Stránka 3 z 7

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 05 led 2012 20:12
od patroriku
Ano,ale i tam jsem to ; ...
Ale i kdyz jsem dal vychozi , tak sede kostky :|

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 05 led 2012 20:17
od NAVROAD NR 410
Ešte to raz zkontroluj,podla návodu...Musí to íst...Mne to ide..

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 05 led 2012 20:18
od amatér
Pánové zde: viewtopic.php?f=80&t=1120&start=40#p55355 a zde: viewtopic.php?f=80&t=1120&hilit=gfx&start=50#p55426

Stačí jen dodržet popisovaný postup.

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 05 led 2012 20:27
od patroriku
asi jsem na to uplna lama .... ctu to cele uz po nekolikate a mam za to,ze jsem to take tak udelal... no nic,zitra to zase zkusim,ted uz do auta nejdu :| diky za trpelivost :idea:

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 05 led 2012 20:53
od SvoDa
máš určitě navolené to scheme, ve kterém provádíš změny v color.ini ?

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 05 led 2012 21:44
od vovi
Patroriku, že tys ten RAR nerozbalil? ;)

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 05 led 2012 23:42
od patroriku
:D ale to zase joooo - rozbalil :lol:
ale kdyz porovnavam color.ini co tam mam ja a co je zde ke stazeni,tak mam rozdilnej :cry: Zitra to budu zkouset,snad to dopadne ;)

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 06 led 2012 07:17
od SvoDa
na druhou stranu, mohou bloky budov taky zavazet (znepřehledňovat mapu) v centrech měst, kde to neznám a chci se na mapě semtam kouknout po okolních nebo souběžných ulicích, nebo vysledovat směr trasy více vpředu, atp.
Sice lze přes hodnoty v color.ini ([clip_planes] nebo [clip_plane_configs] viz viewtopic.php?p=79540#p79540) naeditovat na požadovanou vzdálenost viditelnosti budov i jejich průhlednosti, takže textura a barevnost na straně jedné je moc hezká, ale v místech "s hustou zástavbou" je asi vhodnější používat budovy sice viděné zdaleka a daleko, ale průhledné, popř. mít více scheme s různými "viditelnostmi" objektů a když budou zavazet, přepnout na průhledné (průhlednější) nebo budovy vypínat.
Zde je pár příkladů řešení zápisů v color.ini:
Vlevo je screen mapy při příjezdu k části města, kde jsou bloky budov, pravý screen je uvnitř bloků (na dané trase hned za prvním manévrem).

default scheme Mappy - ze vzdálenosti 800 m nejsou ještě budovy vidět, u navišipky je malý rádius budov, zprůhledňují se jen ty bezprostředně před navišipkou
obr_16.jpg

upravené scheme - podobně jako defaul, jen je přidáno building.tex a zápisy [clip_planes], budovy ani zde nejsou vidět zdaleka, u navišipky jsou vidět jen v malém rádiusu, zprůhledňují se jen ty bezprostředně před navišipkou
obr_12.jpg

upravené scheme - budovy ani zde nejsou vidět zdaleka, ale u navišipky jsou oproti defaultu vidět i ty vzdálenější, a ty kolem navišipky jsou i zprůhledněné ve větším rádiusu
obr_13.JPG

upravené scheme - budovy jsou zde již vidět zdaleka, u navišipky jsou oproti defaultu vidět i ty vzdálenější, a ty kolem navišipky jsou i zprůhledněné ve větším rádiusu
obr_11.JPG

upravené scheme - budovy jsou zde již vidět zdaleka a u navišipky jsou oproti defaultu vidět i ty vzdálenější, zprůhledňují se ale jen ty bezprostředně před navišipkou
obr_10.jpg

upravené scheme - budovy jsou zde již vidět zdaleka a u navišipky jsou oproti defaultu vidět i ty vzdálenější a všechny zprůhleděně a nic nezavazí a zde se nové buiding.tex neprojeví
obr_08.jpg

Ať nastavíte cokoliv, vždy se budovy se i v dálkových pohledech zprůhlední tam, kde by překrývaly trasu a šipku směru jízdy na silnici před a za aktuálním manévrem (dobře je to vidět na levém screenu předposlední a předpředposlední dvojice)

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 06 led 2012 09:02
od patroriku
:D Tak uz se zadarilo :lol: Panove diky za trpelivost :!:

Re: 3dc, 3dl, budovy objekty

PříspěvekNapsal: 10 led 2012 14:06
od NAVROAD NR 410
Které hodnoty upravit pro viditelnost i vzdálenejších budov???
[clip_planes]
faded_buildings_near = 5, 10, 200, 600, 600
faded_buildings_medium = 5, 10, 200, 650, 650
faded_buildings_far = 5, 10, 200, 750, 750

solid_buildings_near = 10, 95, 100, 1000,980
solid_buildings_medium = 10, 95, 100, 1000,980
solid_buildings_far = 10, 95, 100, 1000,980