Stránka 4 z 6

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 22 zář 2009 05:57
od mkb
Vliv použité mapy na interpretaci radarového hlášení bych asi vyloučil. Radary mají vlastní informace. S mapou možná porovnávají jen ten úhel.
Ve Štěrboholích jsou (hlášeny) dvě tabule. Jedna na jižní spojce, ta je obousměrná a ta o které mluvíš (pokud tam není nový - nezapsaný). Má na POI č. záznamu 30715 a v popisu "Praha 10-Štěrboholy, Ústřední, směr Kutnohorská". Je tam doplněn úhel 240, směr 1. Tomu se nedá nic vytknout.
Také je možné, že se tam zanesou chyby při zápisu, nebo opravách.

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 22 zář 2009 06:41
od vovi
Člověče, ty mě utlučeš argumentama, se kterejma se nedá polemizovat ;) Já už si začínám myslet, že trpaslíci v mojí šochtli běhaj pozpátku. Asi půjdu zase po čase do formátu MFD a uvidíme, jak se zachová čerstvá instalace. Je fakt, že těch změn v poslední době bylo dost a asi jsem si všechno nepohlídal... I když ty přejezdy v Mladějově mi hlava nějak nebere :(

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 23 zář 2009 09:19
od mkb
@ vovi
Do tohoto vlákna to sice nepatří, ale vracím se k informaci z tvého příspěvku.
vovi píše:...Ale na druhou stranu - 1 úhlová vteřina je tady u nás o něco míň, než dva metry vzdálenosti v terénu.

Jak jsi k těm hodnotám dospěl.? Mě to nějak nesedí. :geek:

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 23 zář 2009 09:58
od vovi
Není divu - počítal jsem to z hlavy a ujela mi desetinná čárka :oops: Má to být necelejch dvacet metrů ;)

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 23 zář 2009 10:05
od mkb
To je jiná. Ano pro východní délku je to téměř 20m, pro severní šířku něco málo přez 30m.
Chtěl jsem jen ověřit, jestli neblbnu. :D

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 24 zář 2009 09:47
od w32honza
Něco mě napadlo. Nevím zda to patří do tohodle vlákna ale o přejezdech to je.... Byl by velký problém když už máme takovouhle krásnou databázi přejezdů je spracovat podobně jako benNevím jestli se tenhle model dá nějak stáhnout nebo vytvořit, ale rozhodně si myslím že by to vypadalo docela zajímavě. Přece jenom projížďět přejezd a na displeji vidět že projíždím mezi zvednutými závorami by bala paráda, ne? Skuste za přemýšlet o náročnosti a postupu realizace. Rád bych se do toho zapojil :idea:

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 24 zář 2009 10:05
od Lakva
Jo, a když se před ním zastavíš, tak aby se závory automaticky stáhly, ne? Nebo aby to na netu hledalo polohu vlaků a ukazovalo dopředu, jak to na přejezdu vypadá ;-)

IMHO je to zbytečnost, ostatně ani 3D benzínky si nenechali všichni.
Ale hlavně je to dost složitý. Myslím, že nějaký rusové na editoru pracovali, ale poslední co udělali s jistotou byl výpis obsažených objektů. Jestli došlo i na jejich editaci, to opravdu nevím.

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 24 zář 2009 10:52
od w32honza
Sklápění závor by už byl extrém :D Bez hledání vlaku na internetu by to šlo podle jízdního řádu...ovšem známe české dráhy. A teď k věci. Opravdu by to bylo tak náročné? Nebo někdo aspoň trochu tuší jak s tím pohnout?

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 24 zář 2009 12:10
od vovi
a) Nechci mluvit za všechny - ale pokud vím, tak netušíme, jak to udělat
b) I kdyby to krásně šlo, tak to bude v mapě skoro neviditelné. Ty dva klacíky závor budou vypadat jen jako čárečky; podobně ostatně vypadají i ty benzínky, pokud u nich zrovna nezastavíš.

Re: Železniční přejezdy

PříspěvekNapsal: 24 zář 2009 12:22
od Ivo K
Jj. Je to tak. Byla by to zbytečnost.

Mimochodem, ty Honzo používáš 3D benzínky? Já je v šochtli mám - jsou to pěkné "párátkové" stavby.