od TerrySK v 26 čer 2011 16:31
Odpoviem ti z vlastnej skusenosti použivania v režime TIR alebo nákladne vozidlo.
Nadstavenie a vypočet trasy pri zadaní z bodu A do bodu B, povodí ťa kade tade, jediná možnosť editovať trasu a určiť si prejazdné body ale tým padom musiš poznať trasu a cestu, načo potom použivať navi. Môžem uviesť konkretne trasy.
Trasy ťaha zo suborov FTR ktoré niesu úplne cim ďalej na západ tým su kvalitnejšie, a nezaleži na software tj. verzii Prima
Vjad do miest kde je zákaz vjazdu nad 12t, nizky podjazd pod 3,8m ťa bez problemu z 70% pustí
Niektore mestá sú zablokované napr. uplne celé, vypiše že je bod mimo trasu a nemôžeš naplanovať cestu.
Ťaha to z podkladov mapy, global cfg súborov podklady sú neúplné a zavadzajúce
Truck jazdný výkon
Výpočet doby jazdy, prestávok, celkovej doby jazdy má takisto chyby, pri pretiahnutí prestavky nad 15 minút ti započíta skutočný čas statia ale podľa AETR môžeš započítať iba 15 minut alebo 45 minut, nič ine sa neuznava.
Súhrnom, použitie profilu truck - nákladne auto sa dá použiť ako doplnkové, má to veľa dier ktoré niesu dotiahnute a časť z týchto dier sa snaží vyriešiť kolektív dobrovolníkov ako je tuná a občas s niečim prispeje aj vyrobca softu IGO.
Tie popisy o perfektnej navigacii pre trucky je obchodný ťah, pretože všetky navigacie používaju jeden a ten istý Primo s lic. truck a tie iste podklady od mapových providerov.
Máš možnosť z výberu softvare IGO Primo, AutoMapa pl, MapFactor Navigator Truck, Actis ale všetci používajú rovnake podklady z máp a podklady z for POI bodov ako napr.toto
PS: Nekamenovať, môj nazor a moje skusenosti
mam org.lic. truck Primo 1.1