od fanda v 08 črc 2010 13:24
To, co napsal amatér (teda alespoň poslední dva příspěvky, abych to nepřehnal), bych s klidem podepsal. Soudruzi z Maďarska použili stejné prostředky pro zadání klávesnic jako u iGO8, ale poněkud změnili vlastní klávesnice a tak jsou problémy, které jsou. Já bych načal zábavu z jiného soudku. Vrátím se k zadávání popisných čísel. Už jste zkoušeli zadat popisné číslo amatérovou klávesnicí? Je tam problém, na mezerníku se objeví znak $ či ď podle toho na které klávesnici zrovna jste (shiftkeys či altkeys). Je to 36. znak od začátku seznamu znaků (počítáno od 0). A pokud by byly aktivní (což nejsou v tomto případě, protože se očekává číslice), tak se klepnutím na mezerník nezadá mezera ale ten znak. Vyzkoušel jsem si to tak, že na místo těch znaků jsem dal zkusmo číslice 1 a 2.
Řešení:
a) v řádku klávesnice definované amatérem (ui_kbd_13_13_13_13_10) musí být číslo 62 a ne 36
<KEYBUTTON xxx class="kbd_Popup" template=keyboard_5qwerty_space KEYBOARDELEMENT=62 enable=(%lua.keyb_space) visible=(%lua.useSmartSpace)>
b) ve shiftkeys a altkeys se zadávají jako 62. (poslední, počítáno od 0) znaky mezery. Pokud se tak neudělá bude za 62.znak považováno to, co tam náhodou zrovna je v paměti. Tím se i u ostatních klávesnic (stejný mechanizmus jako v bodě a) vysvětluje přítomnost znaku mezera navíc.
Mirku, to nemá chybu!!! Ta klávesnice je parádní !!!!
PRESTIGIO GV 7777
ASUS Zenfone Max Pro M1