Toto diskuzní fórum je „odborně – technické“ a je zaměřeno k diskuzi o navigačních programech IGO. V tomto diskuzním fóru nenajdete nelegální software či mapy, ani odkazy které by k nim směřovaly.

www.navon.cz - Vše o navigacích NavON

 
Pokud nenajdete odpověď na fóru ani ZDE, položte nejdřív dotaz v příslušném vlákně a neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním. Vkládejte dotazy jen jedenkrát. Duplicitní příspěvky budou smazány.

Železniční přejezdy

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod mkb v 21 zář 2009 09:53

Musím se zastat radarové databáze. Ten vovim reklamovaný přejezd tam je. :!:

souřadnice vovi: 50°28'58.981"N, 15°13'15.427"E = 15.220950,50.483050
..............................souřadnice v Jasper Plus: 15.2209776,50.4830434
Mio C720
mkb
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1228
Registrován: 14 srp 2008 19:20
Bydliště: Benešov

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod vovi v 21 zář 2009 10:11

Pak ho ale Gurjon nehlásí - ostatní přejezdy ano. Projel jsem ho dvakrát oběma směry.

Proto jsem myslel, že tam není; do SPUDu jsem nelezl. Má tedy správné kódování typu?
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod mkb v 21 zář 2009 10:46

Ten Lakvův tam není (vlečka), ale ten od voviho tam je. Divný, že se neozval. Má vše, co potřebuje. :lol:
15.2209776,50.4830434,197,50,0,0

Obraz1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mio C720
mkb
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1228
Registrován: 14 srp 2008 19:20
Bydliště: Benešov

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod vovi v 21 zář 2009 11:16

A takhle se ti zobrazí na mapě TA? Já si teď udělal stejnej obrázek s CEDA a ta ikona tam není. Souřadnice toho přejezdu dle mapy CEDA jsou 50.48306 a 15.22096, čili téměř totožné.
Trochu mi to začíná připomínat fenomén Broumarská. Třeba to má podobnej kořen - ta silnice prostě v každé mapě vede trošku jinudy a pak se nějaký radar nemusí vejít do minimální tolerance vzdálenosti od silnice.

EDIT: Bádal jsem ještě víc - u toho Mladějova to nezobrazuje ani jeden ze dvou přejezdů (v CEDA mapě). Přitom jinde, kde jsem se díval, tam normálně ikonky radaru v místě přejezdu normálně vidím (při velkém přiblížení - to záleží na tom, jak to kdo má nastavený).
V téhle souvislosti mě ještě napadla další věc: s mapou CEDA je to obzvlášť patrné - více, než polovina měřících "infotabulí" se mi hlásila pouze v opačném směru. Mohlo by to mít stejnou příčinu - polohy silnic se u TA a CEDA nekryjí a radary taky nemají přesné souřadnice.

Škoda, že není nějaký PC prohlížeč map FBL - tam by to šlo zkontrolovat relativně snadno. Takhle budu muset pokusničit a střídat mapy v šochtli, a vždycky čekat na blbej restart :( Možná emulátor, uvidíme...
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod Lakva v 21 zář 2009 11:52

Ty, ale to je divný... Já jsem viděl radary zobrazené i hlášené v podstatě nezávisle na silnicích...
Třeba tady ve Varech máme na průtahu jedno nebezpečné místo, které je umístěné buďto v pásu mezi, nebo dokonce v protisměrném dvojpruhu, teď si nejsem jist... A hlásí se správně.
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod vovi v 21 zář 2009 12:28

No, možná to zase tak divný není... Ono to jakž takž sedí ve větších městech, ale čertvíjak mapujou venkov - jestli si udělaj ortofoto a v něm si pak malujou a vektorizujou, tak si dovedu představit, že když se jim tam složej chyby ze silnice a přejezdu a do toho někdo ze svý GPS vloží radar tak, že se ty chyby sečtou...
A když pak mám nastavenej v SYS.TXT dost ostrej limit na max. vzdálenost radaru od silnice, tak by tam bejt opravdu nemusel.

Ale na druhou stranu - 1 úhlová vteřina je tady u nás o něco míň, než dva metry vzdálenosti v terénu. Takže roli by měly hrát až chyby v řádu vteřin; a netuším, jakou přesnost podkladů jsou schopni dodavatelé map zaručit.

P.S.: zkuste někdo s CEDA mapou ty dva přejezdy u Mladějova (okres Jičín) zobrazit, ať vidím, jestli je to rukama nebo opravdu tou mapou ;)
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod Lakva v 21 zář 2009 12:56

vovi píše:...A když pak mám nastavenej v SYS.TXT dost ostrej limit na max. vzdálenost radaru od silnice, tak by tam bejt opravdu nemusel...

Aha, tak v tom by to mohlo bejt...
Pokud jde o odchylky, můžou bejt dost velký... Tady v okolí vím o pár místech, kde je tečka (přesná poloha GPS) od autíčka klidně 4-6 šířek silnice. A je to pokaždý a je to na pláních, kde fluktuace a odchylky v systému nemají příčinu, takže poloha GPS by měla bejt celkem přesná.

No a pak stačí podívat se na hraniční přechody při použití sousedních map od různých dodavatelů... jak moc to lítá, se tu taky rozebíralo nejednou - místní si třeba pravidelně stežovali, že je to před přechodem CZ-SK vyhání z dálnice, hranici přejedou po místních komunikacích a na prvním možném exitu zase najednou na dálnici. A v mapách to opravdu vypadá tak, že ta dálnice je na hranici přetržená a pokračuje o pěknej kus jinde.
Uživatelský avatar
Lakva
 
Příspěvky: 867
Registrován: 19 srp 2008 22:38
Bydliště: zemřel v únoru 2013

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod mkb v 21 zář 2009 13:24

@ vovi
Ten obrázek je z CEDA 0730. I když je radar uprostřed pole, měl by se ve 2d zobrazit. Chyba v úhlu být nemůže, jsou všesměrový.

K těm info_tabulím. To, že se ti hlásí v protisměru není chyba. Je to dáno tím, že na POI nejsou ještě opraveny směr a úhel u všech záznamů a tudíž jsou interpretovány jako všesměrové. Tam, kde opraveno je se již hlásí správně. Opraveno asi 60%.
Mio C720
mkb
Člen Klubu přátel iGO
 
Příspěvky: 1228
Registrován: 14 srp 2008 19:20
Bydliště: Benešov

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod vovi v 21 zář 2009 23:03

Směrový tabule - vím, že byly a některý pořád jsou všesměrový. Ale jsou místa, kde se mi vytrvale hlásí JEN v protisměru. Abych nechodil daleko - jedna je ve Štěrboholích zhruba na pozici: 50°4'24.547"N, 14°33'26.535"E. A hlásí mi ji to s TA i CEDA pouze ve směru na Počernice, ačkoliv je pro směr opačný. A na trase M. Boleslav-Jičín téměř všechny vesnice mají tabule vždy na vjezdu, ale varování před radarem se zhruba v polovině případů aktivuje až na výjezdu u protisměrné tabule.
vovi
Honor 50 (Android 13)
Uživatelský avatar Administrátor
vovi
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: 16 čer 2008 18:31
Bydliště: Praha 9 - Jahodnice

Re: Železniční přejezdy

Příspěvekod SvoDa v 22 zář 2009 05:55

JJ, musím souhlasit s Vojtou, taky jsem u mnoha radarů, zvlášť těch "vesnických" kamer, které jsou na obou koncích obce, dostal hlášení až u toho radaru na výjezdu, který pochopitelně není v mém směru jízdy. Ten na vjezdu to nezahlásilo, ikdyž jsou v mapě ikonky radarů v obou směrech. Bohužel už si nevzpomenu, kde to bylo, abych si do toho radaru píchl a ověřil si ten směr.
Obrázek Nejprve hledejte odpověď zde, teprve pak položte dotaz v příslušném vlákně. Neptejte se hned někoho v soukromé zprávě, pomůžete tím i ostatním.
Uživatelský avatar Moderátor
SvoDa
Moderátor
 
Příspěvky: 11684
Registrován: 17 čer 2008 07:09
Bydliště: Olmik u Brna

PředchozíDalší

Zpět na Radary pro iGO

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron