny.

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 20:05
od alky
Vo verzii gurjona pre 2.1 bola možnosť zmeniť nastavenie podsvietenia pre denný, nočný režim a tunel. V tejto verzii pre 2.4 už mám iba nastavenie aktuálneho podsvietenia, a nedá sa mi nastaviť zvlášť pre deň a zvlášť pre noc. Funguje to aj Vám tak isto, alebo mám chybu ja niekde v sys.txt?

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 20:16
od SvoDa
Možnost takovéto regulace podsvícení musíš, stejně jako v předchozí verzi Prima a nebyla to funkce Gurjona, ale samotného defaultu, povolit v extra settings

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 06 úno 2013 20:36
od alky
Ďakujem SvoDa, nevedel som to nájsť, pretože v sys.txt som mal nastavené extra_settings=0. Už to funguje ako má.

Jak na viditelnost tlačítka?

PříspěvekNapsal: 16 úno 2013 16:12
od vu5936
Ahoj, prosím poradili byste mi se zápisy do navigatemap.ui, abych v GJ-Ak skinu mohl měnit nastavení transparentnosti tlačítka pro dálniční informace, které tam tak bíle křičí? Tuším i sekci, kde by se mělo něco přidat, ale tohle ještě neovládám.

obr_01.jpg

Není nutné přidávat do menu nastavení průhlednosti další posuvník pro toto tlačítko, úplně mi bude stačit, pokud bude dědit nastavení transparentnosti z tlačítka pro přístup do rychlého menu, které je nad ním. Díky.

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 16 úno 2013 16:45
od SvoDa
Pak by mělo stačit do řádku v navigatemap.ui, který tento button (highway) zobrazuje alpha=%lua.vgjT_ALPHA_menu
nebo natvrdo hodnotu alpha, která ti vyhovuje , např. alpha:16; (0=zcela průhledné=>neviditelné, 32 = zcela neprůhledné).

Ideální je to udělat v templates.ccs a dopsat k tomuto buttonu řádek alpha:%lua.vgjT_ALPHA_menu;
, ale tam je kupodivu tento button (.cockpit>.hwy_panel_button) zakomentován => nefunkční, čili jeho poloha a visible je asi řešen zápisem přímo v navigatemap.ui.
Nebo že by jej v templates.ccs nahrazoval button .cockpit>.hwy_panel{ a řádek s alfou by se dopsal zde ? (pokud to ale není celý ten rozbalený panel po kliku na button

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 16 úno 2013 23:23
od vu5936
Děkuji za perfektní navedení, ze kterého jsme se mohl zase něco přiučit.

Highway button už měl v zápisech nastavenou průhlednost na alpha=%lua.vgjT_ALPHA_menu. V tomto případě to není moc šťastné, protože Rychlé menu, které se jím primárně nastavuje je standardně skryté. Pokud se má vysunout, tak je vhodné ho mít pro přehlednost nastavené na neprůhlednost (alespoň tak jsem to měl já). V tomto případě jsem transparentnost highway buttonu přepojil na příhodnější viditelný ovládací prvek, např. infobar: alpha=%lua.vgjT_ALPHA_infobar

Re: GJ skin pro Primo 2.4

PříspěvekNapsal: 17 úno 2013 10:10
od SvoDa
Ono je nejlepší mít zapnutou ještě funkci "Automatického zprůhledňování", kdy při kliknutí na nějaký button na navimapě nebo po návratu z nějakého menu do mapy jsou všechny buttony na navimapě zcela neprůhledné a teprve po cca 3 vteřinách se zprůhlední na svou, šoupáky nastavenou, průhlednost, čili lze mít v klidu průhlednost spousty buttonů, staženou na minimum, resp. na velkou průhlednost.

Čili když je nastavená průhlednost button Menu na 0 viz screen
obr_09.jpg
, to vyskakovací menu při spodním okraji se i nastavenou průhlednost Menu na 0 stále zobrazí zcela neprůhledné a než zmizí, nestihne zcela zprůhlednit. Podklad Highway, stejně tak i podklad buttonu VR i Parkoviště u cíle, jež mají s buttonem Menu společnou průhlednost (alpha=%lua.vgjT_ALPHA_menu), po 3 s. zcela zmizí, a jsou vidět jen ikonky bez podkladů.
Button Menu vpravo nahoře, jak jsem nyní zjistil, má průhlednot příští ulice, pokud i ten chceš mít, na rozdíl od příští ulice, zcela průhledný, tak změň v templates.ccs
Kód: Vybrat vše
.btn_quickmenu{
   resize_bmp:1;
   bmp:"mapbutton_quick.bmp#3";
   alpha: %lua.vgjT_ALPHA_nextstreet;
}
na
Kód: Vybrat vše
.btn_quickmenu{
   resize_bmp:1;
   bmp:"mapbutton_quick.bmp#3";
   alpha: %lua.vgjT_ALPHA_menu;
}
a po této úpravě to bude s nastavenou průhledností button Menu na 0 a se zaplou funkcí "Automatického zprůhledňování" takto
obr_08.jpg
vlevo - neprůhlednost při návratu na mapu, nebo po zmizení vyskakovacího menu
vpravo - následný stav po cca 3 vt. s funkcí automatické zprůhlednění