Chyba samozřejmě může být ve všem nebo´t jsem taky jenom člověk
Jinak ta datbáze přejezdů obsahovala původně tuším téměř 7.000 přejezdů. protože tam ale byly i přejezdy na místech kam těžko někdo pojede autem tak jsme udělali redukci takže zůstaly přejezdy na silnicích 1.,2. a 3. třídy. Samozřejmě že při té redukci mohlo dojít i k odstarnění přejezdu který tam měl zůstat. Nebylo by to nic neobvyklého protože ta databáze byla dost nepřehledná a bylo v ní i dost chyb.
Pokud se týká těch úsekových měření EU tak já z toho mám trochu rozpruplné pocity takže to můžeme dát jako otázku do pléna.
Fakta jsou taková že se opravdu jedná o zařízení schopné měřit a dokumentovat rychlost v danném úseku. Dalším faktem je že momentálně jsou ve správě TSK a slouží (repektive měly by) pouze kestatistickým účelům konkrétně měření hustoty dopravy a na tuto činnost byly uvolněny z fondů EU peníze na jejich pořízení s podmínkou že po dobu tří let nebude zařízení použito k jinému účelu. Takže i kdyby někdo v tuto chvíli pořídil tak to dělá v rozporu se zákonem protože ty úseky nejsou označené a tudíž to nemůže být jako důkaz použito. Pokud by tam někdo to označení dal pak zcela jistě hrozí že EU bude požadovat vrácení peněz. A že jich nebylo málo.
Takže já nevím. Těch upozornění je po Praze už tolik že navigace řve téměř bez přestání. Jeden z těch "radarů" je v ulici V Holešovičkách směrem do centra. V tom měřeném úseku je naví 1x mobilní radar, 1x rychlostní panel, a tuším že 3x místo policejní kontroly. Co to udělá pokud budou všechna tato varování zapnutá sice nevím ale dost pochybuji že se to bude chvat korektně.