Můj poznatek z map NQ, CEDA, TOMTOM ( s nastavením Kamion )
1) NQ - vodí celkem dobře, jeho plus jsou soubory .ftr ( ale pro ČR žádný terno -nízký most který má vedle sebe podjezd pro kamiony mě nenavedla, ale hnala mě do 6,5t do centra, když mám nastaveno 30t.... v cizině je to o poznání lepší) bohužel i verze 2012 Q3 nemá některé nové silnice zprovozněné už v létě 2012
2) CEDA - nenašel jsem silnici kterou by neznaly ( ale kamion vodí celkem divoce...v případě nízkého mostu žene nesmyslně moc daleko i když je blíž 4 proudá silnice, kterou je možné bez problémů nízký most objet.
3) TT - asi nejlepší v rámci nastavení Kamion. Vodí rozumně ....v kombinaci s nizke_podjezdy.kml ( i když je to trochu krkolomné ) najde nejrozumnější cestu.
Já osobně tedy používám na kamion mapy TT a na osobák spíš CEDA....
ten NQ mě fakt zklamal tím, že mu chybí celkem zásadní cesty ( třeba Brno, Dobrovského tunely, které byly jž v létě zprovozněny a nemluvě o jejich 5-ti leté stavbě )
Pozn. Měl jsem jednou půjčenou fakt nadupanou navigaci s polským programem AutoMapa s nejnovějšími mapami a ta mě po ČR vodila s kamionem bez nejmenších problémů. Fakt jsem byl překvapenej co soudruzi v PL dokážou když chtějí a je jim dobře zaplaceno
( kam se hrabou jiný nav. programy s NQ,TT,CEDA aj,
) tam byla čísla popisná i v té nejmenší vesničce přímo viditelná i při navigaci. Jen na tento soft musí být trochu lepší mašinka než nějaká čína ( jako mám já ). V osobákovým modu je čína bezproblémová ale pro kamion při výpočtu trasy se stalo že ji někdy nestihla dopočítat a umřela, nebo to trvalo hrozně dlouho a když při jízdě přepočítávala trasu tak jsem byl už o 5 km dál
jinak bych ji asi používal pro jeji podrobnost a jakým způsobem si poradila s navigováním v nastavení Kamion.
NAVON 750 TMC,BT... PRIMO 9.6.5.221194, Dimka_156A_TomSoft_CZ - (ftr) + TRUCK nastavení