Re: Doba přepočtu trasy
Napsal: 27 bře 2012 15:26
jj, ale taky je rozdíl v době přepočítávání na dlouhých úsecích bez manévrů, na dálnicích, kde např. hrají roli i .hnr soubory atp. nebo u kličkované v husté zástavbě s mnoha manévry blízko za sebou, nebo se systémem jednosměrek, atd. Tam to může přepočítávat dlouho a než to přepočítá, mineš příští manévr, takže to zas přepočítává atd.
Co se týče rychlosti navigování, což nesouvisí s dobou přepočtu pak ani bez3D budov a terénu nemusí být s ohledem na četnost manévrů "dostatečně" rychlá.
Mám ale vyzkoušené, že má poměrně velký vliv na navigování (reakční dobu) u Primo2 počet viditelných ikon POI na mapě.
Nejinak tomu bylo i v předešlých verzích a koneckonců i v iGO8, ale nemyslím, že to mělo tak velký význam jako u Primo2 a kdoví jestli to není tím, že v samotných souborech .poi jsou nyní integrovány loga skupin POI.
@vuvu & tomasii: Zkuste povypínat všechna POI, jestli zjistíte rozdíl.
Pokud to bude lepší, zapněte si ty, co chcete vidět, ale přidej do sys.txt
Co se týče rychlosti navigování, což nesouvisí s dobou přepočtu pak ani bez3D budov a terénu nemusí být s ohledem na četnost manévrů "dostatečně" rychlá.
Mám ale vyzkoušené, že má poměrně velký vliv na navigování (reakční dobu) u Primo2 počet viditelných ikon POI na mapě.
Nejinak tomu bylo i v předešlých verzích a koneckonců i v iGO8, ale nemyslím, že to mělo tak velký význam jako u Primo2 a kdoví jestli to není tím, že v samotných souborech .poi jsou nyní integrovány loga skupin POI.
@vuvu & tomasii: Zkuste povypínat všechna POI, jestli zjistíte rozdíl.
Pokud to bude lepší, zapněte si ty, co chcete vidět, ale přidej do sys.txt
- Kód: Vybrat vše
[3d]
max_pois_on_horizont=5