Stránka 5 z 7

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 09:46
od fmilan
Nene, mám zánovní Velký autoatlas Evropy 2010 a baterku, abych na něj viděl (tedy doufám, že bude svítit) :lol: :lol:

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 09:53
od vovi
Když už ale erupce zničila šochtli, tak se dá předpokládat, že i elektronika vozu dopadla podobně. Takže bys měl vozit autoatlas raději na střeše, do kufru ani do auta by ses vůbec nemusel dostat.

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 09:55
od amatér
Jasper píše:Přátelé jak jste mohli jezdit autem před takovými dvaceti lety :?:

Normálně, měl jsem Wartburg 353 kombi, a lil do něj benzín, který už se dnes ani neprodává. :D

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 09:58
od Miroš
Já mám ještě Autoatlas ČSSR z osmdesátých let :lol: , má pěknou pevnou vazbu.
A co se týče pásku z pionýra - heslo "Vždy připraven" snad bude ještě dlouho funkční.... :!:

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 10:01
od Jasper
vovi píše:Teda chvílema mám pocit, Dane, že e-hulíš nějakej extra e-matroš


Dane neposlal by jsi mi vzoreček :mrgreen:

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 10:02
od fmilan
Tak po této debatě je snad už všem jasné, jak to do té šochtle a na kartu rozdělit :lol: :lol: :lol:

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 10:04
od amatér
Miroš píše:Já mám ještě Autoatlas ČSSR z osmdesátých let :lol:

To sem snad ani nepiš, jelikož by to někoho mohlo mást, a nutit přemýšlet nad otázkou, zda jsou tam správně vyznačeny dálnice. No, a protože od myšlenky je blízko k otázce, začneme s vysvětlováním zas od začátku. :lol:

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 10:07
od Jasper
A jsou nebo ne :?:

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 10:08
od Miroš
Dá se podle něho jezdit offroad :lol:

Re: Igo Primo 2 Navon N670

PříspěvekNapsal: 03 dub 2012 10:40
od SvoDa
Nechápu čím jsem si zas naběhl :roll: .
spíš mi uniká smysl mít Primo na MFD a část jeho content na SD :roll: . K čemu je to dobré, když to může být vše na SD ? I z hlediska úprav je pohodlnější vyndat kartu a připojit k PC přes čtečku, než připojovat k PC přístroj.

Nic nekomplikuji, to co mám odzkoušené používám, dělený content (část map v MFD a část na SD) nepotřebuji.
Vždyť jsem psal, že stejně jako Milan mám komplet Primo na SD a samostatně funkční Primo s content pro ČR a SK a pár zemí kam sem tam jedu na MFD a že obě jsou na sobě nezávislé.
Přepínání profilů s použitím děleného contentu mne napadlo jen proto, že já profily používám místo mapchangeru a jestli se zde najdou tací, kterým se pro Primo dělený content (část map na MFD a část na kartě) zalíbí, ten můj dotaz ohledně funkčnosti přepínání profilů a map, kterým jsem vás pravděpodobně pobavil, by tu stejně padl.

Na jiné kartě mám instalaci Prima tak, že dem, mapy, poi i building jsou mimo vlastní content Prima, už jsem to tu kdesi kdysi popisoval (je to s těmi zápisy ..\.. v sys.txt) je to vlastně roztržený content (komplet adresáře mimo vlastní content) a funguje to i s přepínáním profilů i mapchangerem. Mám to tak jen proto, že na MFD mám dokonce ještě i z dnešního pohledu "stařičké" iGO8 (DA verzi) s vlastním mapchangerem a ta si, když ji zapnu, chodí právě pro dem, mapy, poi i building na kartu, zbytek má ve vlastním content.

P.S. moje "navigační souprava" obsahuje samozřejmě i náhradní kartu a když odejde i ta anebo samotná šochtle, pořád jsou na silnicích samozřejmě cedule, takže se dá pořád ještě jezdit bez navigace (nebo už ne ?).