Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Doba přepočtu trasy

Zde řešíme problematiku pouze programu iGO PRIMO - skiny, konfigurační soubory, schemata...
Pravidla fóra
1. Nikdy nepoužívejte citaci pro předchozí příspěvek.
2. Než položíte otázku, tak se podívejte zda již nebyla v minulosti zodpovězena (používejte funkci HLEDAT).
3. Odkazy směřující mimo toto fórum, vkládejte do "CODE"
4. Nezveřejňujte zde odkazy na nelegální software a mapy.

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod amatér v 05 bře 2013 17:02

Tuto diskusi sleduji již dlouho, a nechtěl jsem do ní vůbec zasahovat, ale když tu čtu ty zaručené důvody proč to nefunguje a jak by ..., a podle čeho by ..., co preferuje a jak ....
Nedalo mi to, prostě jsem spustil navigaci a jako první jsem zadal start: Olomouc, cíl: Brno
SvoDa píše:S tím plánováním mimo dálnici mám podobný problém.
Např. Olomouc - Brno, je nejideálnější (nejrychlejší a nejkratší) přes Vyškov, prakticky stále souběžně s dálnicí, ale Primo tahá ve všech variantách jinudy a Vyškovu se zdaleka vyhne.
Trasa s průjezdním bodě na průtahu Vyškovem je opravdu nejrychlejší, ale Primo ji v žádné alternativě nenabídne a jeho nejrychlejší je pomalejší.

Mapy NQ 2012.Q3. Dálnice a placené úseky povoleny
20130305162706.png
20130305162726.png


jako druhé jsem zadal start: Praha, cíl: Plzeň
Tule píše:Tak jsem ještě chvilku experimentoval a dělá to na mne neodbytný dojem, že mapy Navteq mají opravdu vloženou preferenci silnic, ale ne podle tříd, ale podle čísel - tedy čím nižší číslo tím lépe. Nejvíce takové silnice preferuje varianta Snadná, o trochu méně Rychlá, atd....
To není samozřejmě úplně v pořádku, silnice 101 je stejné třídy jako 605 a není důvod ji preferovat. Stará plzeňská je 605 a Navteq se jí vyhýbá jak jen může!

Mapy NQ 2012.Q3. Dálnice a placené úseky povoleny
20130305164020.png

20130305163958.png


Nikam jsem nezadával žádné průjezdní body !!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod SvoDa v 05 bře 2013 17:14

jenže my se bavíme o vyhnutí se placeným úsekům :!:
Ty tvoje časy se nedají mimo placené úseky dosáhnout. Vypadá to, že jako bys zakázal jen dálnice mezi Vyškovem a Brnem, jelikož pokud má být druhý z dvojice screenů s obecně zakázanými placenými úseky, tak mezi Prostějovem a Vyškovem je placená rychlostní komunikace a po ní tě to nesmí tahat (souběžně s ní, sem tam křížící onu rychlostní komunikaci, je ona okreska, po které by to do Vyškova mělo neplaceně tahat).
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod amatér v 05 bře 2013 18:55

Však jsem také napsal "Mapy NQ 2012.Q3. Dálnice a placené úseky povoleny", a to dokonce 2x! Takže to nevypadá, ale je to tak. ;)
Pokud dálnice a placené úseky zakážu trasa Olomouc > Brno je zde:
20130305184814.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod Tule v 05 bře 2013 19:00

Ano krátká. Ale zkus zadat snadnou či rychlou trasu :).
Mio C710, iGO Primo 2.4, DimkaWA P171
POI: čerpací stanice ethanol E85
Tule
 
Příspěvky: 12
Registrován: 02 kvě 2012 18:17

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod amatér v 05 bře 2013 19:08

Já věděl, že se do toho nemám míchat. Mě je to jedno, tam kde to znám, navigaci nepotřebuji. Tam kde to neznám, mi nic jiného než věřit navigaci stejně nezbývá (tedy, ne slepě věřit!).
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod Tule v 05 bře 2013 19:17

:D Právě, myslím, že neškodí když řidič aspoň trochu tuší co může očekávat :).
A když už máme někteří těch map víc druhů tak to nelze neporovnávat - když nic jiného, tak je to sranda :)!
Mio C710, iGO Primo 2.4, DimkaWA P171
POI: čerpací stanice ethanol E85
Tule
 
Příspěvky: 12
Registrován: 02 kvě 2012 18:17

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod amatér v 05 bře 2013 19:25

Já neporovnávám, já už mám dávno porovnáno a vybráno. ;)
Uživatelský avatar Moderátor
amatér
Moderátor
 
Příspěvky: 11177
Registrován: 02 črc 2008 08:54
Bydliště: Oleško (původně Wolešek)

Re: Doba přepočtu trasy

Příspěvekod SvoDa v 05 bře 2013 19:38

jj, Mirku, máš pravdu - 3.varianta krátké trasy si vybrala tu nejoptimálnější = nejkratší, logickou i nejrychlejší, čili tu přes Vyškov.
Proč ovšem tuto trasu nevybere žádná z variant nerychlejších je zvláštní, jelikož bežný uživatel nerychlejší trasu obvykle nehledá mezi různými variantami krátkých v módu krátká, ale mezi variantami nejrychlejších v módu rychlá.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

Předchozí

Zpět na iGO PRIMO pro Windows Mobile a CE

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků