od smrcek v 26 čer 2011 15:45
Malinko jsem teď nepochopil, co tím amatér myslí. Je snad rozdíl ve funkčnosti verzí (PRIMO TIR) „co stáhnu někde na netu“ , a verze (PRIMO TIR), kterou zakoupím třeba v ENTER POLIČKA? Nehovořím teď o legálnosti software, ale o možnosti si v nadstavbě TIR nastavit parametry dodávkového vozu do 3,5t, tak, aby mne navigace umožnila vjet do místa mého bydliště, kam je vjezd vozidlům do 3,5 tuny povolen? Na ENTER POLIČKA uvádějí možnost ve verzi TIR si nastavit tyto možnosti i pro dodávku. A podle zvolených parametrů mě to má navigovat. Toto se však na PRIMO TIR, které jsem přiznávám „někde stáhl“ ,neděje. A tak stále a dále zkoumám možnosti, jak těchto vlastností , které jsme i s několika dalšími lidmi v tomto tématu předeslali, dosáhnout. Zatím jsem se dočetl, že je to celkem zbytečná fíčura ,a nyní obavu amaterovu, abychom si navigaci nezapoměli legálně koupit. Já však přidám svoji osobní obavu, abych nedal své peníze za věc, ze které bych mohl v budoucnu býti mírně rozčarován a zklamán. Jsem již také pokročilejšího věku, mám tedy své zkušenosti, a netýkají se zdaleka jen navigací. Tak se omlouvám za svoji nedůvěru s tím, že si věc před tím, než se rozhodnu si ji koupit, nejdříve osahám a zjistím potenciální další možnosti. Navigace NAVON N750 TRUCK, TMC se mi totiž docela líbí, a kdyby byla dotažená o tyto možnosti, neváhám ani chvilinku.
MIO C720 TMC, Miomap, SmartMaps navigator komplet.