Nedalo mi to, prostě jsem spustil navigaci a jako první jsem zadal start: Olomouc, cíl: Brno
SvoDa píše:S tím plánováním mimo dálnici mám podobný problém.
Např. Olomouc - Brno, je nejideálnější (nejrychlejší a nejkratší) přes Vyškov, prakticky stále souběžně s dálnicí, ale Primo tahá ve všech variantách jinudy a Vyškovu se zdaleka vyhne.
Trasa s průjezdním bodě na průtahu Vyškovem je opravdu nejrychlejší, ale Primo ji v žádné alternativě nenabídne a jeho nejrychlejší je pomalejší.
Mapy NQ 2012.Q3. Dálnice a placené úseky povoleny
jako druhé jsem zadal start: Praha, cíl: Plzeň
Tule píše:Tak jsem ještě chvilku experimentoval a dělá to na mne neodbytný dojem, že mapy Navteq mají opravdu vloženou preferenci silnic, ale ne podle tříd, ale podle čísel - tedy čím nižší číslo tím lépe. Nejvíce takové silnice preferuje varianta Snadná, o trochu méně Rychlá, atd....
To není samozřejmě úplně v pořádku, silnice 101 je stejné třídy jako 605 a není důvod ji preferovat. Stará plzeňská je 605 a Navteq se jí vyhýbá jak jen může!
Mapy NQ 2012.Q3. Dálnice a placené úseky povoleny
Nikam jsem nezadával žádné průjezdní body !!!